Bapaoquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Silentalarm het volgende:
Hm zou ik patat of pizza of bapao gaan eten?
Hahaha ziekquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
HENK OH HENK, LIK MIJN HENK, OEH HENK
Hij is gewoon hard aan het trainen voor zijn grote debuutquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Damn right dat 'ie zich nooit voor hoeft te stellenhij hoeft zich zelfs niet te laten zien!
Dan denk je er zo lang over na en dan is het nog niet grappig, zonde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef IQM het volgende:
Pasgeboren Vogeltje.
't Is kaal, gekenmerkt met een stuk metaal en het duurt ff voordat het vlees naar binnen krijgt.
Pizza bodem met patat en bapao versnipperd in de ovenquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan denk je er zo lang over na en dan is het nog niet grappig, zonde.
Jezus, jij bent creabea.quote:
Pm?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Oke ik heb een plaatje die jullie moeten zienIk kan het niet via fok doen want dan komt alberto langs de deur
PMquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Oke ik heb een plaatje die jullie moeten zienIk kan het niet via fok doen want dan komt alberto langs de deur
ja jongeeeeeeeee. Dat kan nooit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jezus, jij bent creabea.![]()
Gewoon zoals je een pizza maakt en als extra ingedienten meur je er een paar patatten op en snij de bapao broodjes in schijfjes en pleur die daar weer op.
Of net andersom.
FALERquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja jongeeeeeeeee. Dat kan nooit.
Dus eigenlijk heeft patat bapao pizza 4 puntenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:30 schreef Silentalarm het volgende:
pizza 1 punt
shoarma 1 punt
bapao 1 punt
patat bapao pizza 1 punt.
Hm lastig.
Toen ik 11 wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef Silentalarm het volgende:
Wie heeft er wel eens gefapt zonder fapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |