Die regels staan alleen in jouw bovenkamer ter discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die regels staan hier ter discussie.
Rookverbod en sluitingstijden afschaffen!
Ze moeten opzouten omwille van jouw overlastgevende verslaving. Dat heet ook wel aanpassen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hoeven zich helemaal niet aan te passen. Ze kunnen gewoon naar een kroeg gaan waar ze het leuker vinden. Doe ik ook. Ik verplicht toch niemand om te roken? Ik ga gewoon naar de juiste kroeg.
Dan moet je daar wat aan doen. En niet anderen lastig vallen met onzinnige verboden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons is er slechts 1 kroeg open na 3 uur, geen keuze dus.
ik ga naar de kroeg waar ik het het leukste vind. Ik pas me dus al aan. Nou de anti-rokers nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze moeten opzouten omwille van jouw overlastgevende verslaving. Dat heet ook wel aanpassen.
Het geeft aan dat ze niet rationeel bezig kunnen zijn, aangezien ze dusdanig toegeven aan hun verslaving. Ik word ook altijd zo moe van die rokers die doen alsof ze geen 15 minuten zonder sigaret kunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Refragmental het volgende:
Discussie met rokers is trouwens nutteloos... ze zullen nooit moedwillig hun sigaret opzij leggen. Wat dat betreft zijn rokers de meest asociale mensen.
Als er 1 partij is die mensen lastig valt dan zijn het de rokers! Nu wordt er van jullie gevraagd om even niemand lastig te vallen... en meteen schieten jullie in de stress.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je daar wat aan doen. En niet anderen lastig vallen met onzinnige verboden.
in de meeste kroegen kan je gewoon rokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die regels staan alleen in jouw bovenkamer ter discussie.
Het is al 100x gezegd dat het niet zo is dat mensen die niet-roken zich moeten aanpassen aan de smerige gewoonte van een groep mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik ga naar de kroeg waar ik het het leukste vind. Ik pas me dus al aan. Nou de anti-rokers nog.
Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
in de meeste kroegen kan je gewoon roken
De rokers gaan gewoon door waarmee ze bezig waren. Het zijn de anti-rokers die in paniek om zich heen slaan en onzinnige verboden bedenken waar ze nog steeds hun zin niet mee krijgen. Kroegen zijn ongezellig of er word gerookt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als er 1 partij is die mensen lastig valt dan zijn het de rokers! Nu wordt er van jullie gevraagd om even niemand lastig te vallen... en meteen schieten jullie in de stress.
Je past je niet aan... je gaat overal door met roken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik ga naar de kroeg waar ik het het leukste vind. Ik pas me dus al aan. Nou de anti-rokers nog.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je past je niet aan... je gaat overal door met roken.
Ik zout op naar een kroeg waar ik kan roken, dus ik pas me aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze moeten opzouten omwille van jouw overlastgevende verslaving. Dat heet ook wel aanpassen.
Lees een krant.quote:
Je moet gewoon naar een kroeg waar je wilt zijn, dat moest altijd al.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is al 100x gezegd dat het niet zo is dat mensen die niet-roken zich moeten aanpassen aan de smerige gewoonte van een groep mensen.
En net zei je nog dat jij als roker je aanpaste?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De rokers gaan gewoon door waarmee ze bezig waren. Het zijn de anti-rokers die in paniek om zich heen slaan en onzinnige verboden bedenken waar ze nog steeds hun zin niet mee krijgen.
Wacht...quote:Kroegen zijn ongezellig of er word gerookt.
Nee, je past je niet aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ik zout op naar een kroeg waar ik kan roken, dus ik pas me aan.
Waar staat precies dat dat moet dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar een kroeg waar je wilt zijn, dat moest altijd al.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:54 schreef Halcon het volgende:
Overigens lijken de heren rokers in dit topic me alles behalve gezellige mensen.
Vooruit, kom eens met een bron of stop gewoon met uit je nek kletsen. Ik hoop dat je kiest voor de 2e optie, maar met optie 1 zou ik ook al best tevreden zijn.quote:
Het is de bedoeling dat je plezier hebt als je uitgaat. ik begrijp dat dat concept je onbekend is? Zijn alle anti-rokers zulke verzuurde depressievelingen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat precies dat dat moet dan?
Ik ga uit naar eenplek waar ik het leuk heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, je past je niet aan.
Je gaat door waar je mee bezig was... alleen op een andere plek.
Maak dat Halcon wijsquote:Dat heet niet aanpassen.
Dat concept is me niet onbekend hoor. Voor jou is het concept om je niet asociaal te gedragen zeker totaal onbekend?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je plezier hebt als je uitgaat. ik begrijp dat dat concept je onbekend is? Zijn alle anti-rokers zulke verzuurde depressievelingen?
Als het zo gezellig is in de anti-rook kroegen snap ik niet waarom mijn kroeg rookvrij moet zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En net zei je nog dat jij als roker je aanpaste?
[..]
Wacht...
Volgens jou zijn er slechts 2 uitersten?
Of roken?
Of ongezellige kroegen?
Hoe achterlijk kun je zijn?
De enige mensen die ongezellig zijn geworden zijn de rokers... je weet wel, die ooooh zo gezellige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |