quote:De wraak van 'Theo Bosloop' is zoet
De zoete wraak van Theo Bos was gisteren het gesprek van de dag bij de spelers van FC Den Bosch. Samen met Frans Bauer had de trainer een zorgvuldig voorbereide grap bedacht. De vruchten daarvan zijn in februari te zien in Banana Split.
Een week of twee weken geleden kondigde Bos aan dat zijn spelers in de winterstop naar Zuid-Afrika zouden gaan. Hij had via contacten geregeld dat FC Den Bosch was uitgenodigd voor een toernooi. De organisatie van het WK in 2010 zou tijdens de wedstrijden oefenen met het ontruimen van de stadions. Zo werkte hij langzaam naar de climax toe, die maandag aan het eind van de middag plaats had. Want voor de reis naar Zuid-Afrika hadden de spelers injecties tegen onder meer gele koorts nodig. En dus dirigeerde hij aan het eind van de middag een deel van de selectie naar de GGD. De rest zou een dag later volgen. De GGD zat in het complot en had een speciale wachtkamer voor de voetballers ingericht. Die moesten er een vragenlijst invullen, onder meer over hun sexuele uitspattingen in het buitenland. Dat leverde al een hoop aardige reacties op. Aanlokkelijke verpleegsters liepen via de wachtkamer naar de behandelkamer. Het formaat van de spuiten werd naarmate de tijd vorderde steeds groter. Bij een aantal spelers brak het angstzweet uit. Hun gemoedsrust werd er niet beter op toen ze de behandelkamer betraden. Daar viel hun oog op een bakje met hele bloederige watjes. Eenmaal in de stoel dook Frans Bauer op om de spelers te vertellen dat ze door hun trainer beetgenomen waren. De 'behandelde' patiënten moesten het GGD-gebouw via het raam verlaten om te voorkomen dat ze andere spelers zouden informeren.
De grap kreeg nog een verrassend vervolg. Voormalig assistent-trainer Wim van der Horst informeerde maandagavond of er soms een trainer voor de spitsen nodig was. Hij voelde zich gepasseerd, maar kreeg van Jan van Grinsven te horen dat hij mee kon vliegen. Dan moest hij zich wel een dag later bij de GGD melden voor een injectie.
De grap van Bos was een reactie op een gebeurtenis eerder in het seizoen. Tijdens de voorbereiding wil hij zijn selectie geregeld het bos in sturen. De spelers hadden op zijn korte broek T. Bosloop genaaid. Met behulp van Bauer, die zich geregeld door een van de fysiotherapeuten van Den Bosch laat behandelen, nam hij wraak.
Da's zieligquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Die voorstukjes beloven veel goeds. Ik kijk vooral uit naar Dries Roelvink die dacht de nieuwe Topper te worden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Die voorstukjes beloven veel goeds. Ik kijk vooral uit naar Dries Roelvink die dacht de nieuwe Topper te worden
Nee, Imbar zou trots zijn dat men jaren later nog over dit programma praatquote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef kopje_koffie het volgende:
imbar draait zich om in zn graf ..
Laten we niet voor de doden pratenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee, Imbar zou trots zijn dat men jaren later nog over dit programma praat
Ja, Jeroen ook .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:37 schreef Rebbedebje het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge wordt toch ook "gepakt"?
Die naam zie ik er niet bij staan, wil ik wel graag zien.![]()
Ik denk dat de 1e aflevering in ieder geval een heel eind die richting op gaat. Maar hoe het daarna gaat, hangt van de presentatiekunst Frans Bauer af. We zullen wel zien hoe het uit gaat pakken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik gok ruim 3 miljoen kijkers, dit wordt echt een kijkcijferkanon
Tros-baas Gerard Baars mikt op twee miljoen kijkers met de serie, waarin bekende en onbekende Nederlanders in het ootje worden genomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik gok ruim 3 miljoen kijkers, dit wordt echt een kijkcijferkanon
Sowiesowieso ga ik zondag ff kijken jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:11 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ga ik dit ook kijken.
Ja gohquote:Op zondag 8 februari 2009 20:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is net zo erg als het oude Bananasplit. Zo niet nog slechter.
He Dries, je wordt de nieuwe Topper.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Die grap met van Moorsel was dan ook een letterlikje herhaling van een grap die Ralph Inbar uithaalde met Sören Lerby.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:03 schreef Specularium het volgende:
Wat een oubollig en flauw kutprogramma, dit was duidelijk iets voor vroeger.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:12 schreef jmac het volgende:
U bent een vrouw, gaat het inparkeren lukken
Zoiets, of een telefooncel.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die grap van die bushalte hadden ze toch vroeger ook al eens met Soren Lerby?
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:12 schreef jmac het volgende:
U bent een vrouw, gaat het inparkeren lukken
Bij Sören hadden ze toch een telefooncel voor zijn huis neergezet? Ik heb er niets van gezien, maar ik begrijp dat ze nu hetzelfde deden met een bushalte bij Leontien? Creatiefquote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die grap van die bushalte hadden ze toch vroeger ook al eens met Soren Lerby?
Vond hem erg flauw
Inderdaad jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond eigenlijk die gouwe ouwe met die verhuizers nog het grappigst.
Ach, frans moet nog wennen, komt wel goedquote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Het had zo z'n leuke momenten maar ook z'n minder leuke momenten. De presentatie is wel tenenkrommend zeg
Och, Ralph Inbar zond ook altijd oude stukjes uit tijdens zijn afleveringen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad jaEigenlijk wel bedenkelijk dat ze het programma moeten vullen met oud materiaal
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:32 schreef Pacmaniac het volgende:
Was gewoon lachen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Bij Sören hadden ze toch een telefooncel voor zijn huis neergezet? Ik heb er niets van gezien,
maar ik begrijp dat ze nu hetzelfde deden met een bushalte bij Leontien? Creatief
Nou jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nu een bushokje vlak bij Leontiens in en uitrit.
En Ralph Inbar liet ook oude Banana Split beelden zien.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
en dan had je nog "Gaan met die banaan" op RTL Veronique geloof ik,
dat was zoooo verschrikkelijk slecht.
Dat is een compliment voor de show!quote:
Kut, dan heb geen keer gelachen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat is een compliment voor de show!
Owjajoh?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee jij hebt een tumor in je humor , en nou opsodemieteren!
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het leuk. En Frans deed het goed
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is trouwens wel écht typisch klapvee TROSPUBLIEKwat in die zaal zit
Fransquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Maar goed de Tros leden vinden het natuurlijk sowieso geweldig
Frans is hun held
Dat van dat bandje kan jij niks aan doen. Succes met 'suzanne met de mannen'.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is trouwens wel écht typisch klapvee wat in die zaal zit
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie kennen het origineel niet. Dat was wèl lachen. Sukkels.
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie kennen het origineel niet. Dat was wèl lachen. Sukkels.
Smilequote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het origineel is van de jaren 50 en 60 uit de USA. Ik vermoed niet dat jij die ooit gezien hebt.
Dommer dan dit kan echt niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het origineel is van de jaren 50 en 60 uit de USA. Ik vermoed niet dat jij die ooit gezien hebt.
Met Alan Funt.quote:
Nu wel dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.
Ja .quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die met Kluivert lijkt me ook wel leuk, ineens 3 van die enorme honden in z'n auto
En tegenwoordig is er ook geen ene kut op tv, so what's the difference?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.
Stukjes van Funt werden ook herhaald in Ralph Inbars bananasplitquote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan denkt ie wtf doet Reiziger nou ineens hierquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Adfundum het volgende:
Stukjes van Funt werden ook herhaald in Ralph Inbars bananasplit
In de jaren 70 had je hier poets, was ook leuk. maarja, toen waren de grappen voor ons nog origineel en de mensen argeloos. Ton van Duinhoven verkleed als Chinees die de weg naar China vroeg kreeg toen nog serieus antwoord.
Jij bent echt van de pot gepleurd.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij bent echt van de pot gepleurd.
Dat gaat dus echt gewoon te ver.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dat laatste gedeelte in de garage eigenlijk wel grappig. 'Je auto is te lelijk'
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hebben al wel erg veel verklapt in voorstukjes en in de DWDD, maar ga wel kijken.
Mijn laatste voorspelling qua kijkcijfers 3.125.000
Ben benieuwd of ik er in de buurt zit als de kijkcijfers bekend zijn
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:48 schreef HocBarr het volgende:
[..]
! Je zat er 1000 naast
![]()
![]()
![]()
1 BANANASPLIT 3.126.000
Dank je wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8867970
??quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie kan de uitzending van banana split hier naar toe halen.
Het staat bij uitzending gemist, mij lukt het niet, weet niet hoe dat werkt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie kan de uitzending van banana split hier naar toe halen.
Het staat bij uitzending gemist, mij lukt het niet, weet niet hoe dat werkt.
Wat snap je niet mijn jongenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mr.Houdoe en Specularium inplaats van erom te janken, zou je ook een tip kunnen geven
hoe dat werkt, of zien jullie de aflevering hier liever hier niet staan?
Of komen jullie hier alleen om te azijn te zeiken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mr.Houdoe en Specularium inplaats van erom te janken, zou je ook een tip kunnen geven
hoe dat werkt, of zien jullie de aflevering hier liever hier niet staan?
Of komen jullie hier alleen om te proberen af te zeiken of azijn te zeiken.
Maar wat snap je niet aan uitzendinggemist?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lees even terug , je hebt er al om gehuillachd.
Dat is hetzelfde volk wat carnaval viertquote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
3,1 miljoen debielen in Nederland. Hoe ver kun je zakken?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde volk wat carnaval viert
Mensen (waaronder ik) die voor de teevee zaten met de veronderstelling dat ze iets leuks te zien zouden krijgen, maar eigenlijk flink in de maling zijn genomen!..quote:
Ik denk dat het vanavond wel een leukere uitzending wordt dan de vorige, de voorstukjes leken leuker.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Tism het volgende:
Ik ga vanavond ook weer kijken en de volgende week (als 't me toevallig zo uitkomt) ook!..![]()
Driemaal is scheepsrecht, valt 't me na drie keer tegen zoals afgelopen Zondag, dan kijk ik niet meer!..![]()
2e kans voor BS vanavond, dus! Dat ze er dus maar hun best voor doen, Ghihihihi!!!..
Ik vond dat Frans het als presentator beter deed dan ik had verwacht en dat van Ali Bitterbal, de oude Banana Split grap en Fransie wel geestig. Het programma is natuurlijk niet zo goed meer zo goed als vroeger maar ik blijf het wel een leuk programma vinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond het dus echt niet grappig.
Frans als presentator
Frans die opkomt bij die mensen en dat ze meteen weten dat het een grap is(dat werkte bij R.I. wel omdat hij voornamelijk daar van bekend was en niet als zanger o.i.d.)
Peter & Fedor hebben hun leukste tijd wel gehad (die circuslui en stem van "Fransie")
Over de zeik gaan als iemand een bushalte voor je deur zet(ik zou als 1e vragen waar de camera's hangen en dan de beste man een kopje koffie aanbieden want je wéét dat zoiets niet kan, dus in scène is gezet).
Ali B.![]()
Oubolligheid ten top, dat is dan wel aardig, maar het was echt heel slecht. Ook zou inmiddels iedereen Peter & Fedor wel moeten herkennen, al is het alleen al aan hun stemmen, dus ik was er ook niet ingetrapt als ik die taxichauffeur was.
Vanavond Wipeout
Hopen dat hij minstens net zo leuk is als de Amerikaanse, maar denk dat Dennis Wening (Weening of hoe heet 'ie) het wel leuk doet. Alles beter dan de Engelse versie, dat was drama.
Mensen hadden het over leuke voorstukjes, ik ging dus op zoek en vondquote:
Fransie vond ik toch wel het leukste van de avond.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mensen hadden het over leuke voorstukjes, ik ging dus op zoek en vond
de youtube van Patrick Kluivert, helaas deze week nog niet,
vanavond :
Corry Konings
Pieter van den Hoogenband
Voetballers van FC Den Bosch
en waarschijnlijk ook weer Fransie.
Voor de niet teruglezers,quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Remcosb het volgende:
Fransie vond ik toch wel het leukste van de avond.
' Hoe lang is u auto?'
' Weet ik niet'
' Hoe breed is u auto?'
' Weet ik niet'
' Dan mag u in het ' weet ik niet' vak gaan staan'![]()
Klinkt veelbelovend, er staat alleen niks in over Fransie maar die komt vast ook wel weer.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:09 schreef trifko het volgende:
Deze week weet Corry Konings niet wat ze meemaakt als blijkt dat haar huis is gekraakt na terugkomst van haar vakantie. Verder wordt Pieter van den Hoogenband, als ambassadeur van de Stichting Vrienden van de Thuiszorg, geïnterviewd in een vakantiehuisje van de stichting. Hij wordt alleen afgeleid door de vakantievierende familie in het huisje. Tot slot krijgen de voetballers van FC Den Bosch de schrik van hun leven tijdens een doktersbezoek.
Calimeroquote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef golfer het volgende:
Zitten er alleen maar Brabo's in dit programma?
FC Den Bosch, Corrie Konings, Pieter v.d. Hoogenband?
Of is dit eerder uitgezonden via Omroep Brabant?
Volgens mij had ze 't ook wel snel door.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef Teeno het volgende:
Die met Corrie Konings was een beetje zwak wel.
Het gaat hier toch om de publieke oproep? Daar hebben ze maling aan kijkcijfers.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Frans Bauer gaat enorm op zijn bek met dit programma, komt zijn imago hier nog bovenop als ze het cancellen?
3.1Miljquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Karammel het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om de publieke oproep? Daar hebben ze maling aan kijkcijfers.
Ze blijven zeker wel boven de 2 miljoen kijkers scoren, ondanks de hele matige grappen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Frans Bauer gaat enorm op zijn bek met dit programma, komt zijn imago hier nog bovenop als ze het cancellen?
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De gemiddelde Nederlander Brabander is niet zo kritisch
Toch niet de hele grap ?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Die komt misschien 3 seconden in beeld
Inderdaad ja, had even gezapt in de commercialbreak en eerste wat ik zag was die acteur die die agent speelde. Da's toch wel een vrij bekend gezicht.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:41 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik niet snap?
Dat die mensen die acteurs niet herkennen, zou ze gelijk herkennen.
Ik heb het over die 2 mannen ( die ene speelde mag met nekband in het centerparcs huisje en die ander bij het krakersfilmpje)
Hij speelde samen met die andere gast soms typetjes op tv, en ze spelen ook vaak in reclames mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad ja, had even gezapt in de commercialbreak en eerste wat ik zag was die acteur die die agent speelde. Da's toch wel een vrij bekend gezicht.
er was geen commercialbreakquote:Inderdaad ja, had even gezapt in de commercialbreak en eerste wat ik zag was die acteur die die agent speelde. Da's toch wel een vrij bekend gezicht.
Peter & Fedor (Peter Sterk en Fedor van Rossem), wat ik al eerder zei.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij speelde samen met die andere gast soms typetjes op tv, en ze spelen ook vaak in reclames mee.
Raar dat ze toch deze acteurs hebben gekozen met de kans dat ze herkent worden
Het laatste stukje vond ik wel geweldig, met Fransie.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Misan het volgende:
morgen maar eens kijken, niet zo'n hele sterke aflevering dus?
Dat vooral, inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar Fans Bauer moet ver van Bananasplit weg blijven. Er moet gewoon een presentator komen die echt het gezicht van Bananasplit is.
Net als bij Ralph Inbar, dat mensen hem zien en denken:"Kut, genaaid." en niet dat ze denken:"Wat doet die prutzanger hier?"
Ralph Inbar had dat idd ook, direct bij de eerste aflevering was hij de koning van Candid Cameraquote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar Fans Bauer moet ver van Bananasplit weg blijven. Er moet gewoon een presentator komen die echt het gezicht van Bananasplit is.
Net als bij Ralph Inbar, dat mensen hem zien en denken:"Kut, genaaid." en niet dat ze denken:"Wat doet die prutzanger hier?"
Ja, die vinden Andre van Duin en Tineke Schouten ook geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Maar goed de Tros leden vinden het natuurlijk sowieso geweldig
Frans is hun held
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef SigmundFreud het volgende:
2.997.000 gisteren, meer dan ik had verwacht.
Corry had volgens mij na 1 minuut al door hoe het zat (het leek wel of ze de in het huis aanwezige fan herkende). Alle grappen zijn buitengewoon slecht uitgewerkt. Pieter heeft bewezen een keurige jongen te zijn.
Wipeout deed het met 985000 overigens ook heel goed.
De grap vond ik wel leuk bedacht, maar de uitwerking vond ik nou niet het beste. Net als de meeste grappen. Het enige wat ik echt erg grappig vind is Fransie.quote:
Ik vond de grappen ook leuker dan vorige week. Maar het programma zal niet snel tippen aan de oude versie.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Jeffff het volgende:
hmzz... meer kijkers dan ik had verwacht. vond de uitzending op zich leuker dan vorige week. die bauer snapt zelf niet dat hij ook 1 grote grap is die wordt uitgelachen haha
IInderdaad. Corry (van de Rekels)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef tuinfluiter het volgende:
-
-
Met Bonnie ?, het was toch Corry Konings !
-
-
Een van haar grootste fans hing uit de ramen en liep door het huisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef fianchetto het volgende:
Ik vond de meeste grappen wel grappig. En Corry Konings bleef trouwens wel heel cool zeg!
grootste fan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van haar grootste fans hing uit de ramen en liep door het huis
dan gaat er toch wel een lichtje branden bij Corry?
Een fan die eerst bij haar optredens veelvuldig aanwezig is en dan in je raamopening zitquote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef SigmundFreud het volgende:
Corry had volgens mij na 1 minuut al door hoe het zat
(het leek wel of ze de in het huis aanwezige fan herkende).
Maar hoe weet je dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een fan die eerst bij haar optredens veelvuldit aanwezig is en dan in je raamopening zit
en door je huis loopt en vraagt hoe het bad of jacuzzi werkt.....
Vanaf 7 maart komt zeg eens AAA op de zaterdagavond RTL4 20:00 uur,quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Posdnous het volgende:
Denk je vredig dat er waarschijnlijk toch niemand naar zo'n programma zal kijken. Kom je daarna weer eens op FOK....
Zeg eens A was toen al niet grappig dus dat zal het nu ook niet zijn, sowieso Nederlandse komedie-seriesquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vanaf 7 maart komt zeg eens AAA op de zaterdagavond RTL4 20:00 uur,
ben benieuwd hoe men op Fok daar op reageert.
De huilsmileys maken hier vaak overuren.
Was toen van de Vara nu RTL, 13 afleveringen , nou zullen zien of ik dan ook meehuil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef TheZapster het volgende:
Zeg eens A was toen al niet grappig dus dat zal het nu ook niet zijn, sowieso Nederlandse komedie-series![]()
Alle succes-programma's van vroeger die ze nu in een nieuw jasje uitzenden zijn tot nu toe om te janken.Ik zou blij verrast zijn als ze van een saaie komedie uit de jaren 80 wel iets succesvols kunnen maken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was toen van de Vara nu RTL, 13 afleveringen , nou zullen zien of ik dan ook meehuil.
precies. En dat flauwe gedoe en overal om (nep)lachen in de studioquote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond het dus echt niet grappig.
Frans als presentator
Frans die opkomt bij die mensen en dat ze meteen weten dat het een grap is(dat werkte bij R.I. wel omdat hij voornamelijk daar van bekend was en niet als zanger o.i.d.)
Was dat allemaal zo slecht ?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond die nordic walking best grappig eigenlijk, zeker vergeleken met de rest van bananasplit tot nu toe
Het niveau is heel laag tot nu toe, maar misschien wordt dit wel geinig met die zangers.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat allemaal zo slecht ?
Ze scoren als een tierelier.
Ik wens hem echt nare dingen toe.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef Samsonneke het volgende:
WAHAHAH WAT GRAPPIG, BAUER PRAATTE TEGEN DIE MAN TERWIJL DAT EIGENLIJK KARTON WAS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |