Het laatste stukje vond ik wel geweldig, met Fransie.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Misan het volgende:
morgen maar eens kijken, niet zo'n hele sterke aflevering dus?
Dat vooral, inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar Fans Bauer moet ver van Bananasplit weg blijven. Er moet gewoon een presentator komen die echt het gezicht van Bananasplit is.
Net als bij Ralph Inbar, dat mensen hem zien en denken:"Kut, genaaid." en niet dat ze denken:"Wat doet die prutzanger hier?"
Ralph Inbar had dat idd ook, direct bij de eerste aflevering was hij de koning van Candid Cameraquote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar Fans Bauer moet ver van Bananasplit weg blijven. Er moet gewoon een presentator komen die echt het gezicht van Bananasplit is.
Net als bij Ralph Inbar, dat mensen hem zien en denken:"Kut, genaaid." en niet dat ze denken:"Wat doet die prutzanger hier?"
Ja, die vinden Andre van Duin en Tineke Schouten ook geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Maar goed de Tros leden vinden het natuurlijk sowieso geweldig
Frans is hun held
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef SigmundFreud het volgende:
2.997.000 gisteren, meer dan ik had verwacht.
Corry had volgens mij na 1 minuut al door hoe het zat (het leek wel of ze de in het huis aanwezige fan herkende). Alle grappen zijn buitengewoon slecht uitgewerkt. Pieter heeft bewezen een keurige jongen te zijn.
Wipeout deed het met 985000 overigens ook heel goed.
De grap vond ik wel leuk bedacht, maar de uitwerking vond ik nou niet het beste. Net als de meeste grappen. Het enige wat ik echt erg grappig vind is Fransie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |