quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL maakt er meteen misgebruik van
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij zo aan het zeiken bent over die sneeuw.
Veel plezierquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Klonk het volgende:
hier is de sneeuw ook nog mooi wit, zo mooi wit zelfs dat ik ff eenn uurtje ga wandelen, frisse neus halen en afkoelen
dan hadden we nog klonkette en Klonk. geef maar toe, welke was hetquote:
das aan jou hequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan hadden we nog klonkette en Klonk. geef maar toe, welke was het
wel goed hoorquote:
een van beide, het moet iemand geweest zijn die vaak komt, want ze hebben het over appeltjes en fietsen, het moet ook iemand zijn die achter de schermen kan kijken, dus jij of Damart of BX, maar BX is net zo naief als ik als het over kloontjes gaat, we kunnen ze niet ontdekken laat staan dat we ze zelf hebbenquote:
Je hebt mijn taak overgenomen, braaf. Ik minder al sterkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik heb gisteren gespamed..
voor de allereerste keer sta ik op 1
maar er waren er 3 lieve klonkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
een van beide, het moet iemand geweest zijn die vaak komt, want ze hebben het over appeltjes en fietsen, het moet ook iemand zijn die achter de schermen kan kijken, dus jij of Damart of BX, maar BX is net zo naief als ik als het over kloontjes gaat, we kunnen ze niet ontdekken laat staan dat we ze zelf hebben![]()
wie weetquote:dus dan ben jij Klonk. geweest en DaMart Klonkette (of andersom)...
Ik heb ook aardig doorgepost gisteren... en OA staat er ook weer eens in!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik heb gisteren gespamed..
voor de allereerste keer sta ik op 1
groot gelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Aarti het volgende:
Ik ben ook echt supergaar, ik probeer vanmiddag echt op tijd weg te gaan, 17uur stipt!
Daar betaal je me toch voor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mijn taak overgenomen, braaf. Ik minder al sterk
dan hebben jullie iemand met het nodige gevoel voor humor voor jullie karretje gespannenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
maar er waren er 3 lieve klonk
[..]
wie weet
en wie ben jij nou weer?quote:
Dat is tussen Ph en mijquote:
zouden wij ooit zoiets doen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan hebben jullie iemand met het nodige gevoel voor humor voor jullie karretje gespannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Over OA gesproken, waar blijft die met zijn daglijstje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook aardig doorgepost gisteren... en OA staat er ook weer eens in!
Waarom krijg ik nou weer de schuld van iets wat ik niet doe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Klonk het volgende:
dus dan ben jij Klonk. geweest en DaMart Klonkette (of andersom)...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
zouden wij ooit zoiets doen?waarom heb ik nu ineens het vage gevoel dat een mede venlonaar is geweest, ik noem verder geen namen maar hij pwnd slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Hij verzOAktquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Over OA gesproken, waar blijft die met zijn daglijstje?
Zou ik zoiets nou OOIT doen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom heb ik nu ineens het vage gevoel dat een mede venlonaar is geweest, ik noem verder geen namen maar hij pwnd sla
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Over OA gesproken, waar blijft die met zijn daglijstje?
quote:
shit, verkeerde accountquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Klonk? Waar kun je dat zien?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Ik begon gisteren op 37.880 en eindigde op 37.980quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tel er bij mij ook maar 10 op of zo.
e-peenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begon gisteren op 37.880 en eindigde op 37.980.
Je e-piem0l.quote:
Int0rslet-piem0lquote:
Ik kap er over een uur mee, en je moeder heeft een snor!quote:
Man mn moeder is stof.. hoe kan ze nou een snor hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kap er over een uur mee, en je moeder heeft een snor!
ik zag het aan je appelquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
nou maak je een keer een kloon, fail je nog binnen 2 posts ookquote:
quote:
quote:
O.quote:
Ik ga wel vanavond weer even kwijt hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Hey PeZu
Fha is weer terecht zoals je ziet
Hoi LLquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Hey PeZu
Fha is weer terecht zoals je ziet
Okequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef PeZu het volgende:
ooh ps Fha, jij, LL en ik gaan trouwen met elkaar
Whehe PeZu zei al dat je het niet erg zou vindenquote:
Kun je meteen de kattebak verschonen en aardappeltjes schillen.quote:
kattenbakken zijn al gedaan en we eten vanavond nasiquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Kun je meteen de kattebak verschonen en aardappeltjes schillen.
Dat heeft hij goed gedacht hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe PeZu zei al dat je het niet erg zou vinden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe PeZu zei al dat je het niet erg zou vinden
quote:
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
waarom staat er bij mn naam eigenlijk dat kruisje door die meid.. ben ik een nep-vrouw?
pataponquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
Veel informatie over Patapon 2 in interview
quote:
Nogmaals...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
waarom staat er bij mn naam eigenlijk dat kruisje door die meid.. ben ik een nep-vrouw?
Omdat je niet bent ingelogd, of omdat je online status niet zichtbaar is...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |