Ja, tegen de tijd dat je hier bent heb ik hem wel opquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
mooi, dan kan ik op de fiets springen?
Waarom denk je nou weer meteen dat ik dat gedaan hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt die "zie ook" erbij gezet?
Juist dan moet je het aan houden. Dat biedt perspectief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij schijnt iets tegen huispakken te hebben
inderdaad, want dan moet je het natuurlijk metéén uitdoen van hemquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom denk je nou weer meteen dat ik dat gedaan heb!
[..]
Juist dan moet je het aan houden. Dat biedt perspectief!.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad, want dan moet je het natuurlijk metéén uitdoen van hem![]()
zullen we ze plat sms-en?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef Mikkie het volgende:
Zullen we een poll gaan maken of er gebatst wordt vanavond?
Die kunnen heel makkelijk uitgezet worden hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we ze plat sms-en?![]()
plat, snap je'm?hihi
dan posten we 't wel, want je moet toch de hele tijd 'even posten'quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die kunnen heel makkelijk uitgezet worden hoor
Hoor wie het zegt, mevrouw ik fokoveralquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan posten we 't wel, want je moet toch de hele tijd 'even posten'![]()
so much for zeh alibiquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, mevrouw ik fokoveral
En dat was om een alibi op te bouwen ja
Omdat je een vraag met een vraag beantwoordquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
Waarom denk je nou weer meteen dat ik dat gedaan heb!
Succesquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
nou weer lekker door met mn stageverlslag
/nielsmode
ik eet ze ook altijd bevroren, veel lekkerderquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm, als die casa di mama toch al ontdooid is is ie toch minder lekkerof iig dan is ie niet zo "luchtig" aan de zijkant.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik eet ze ook altijd bevroren, veel lekkerder
Wel zo krokantquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik eet ze ook altijd bevroren, veel lekkerder
Kutfilm, niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Nielez het volgende:
Iemand "13 going 30" gezien? Met Rachel van Friends.
Veronica says: 4/5 sterren.
Issiedemoeite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |