Ja nou, ik zie een significant verschil in jouw relatie met IB en mijn "relatie" met IBquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik had ook mijn huispak aan toen hij hier was voor de sleutel![]()
Ja, tegen de tijd dat je hier bent heb ik hem wel opquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
mooi, dan kan ik op de fiets springen?
Waarom denk je nou weer meteen dat ik dat gedaan hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt die "zie ook" erbij gezet?
Juist dan moet je het aan houden. Dat biedt perspectief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij schijnt iets tegen huispakken te hebben
inderdaad, want dan moet je het natuurlijk metéén uitdoen van hemquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom denk je nou weer meteen dat ik dat gedaan heb!
[..]
Juist dan moet je het aan houden. Dat biedt perspectief!.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad, want dan moet je het natuurlijk metéén uitdoen van hem![]()
zullen we ze plat sms-en?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef Mikkie het volgende:
Zullen we een poll gaan maken of er gebatst wordt vanavond?
Die kunnen heel makkelijk uitgezet worden hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we ze plat sms-en?![]()
plat, snap je'm?hihi
dan posten we 't wel, want je moet toch de hele tijd 'even posten'quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die kunnen heel makkelijk uitgezet worden hoor
Hoor wie het zegt, mevrouw ik fokoveralquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan posten we 't wel, want je moet toch de hele tijd 'even posten'![]()
so much for zeh alibiquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, mevrouw ik fokoveral
En dat was om een alibi op te bouwen ja
Omdat je een vraag met een vraag beantwoordquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
Waarom denk je nou weer meteen dat ik dat gedaan heb!
Succesquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
nou weer lekker door met mn stageverlslag
/nielsmode
ik eet ze ook altijd bevroren, veel lekkerderquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm, als die casa di mama toch al ontdooid is is ie toch minder lekkerof iig dan is ie niet zo "luchtig" aan de zijkant.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik eet ze ook altijd bevroren, veel lekkerder
Wel zo krokantquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik eet ze ook altijd bevroren, veel lekkerder
Kutfilm, niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Nielez het volgende:
Iemand "13 going 30" gezien? Met Rachel van Friends.
Veronica says: 4/5 sterren.
Issiedemoeite?
Als er gras op groeit mag je er op spelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
wat zei hosti volgends mij nu ook al weer? iets met gras
Uit eigen belang, wat zijn de regeltjes daarvoor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens de wet een pedo. Plus, 9 jaar verschil, fail voor mij
s
Je leeftijd, gedeeld door twee, plus zeven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Nielez het volgende:
[..]
Uit eigen belang, wat zijn de regeltjes daarvoor?
nee toch, als je vanaf de 16 toestemming van de ouders (voogd) hebt mag het toch ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
alles onder de 18 is illegaal als je zelf ouder dan 18 bent.
dus als haar vader zegt dat 't mag, maar zij wil niet geprikt worden door die cocktail is 't alsnog goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee toch, als je vanaf de 16 toestemming van de ouders (voogd) hebt mag het toch ook
vast welquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus als haar vader zegt dat 't mag, maar zij wil niet geprikt worden door die cocktail is 't alsnog goed?
hangt af van de onderlinge deal tussen cocktail en die vaderquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus als haar vader zegt dat 't mag, maar zij wil niet geprikt worden door die cocktail is 't alsnog goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |