Malaria is een natuurlijk voorkomende ziekte, in tegenstelling tot Baxter International Farmaceuticals' creatie van de combinatie van het vogelgriepvirus met het airborn influenzavirus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 05:37 schreef sig000 het volgende:
Malaria Tropicana.
Malaria komt voor in verschillende vormen waarvan 1 binnen 48u dodelijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 06:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Malaria is een natuurlijk voorkomende ziekte, in tegenstelling tot Baxter International Farmaceuticals' creatie van de combinatie van het vogelgriepvirus met het airborn influenzavirus.
Het zieke aan dit verhaal is dat ze deze potentiële pandemie-veroorzaker probeerden te pushen in 18 landen, verhuld als vaccin. Toen mensen in het proces van het op de markt brengen van deze ziektes het voor de gein begonnen te testen op fretten, kwamen ze erachter dat het een fucking dodelijke bedoeling was.
Dit is poging tot genocide. Harde kaas.
Nogmaals de link: http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
Ook leuk, vaccins testen op daklozen die massaal sterven:
http://www.telegraph.co.u(...)trial-in-Poland.html
Ja. Dat is echt heel naar van die Malaria. Maar daar heb ik het niet over.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 06:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Malaria komt voor in verschillende vormen waarvan 1 binnen 48u dodelijk is.
Voordat mijn maat het tegenkwam wist ik er ook nog niets van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 06:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja.
Dit is de graph van de dodelijkheid van H5N1 aka vogelgriep. In combinatie met het influenzavirus, wat Baxter International dus heeft ge-engineered, verspreidt zich door de lucht en is uiterst gevaarlijk.
Deze fuckers proberen gewoon het menselijk ras uit te roeien yo.
[ afbeelding ]
Als blanke in Afrika loop je best wel groot risico, verder kan ik er ook niks van maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:08 schreef ToT het volgende:
Mee eens. Wat houdt die grafiek nou precies in?
Dat is inderdaad wat kort door de bocht. Maar er zijn andere methodes waarbij je bigpharma neit bij nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Right... mensen met (ernstige) reuma hebben zeker alleen maar een voedselallergie of krijgen niet genoeg vitaminen binnen?
[..]
Nu eenmaal bijwerkingen, wat is dat voor bullshit. Een plant waaruit het geconcentreerd is heeft dat niet.quote:No shit sherlock. Medicijnen hebben nou eenmaal bijwerkingen. De vraag is of deze opwegen tegen de positieve effecten, zoals bijvoorbeeld een verlichting van chronische pijn.
Er zijn ook mensen die altijd heel relaxed en gelukkig hebben geleefd die reuma hebben gekregen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat kort door de bocht. Maar er zijn andere methodes waarbij je bigpharma neit bij nodig hebt.
Reuma is ook stress related.
[..]
Nu eenmaal bijwerkingen, wat is dat voor bullshit. Een plant waaruit het geconcentreerd is heeft dat niet.
Bijwerkingen zouden volslagen kolder moeten zijn. De in aanzienlijk aantal medicijnen zijn de bijwerkingen nu juist niet de symptoom beschrijving van de ziekte waarvoor het zogenaamd strijdt.
Bijwerkingen in medicijnen is lariekoek dat het benodigd is.
Het consequent niet gebruiken van medicijnen heeft ongeveer hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:17 schreef ToT het volgende:
Over dat mensen sterven bij het uittesten van medicijnen: tja dat is WEL weer een heel ernstige zaak, maar dat is helaas niets nieuws: het menselijk lichaam reageert nu eenmaal anders dan dat van proefdieren. Een paar jaar geleden hadden we hier in Nederland ook zo'n schandaal over vrijwillige proefpersonen bij wie de organen ineens ophielden met werken toen ze een nieuw uit te testen medicijn toegediend kregen.
Het woordje "gevaarlijk"uit de topictitel is i.d.d. wel degelijk van toepassing, nog wat meer info:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:31 schreef Salvad0R het volgende:
Baxter International probeerde dus een globale pandemie te veroorzaken met een human killrate van 60% door de vogelgriep te kruizen met het normale griepvirus, wat door de lucht wordt verspreid.
Dat is recent nieuws.
Vatten jullie dat? Ze engineeren ziektes om de mensheid te murderen.
Als je gaat kijken wie de stakes heeft in Tamiflu, het vaccin tegen de vogelgriep, dan kom je uit op... guess what, Donald Rumsfeld, en figuren die affiliated zijn het internationale centrale bankier-kartel.
Poep is echt, haal het hoofd uit je anus en ruik de koffie .
quote:Was the viral contamination intentional?
The shocking answer is that this couldn't have been an accident. Why? Because Baxter International adheres to something called BSL3 (Biosafety Level 3) - a set of laboratory safety protocols that prevent the cross-contamination of materials.
http://www.naturalnews.com/025760.html
Ho. Er zijn ook planten waarbij het toxisch is natuurlijk. Je kan ook niet zomaar een mengelmoes van medicinale planten door elkaar eten. Zelfs met fruit zijn er geen handig combinaties tot je te nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die altijd heel relaxed en gelukkig hebben geleefd die reuma hebben gekregen.
Je zegt dat plantaardige geneesmiddelen geen bijwerkingen kennen? Kijk bijvoorbeeld alleen eens naar maretak wat kankerpatiënten soms krijgen toegediend.
Het zijn wel kwalijke zaken wat er allemaal spelen. Daar wordt je niet vrolijke van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het woordje "gevaarlijk"uit de topictitel is i.d.d. wel degelijk van toepassing, nog wat meer info:
http://www.lifegen.de/newsip/shownews.php4?getnews=2009-02-25-5123&pc=s02
http://www.lifegen.de/newsip/shownews.php4?getnews=2009-02-26-5323&pc=s01
Er zijn er die beweren dat dit onmogelijk 'n ongeluk geweest kan zijn:
[..]
Zeg dat even tegen mijn moeder die reuma heeft, en dankzij de medicatie nog enigszins kan functioneren (oa af en toe op de kleinkids passen). Ik waarschuw je wel even, ze komt uit een familie van slagers, en is aardig goed met messen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat kort door de bocht. Maar er zijn andere methodes waarbij je bigpharma neit bij nodig hebt.
Reuma is ook stress related.
[..]
Nou, dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is dan het motief naar jouw idee?
Wat zielig, grapjes maken om hele serieuze onderwerpen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me duidelijk
Ze kwamen er dus achter dat Viox heel goed voor je is en je bij langdurig gebruik zelfs het eeuwige leven krijgt. Dus hebben ze er een cover-story omheen verzonnen en het snel van de markt gehaald.
De feiten spreken voor zich dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |