doegiequote:
jaquote:
Pics? Ik heb je nog wel meegeholpenquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:46 schreef Fascination het volgende:
Tieten.
Ik stuur je zo wat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pics? Ik heb je nog wel meegeholpen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:47 schreef De_Ananas het volgende:
En diejen verrekten dikzak van un NG kan nie fappen nie zegt diejen gast
tis neh woarquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan weer doar ménnen enkel goan denk
jawoalquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hedde gé mennen post nie gezien ofzeu?
Kheb m'n toch un partij roare dromuh gehad d'n afgeloapen tédquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:52 schreef Fascination het volgende:
Wa'k toch loatst heb droomd.
hee zh, kun je die solo nu al spelen die ik je gisteren liet zienquote:
Net te laatquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:54 schreef reetveter het volgende:
WIE GAAT ER MEE GROEPSFAPPEEUU
Ik ook man. Een halve natte droomquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb m'n toch un partij roare dromuh gehad d'n afgeloapen téd
Pff, wi nie meer wa ik gedroomd had, moar twas wa méé hitler en nog un ander hoop zooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook man. Een halve natte droom. Wat is dit?
Jij dan?
Welke was dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee zh, kun je die solo nu al spelen die ik je gisteren liet zien
quote:
Ik niet. -17,7 graden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:56 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
ik blij dat ik in het westen woon
Allure hét nu stéve tépelsquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:56 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
ik blij dat ik in het westen woon
Ik zal het morgen voorleggen aan m'n gitaarleraar.quote:
In onze vriezer is het -33quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik niet. -17,7 graden.![]()
Ik zou gaan hardlopen.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:47 schreef reetveter het volgende:
AHA ik weet hoe krentenbol eruit ziet
was is altijd alquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:01 schreef reetveter het volgende:
Ik verdenk NG ervan geil te zijn.
Maar daar kan ik niet hardlopen.quote:
tsssk prutserquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal het morgen voorleggen aan m'n gitaarleraar.
Snacks heure ook verrekte kou te zén als ge ze kóópt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:00 schreef PeZu het volgende:
koud
voordeel het bier dat bezorgd werd was super op temperatuur
nadeel den snacks waren kk lauw
quote:
Wel fappenquote:
Ie mot nie vn die onzinnge troep postn mien jongquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:03 schreef Groundation het volgende:
Ullieje hullie de gullieje ok gèr of wa?
Twentsquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ie mot nie vn die onzinnge troep postn mien jong
smoesjesquote:
Nodig mij ook ééns uit in da gesprekquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
wie is anne?
ikk heb geen ritsel in mijn msnquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nodig mij ook ééns uit in da gesprek
Mijn oud voetbaltrainer woonde tot zijn 35ste thuis, hij had ook altijd verhalen dat ie naar Thailand ging en ie daar hoeren ging uitzoeken enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:06 schreef reetveter het volgende:
Krentenbol, mag ik je toestemming je foto als msn plaatje te doen. Ik ben 42 jaar en woon bij mijn ouders
Ja bij mij is dat ook zo, alle voetbaltrainers zijn zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn oud voetbaltrainer woonde tot zijn 35ste thuis, hij had ook altijd verhalen dat ie naar Thailand ging en ie daar hoeren ging uitzoeken enzo
quote:
ik checkquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn oud voetbaltrainer woonde tot zijn 35ste thuis, hij had ook altijd verhalen dat ie naar Thailand ging en ie daar hoeren ging uitzoeken enzo
nie ouwehoere lilleke natnek die klets van oe heur ik wel dukker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ie mot nie vn die onzinnge troep postn mien jong
MSN plaatje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:06 schreef reetveter het volgende:
Krentenbol, mag ik je toestemming je foto als msn plaatje te doen. Ik ben 42 jaar en woon bij mijn ouders
heeeequote:Op woensdag 7 januari 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
Twents.
Kearl hef ja nie good zitt'n.
Homo's.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zitten groepsfap op je te doen.
woar?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat je homo bent op Jude Law
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:24 schreef Devvie het volgende:
IEDEREEN DIE IQM EEN HOMO VINDT, HANDJES OMHOOG!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
IQM en ik zijn uit gePM'd dus we gaan naar bed.![]()
Jullie zijn toch allebei homo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
Ik fantaseer vaak over IQM maar hij wil me niet.
flauw hoor zotheidquote:
Bwhehehe, alsof ze dat niet controleren.quote:
gefastaseerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:16 schreef Zotheid het volgende:
HOI FAS!!!!11
Ik heb vandaag over je gefantaseerd.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:16 schreef Zotheid het volgende:
HOI FAS!!!!11
Ik heb vandaag over je gefantaseerd.
En dat jij zo in coma lag in het ziekenhuis en dat ik zo kon doet met je wil wat ik zelf wou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:23 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik ook jou. Dat we samen een vampire freaks profiel hadden en berichtjes gingen sturen
.
Godver, jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat jij zo in coma lag in het ziekenhuis en dat ik zo kon doet met je wil wat ik zelf wou.
link!!!11quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ja!!
Laten jullie kudo's achter op m'n sugababes. Dank @.
Nee, wel op hyves.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ja!!
Laten jullie kudo's achter op m'n sugababes. Dank @.
Jij bent echt een beetje geschift hèquote:
hoi kopquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:30 schreef Groundation het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje geschift hè
Kop?quote:
Goedemorgenquote:
Vandaag welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goedemorgen
Is dat ook altijd het eerste wat je 's ochtends doet?
Sinds ik gestopt ben met roken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag weljij?
En goedemorgen!
Heeft jou penis op nummer 2 gestaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met roken.
Moet tenslotte toch de sigaret vervangen
Eerst was het met links roken, met rechts fappen, nu is het dubbelhandig fappenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heeft jou penis op nummer 2 gestaan?Schaam je
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerst was het met links roken, met rechts fappen, nu is het dubbelhandig fappen
Bij mij juist omhoogquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]hihi
Dit is mijn 2762e postEn ik zag net dat mijn gemiddelde naar beneden gekelderd is dankzijn de vakantie
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerst was het met links roken, met rechts fappen, nu is het dubbelhandig fappen
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof een topic van jou ooit centraal zal worden!
God wat moet dat naar voor jullie zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Biogarde het volgende:
Als Ananas een topic opent krijgen we een pop-up met de vraag of 'ie op slot moet.
''Nee op alles''quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Biogarde het volgende:
Als Ananas een topic opent krijgen we een pop-up met de vraag of 'ie op slot moet.
Wat is een drop-down menuquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:33 schreef Biogarde het volgende:
En m'n drop-down menu gaat automatisch naar gesloten.
Ah, ben je weer nuchter?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is als er een aardbeving komt dat dan gelijk alles op de grond gaat liggen.
Ooh ja dat is ook wel nodig in zo'n belangrijke functie als moderatorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is als er een aardbeving komt dat dan gelijk alles op de grond gaat liggen.
Ja godverdomme zeg, gisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, ben je weer nuchter?
Wanneer ga je afvallen?
Ik ben nog eerder modje dan jij hoor, ik lik me al jaren inquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaakan niet wachten tot ik die knopjes zelf heb.
Hoeveel kilo weeg je nu?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, gisteren
Ik denk dat ik de komende dagen nog meer af ga vallen, ben er alleen niet blij mee
Kom ik volgend weekend bij m'n moeke en pa, ''zeg jongen, ik ben blij dat je bent afgevallen''
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:38 schreef Skaff-a het volgende:
9 Februari ga ik voor de 3e keer mijn theorie proberen te halen
Ik gok op een kilo op 68 nu maar kheb geen weegschaal hier.quote:
Da's veul te weinigquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik gok op een kilo op 68 nu maar kheb geen weegschaal hier.
Ik voel me echter een kilotje of 55
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik gok op een kilo op 68 nu maar kheb geen weegschaal hier.
Ik voel me echter een kilotje of 55
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
68 is wel goed voor mij maar het voelt gewoon zo licht aan nuquote:
Liegenaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar, D_A is een dwerg!
Niemand trapt daarinquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder modje dan jij hoor, ik lik me al jaren in
1.63?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar, D_A is een dwerg!
Ja, als je daar 12 cm ofzo bij op telt welquote:
Nou ik heb anders ook met niemand problemenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik lik me al zo lang in dat ik perfect in de crew zou passen, ik heb met niemand problemen
Aaaaaah, een soort bijzettafeltje dusquote:
Wel een heel sterkequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaah, een soort bijzettafeltje dus
's ochtends bij -6 wachten op de tram, inclusief snijdende noorderwind, is niet lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind de kou eigenlijk wel lekker.
Ik schat de kans niet erg groot inquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:50 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoop dat het gat in mijn band is dichtgevroren.
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schat de kans niet erg groot in
Mensen die aan zee wonenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
's ochtends bij -6 wachten op de tram, inclusief snijdende noorderwind, is niet lekker.
10 graden bij het hardlopen is wel lekker
Niet schrikken van de vuurtoren hé.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik nu begin te lopen ben ik over 5 minuten op het strand.
Hahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet schrikken van de vuurtoren hé.
Mooie was dat jullie eerst ergens anders heen keken omdat het voor jullie normaal isquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha!
'Wat is dat grote licht daar?'
'Ehmm.. de vuurtoren?!'
Dit is de onzequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:58 schreef Biogarde het volgende:
Wat is een vuurtoren?
Die hebben we niet in Utrecht aan zee.
Klein ding, zal niet veel schepen redden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is de onze:
[ afbeelding ]
Was dat de cake die je maakte?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En een plakje cake voor iedereen!
Als ze hem nog groter maken, dan schrikken er weer mensen van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klein ding, zal niet veel schepen redden.
Ik moet in februari naar de tandarts, dus ik sla even overquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En een plakje cake voor iedereen!
Joahquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was dat de cake die je maakte?!
Dankje!quote:
Zelf gemaakt ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Of een soesje, voor als je geen cake lust.
Mensen die bang zijn voor de tandartsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet in februari naar de tandarts, dus ik sla even over
Ik mis de optie; Poolse hoer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Wat is lekkerder?cakebeslag cake
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik lag om half 9 al in bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joahhet was zelfs thema van een sc gisteren
!
[..]
De SC was best leuk om half 2quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lag om half 9 al in bed![]()
Werd ik om half 2 wakker... nou ja, weer verder geslapen
Ik heb 1 vulling, en dat vind ik genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor de tandarts
Ik ben al 20 jaar gaatjes vrij, nog nooit een beugel gehad of fluor moeten happen, helemaal niks
O ja?quote:
Ja ik heb ook één gaatje, zegt ie zo: 'Ja, daar kon je niet poetsen want je beugel zat ervoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1 vulling, en dat vind ik genoeg.
Had mierenneuker als tandarts.
"Het zou een gaatje KUNNNEN worden"
Welja, boor dan maar gelijk mijn hele gebit...
Je zegt net dat je om half 2 wakker was, waarom zou ik je dan wakker moeten maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja?![]()
Had me even wakker gemaakt.
Pics van je beugel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ook één gaatje, zegt ie zo: 'Ja, daar kon je niet poetsen want je beugel zat ervoor'
Ik: 'Dus ik mag boos worden op de orthodontist?'
Hij: 'Noujaaaa.. een gaatje is niet zo erg hoor..'
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik dat volgende keer bakken voor je?!
Comfortabel was anders..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ook één gaatje, zegt ie zo: 'Ja, daar kon je niet poetsen want je beugel zat ervoor'
Ik: 'Dus ik mag boos worden op de orthodontist?'
Hij: 'Noujaaaa.. een gaatje is niet zo erg hoor..'
Ik moest kotsen van spacecakequote:
Ik moest kotsen van bananenhagelslagquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van spacecake
Was wel vette trip verder, en heerlijk geslapen!
Die hamburgersquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch maar wat gezonder? Zelfgemaakte hamburgers met boontjes en aardappelen.
Datklinkt ook viesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van bananenhagelslag
Lekkerrrrquote:
Hasjbrownies?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lekkerrrrik heb ook nog zo'n brownie mix staan hier. Ga ik binnenkort maken
met een dikke laag gesmolten chocolade er overheen!
![]()
Aardappelen zijn viesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die hamburgers![]()
Ik lust alleen geen aardappelen
Klinkt goedquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aardappelen zijn viesik lus alleen van die krieltjes of aardappelschijfjes.
Als het maar zo gebakken/gefrituurd is dat het niet meer naar aardappel smaakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In geen enkele vorm eik. Ben ook niet zo gek op patat/friet whateverquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aardappelen zijn viesik lus alleen van die krieltjes of aardappelschijfjes.
Als het maar zo gebakken/gefrituurd is dat het niet meer naar aardappel smaakt!
quote:
Dat is gewoon engquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In geen enkele vorm eik. Ben ook niet zo gek op patat/friet whatever
Wil je nog een keer op een meet komen of durf je dat nu niet meer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In geen enkele vorm eik. Ben ook niet zo gek op friet whatever
Heerlijk zijn die jaquote:
Dat hoortquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij was wel te heet, had mn gehemelte verbrand
Maar dat is de volgende dag altijd zo kutquote:
Ja, die ken ik! Kaassoufflés from outta space!1quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gebakken kaassoufflés
Bamischijven zijn smerig, daar zitten groenten in!
Alles uit de frituur is lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gebakken kaassoufflés
Alsof ik ze eerst had uitgekotst en daarna weer gefrituurd hadquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die ken ik! Kaassoufflés from outta space!1
Min vader maakte vroeger altijd kaasplakken (niet letterlijk altijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gebakken kaassoufflés
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |