Vervelende situatiequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Hier in Hools
Maar bloeduitslagen voorlopig weer negatief, dat wil zeggen, nog geen enge dingen maar ook geen duidelijkheid.
vervelend en lastigquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Hier in Hools
Maar bloeduitslagen voorlopig weer negatief, dat wil zeggen, nog geen enge dingen maar ook geen duidelijkheid.
Pas het dan even aan, of wil je je knopjes nog niet gebruiken?quote:
Zolang er nog geen med is mag ik niks doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas het dan even aan, of wil je je knopjes nog niet gebruiken?
Getalletjes kun je makkelijk doen. Niemand voor de schermen die ziet dat jij het aangepast hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang er nog geen med is mag ik niks doen.
Van mij welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef Bjoro het volgende:
ik wil nog helemaal niet sterven.... mag dat ook
heerlijk die Brabantse gemoedelijkheidquote:
Ik wil niet doodgaan op een kerkhof nee, liever in een bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Bjoro het volgende:
Maar ehhh.... Bluezzie....wil jij echt doodgaan op een besneeuwd kerkhof ?![]()
![]()
Als ik die knopjes had dan zou ik het aangepast hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Borissie, je hebt mijn toestemming voor het nummer. Maar ik vind een nummer zo overbodig, je hebt er niks an
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op woensdag 7 januari 2009 @ 17:00 door borisz:
Topictitel: "[HOOLS] dé VBL-Kroeg ; Waar wil jij sterven?" -> "[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?"
Gatverdame, op je 104e nog steeds neuken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Suijk het volgende:
Ik wil al neukend sterven op m'n 104e verjaardag ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |