Ideaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
sterker nog, ik woon al jaren samen met een suriaamse en we neuken ook nog eens.
Surinamers zijn iha prima geintegreerde medelanders. Neuk jij er maar op los hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
sterker nog, ik woon al jaren samen met een suriaamse en we neuken ook nog eens.
Allochtonen vormen zoiezo geen probleem lol, tis alleen het probleem dat er sommige mensen zijn die net zo als sommige blanken foute dingen doen waardoor de "multiculturele nederlander" alles maar weer over 1 kant gaat scherenquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Same here![]()
Allerlei culturen door mekaar .
Het is wel zo dat het gros gewoon een baan heeft .
Allochtonen vormen geen probleem zolang ze maar werken i think.
Het gaat gewoon mis als hele buurten werkeloos thuis zittenquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:21 schreef stabas het volgende:
[..]
Allochtonen vormen zoiezo geen probleem lol, tis alleen het probleem dat er sommige mensen zijn die net zo als sommige blanken foute dingen doen waardoor de "multiculturele nederlander" alles maar weer over 1 kant gaat scheren
quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:39 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het gaat gewoon mis als hele buurten werkeloos thuis zitten![]()
Kan me een serie herinneren op sbs 6 . Probleemwijken ofzo?![]()
Constant gezeik en ja ook waar het merendeel blank was
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Allochtonen vormen geen probleem zolang ze maar werken i think.
geestig? of niet waar vanuit jouw point of view?quote:
Inderdaad, de non-verbale communicatie van samara is onduidelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geestig? of niet waar vanuit jouw point of view?
haar naam doet vermoeden dat het hier om generatiewerkloosheid gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef ES57 het volgende:
[..]
Inderdaad, de non-verbale communicatie van samara is onduidelijk.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
haar naam doet vermoeden dat het hier om generatiewerkloosheid gaat.
Heel geestig dus! Hee ik ben zelf een allochtoonsequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geestig? of niet waar vanuit jouw point of view?
waarom dan jouw reactie hier boven metquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef samara het volgende:
[..]
Heel geestig dus! Hee ik ben zelf een allochtoonseen werk ook nog!
Ik veroorzaak daarom geen overlast.
Omdat ze mischien juist wel overlast bezorgt (na het werken)quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom dan jouw reactie hier boven met![]()
nee joh! na het werken heb ik géén puf meer om overlast te bezorgenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:09 schreef stabas het volgende:
[..]
Omdat ze mischien juist wel overlast bezorgt (na het werken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |