Je boete is je kwijtgescholden en je kan het met een alternatieve taakstraf af?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op kosten van Justitie, financiële meevaller!
Ankeveense plassen ben ik al geweest, vriend van mij woont daar naast, maar is best druk nu volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Typisch Suijk, tips vragen maar al een eigen plan hebben
Nee, geen taakstraf. Mijn boete is wel nietig verklaard, dus krijg 130 euries teruggestort. Maar belangrijker nog, het recht heeft gezegenvierd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Je boete is je kwijtgescholden en je kan het met een alternatieve taakstraf af?
Vertel de story isquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, geen taakstraf. Mijn boete is wel nietig verklaard, dus krijg 130 euries teruggestort. Maar belangrijker nog, het recht heeft gezegenvierd!
SCH, jij mag wel twee glaasjes Punica op mijn kosten!
't is eigenlijk te triest voor woorden...quote:
daar hebben we weinig last van gehad :quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Ole het volgende:
[..]
O leuk!
Als ie maar niet boos wordt als iemand op het verkeerde moment lacht
prachtig hoe het OM de voorzet geeft hoe jij direct je onschuld kunt aantonenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
't is eigenlijk te triest voor woorden...
In juni 2008 werd ik staande gehouden door de politie voor niet-handsfree bellen, terwijl ik op het moment van aanhouden handsfree aan het bellen was. Mááár, toen ik weg reed van de locatie waar de verbalisant stond, had ik een telefoon aan mijn oor.... riiiiight! :'|
Ik dus bezwaar gemaakt, waarin beargumenteerd heb aangegeven dat de constateren incorrect was, en ik het headsetje in had voor ik wegreed. Bovendien gaf ik aan voor mijn werk al jaren veel op de weg te zitten, en dat een headsetje onmisbaar was.
Kreeg ik reactie met kort samengevat de volgende strekking: "de verbalisant heeft het geconstateerd, dus is het zo! en al mijn argumenten werden van tafel geveegd.
Dus ik een tweede beroep aangetekend in de strekking van, dat het toch wel heel triest was dat ik niet serieus werd genomen, en dat ik altijd aan het kortste end trok in een welles-nietus spelletje met Justitie. En dat ik graag persoonlijk mijn verhaal wilde doen...
En zo stond ik vandaag voor de rechter... whaha! Strak in het pak, twee uurtjes vrijgepakt van het werk. Meteen aangegeven dat het voor mij een principe kwestie was, dat het niet om het geld ging want dat mijn 'halve dag' verlof me veel meer kostte. Ik wilde gewoon dat het recht zegevierde! Haha! Ik netjes en feitelijk mijn verhaal gedaan, zegt het OM "ja, maar jij reed weg en deed je oortje in, dat zag de verbalisant, en dat mag ook niet"
Ik nam mijn headset, demonstreerde hoe ik deze met twee handen MOET inbrengen, en vroeg haar "hoe kan ik rijden en tegelijkertijd met twee handen mijn headset inbrengen? "
Bedankt voor uw tijd meneer, uw boete wordt nietig verklaard!
[inkopmodus]quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
't is eigenlijk triest dat er twee aangetekende brieven én een rechtbankbezoek voor nodig zijn...
Maar voor mijn voelt het als een overwinning!
Je kunt niet alles hebben hè? maar Herbert is okè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zit net Herbert Dijkstra te kijken bij P&W, maar daar was hij hartstikke leukterwijl ik hem als commentator eigenlijk vooral vervelend vind
Ja, viel mij ook op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zit net Herbert Dijkstra te kijken bij P&W, maar daar was hij hartstikke leukterwijl ik hem als commentator eigenlijk vooral vervelend vind
nouja ik ben nogal een tourliefhebber en vroeger werden we dan verwend met Mart en Jean dit rustig alle roddels van eht peloton en aanhang doornamenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:04 schreef maril het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè? maar Herbert is okè.
Die werd verpest door Sjimz en Raymania dus je hebt eigenlijk weinig gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |