moet je maar blijven slapenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
10 voor 10 de trein terug... kwart over 12 thuisKut OV... sta een half uur op het perron te vernikkelen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Je leeftijd, gedeeld door twee, plus zeven.
Overnachten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
10 voor 10 de trein terug... kwart over 12 thuisKut OV... sta een half uur op het perron te vernikkelen
Pics or...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
Leuke foto van MoBlo met mijn huisgenootje gevonden in het tien jaar fok topic
Is ook meer een regel voor volwassen mensen en niet voor pubersquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef Nielez het volgende:
18/2+7=16..
Kunnen we er niet +6 van maken
Moet ik er nog maar 5000 ongeveer voorquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gister mijn 20.000e post gezet btw
3 hele jaren al, toe marquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
en maandag zit ik 3 jaar geregistreerd op fok
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gister mijn 20.000e post gezet btw
Oh mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook meer een regel voor volwassen mensen en niet voor pubers
Was jij niet wegquote:
15k posts in 2x zoveel tijd, toe maarquote:
dit was toch die alibipostquote:
Tis maar waar je ambities liggen hequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
15k posts in 2x zoveel tijd, toe maar
tjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tis maar waar je ambities liggen he
Nu blijkt wel weer hoe oninteressant zoiets isquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
morgane jij zat eergister 3 jaar op fok
quote:Neem het geval waarin twee schipbreukelingen, Sjonnie en Anita, aanspoelen op een onbewoond eiland. Beide beschikken ze over een bepaad noodrantsoen, dat uit twee goederen bestaat. Dat noodrantsoen bevat 10 repen chocola en 5 pakjes sigaretten. Sjonnie is een kentingroker en Anita een notoire veelvraat.
Ik zit bijna op 70.000quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd Swarma. Dat is écht veel!
Wel krom dat die regel vooral voor volwassenen is, want leeftijdsverschil is als volwassene minder belangrijk dan als puber.
Damn, dat zijn ton80 aantallen.quote:
Het boek "microeconomics & behaviour"? Daar heb ik nog wel een samenvatting van liggen, zelf gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
juh naja nu gaat het over de pareto verbetering e.d.
dat dusquote:
Allebei twee punten, laatste potje of niet?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nijmegen #324: *Glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Misschien als je een aantrekkelijkere slogan verzintquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nijmegen #324: *Glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Ik heb vanmiddag voor het eerst in lange tijd echt alles gedaan dat ik wilde doen.. en ik had nog tijd over ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo tof he, dat ik nu begin te balen dat ik vanmiddag niks heb uitgevoerdNaja niet dat ik dan wel genoeg tijd had gehad om alles te leren maar iig wel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |