Dat is een compliment voor de show!quote:
Kut, dan heb geen keer gelachen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat is een compliment voor de show!
Owjajoh?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee jij hebt een tumor in je humor , en nou opsodemieteren!
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het leuk. En Frans deed het goed
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is trouwens wel écht typisch klapvee TROSPUBLIEKwat in die zaal zit
Fransquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Maar goed de Tros leden vinden het natuurlijk sowieso geweldig
Frans is hun held
Dat van dat bandje kan jij niks aan doen. Succes met 'suzanne met de mannen'.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is trouwens wel écht typisch klapvee wat in die zaal zit
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie kennen het origineel niet. Dat was wèl lachen. Sukkels.
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie kennen het origineel niet. Dat was wèl lachen. Sukkels.
Smilequote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het origineel is van de jaren 50 en 60 uit de USA. Ik vermoed niet dat jij die ooit gezien hebt.
Dommer dan dit kan echt niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het origineel is van de jaren 50 en 60 uit de USA. Ik vermoed niet dat jij die ooit gezien hebt.
Met Alan Funt.quote:
Nu wel dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.
Ja .quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die met Kluivert lijkt me ook wel leuk, ineens 3 van die enorme honden in z'n auto
En tegenwoordig is er ook geen ene kut op tv, so what's the difference?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.
Stukjes van Funt werden ook herhaald in Ralph Inbars bananasplitquote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan denkt ie wtf doet Reiziger nou ineens hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |