quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
Mijn man zegt echter dat ik dit heel vaak heb, gewoon een woezie ben, en het altijd direct verdring.
Gaat wel weer over. Koolhydraten zijn nu eenmaal verslavend. Bij mij duurt het meestal 5 tot 7 dagen voor het weer helemaal m'n systeem uit is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Man o man o man, wat ik heb ik zin in suiker, chocolade en aanverwante rommel. Maanden is het geen probleem, ik laat een paar weekjes de teugels wat losser (en echt niet te los!) en het snoepmonster heeft zich weer in mijn lichaam genesteld.
Ik was gisteren in een aantal topics waarvan ik dacht: huh, allemaal PMS?! Maar er waren ook mannen bij betrokken dus dat zal het dan wel niet zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
Wel typisch, ik ben de laatste week ook zo extreem overgevoelig! Met ineens een huilbui vanuit het niets om een bepaalde herinnering, muziek van vroeger, iets wat iemand zegt...
Ikzelf ken die buien alleen van hevige oververmoeidheid, of van de zwangerschap, dus ik vind het heel raar! Mijn man zegt echter dat ik dit heel vaak heb, gewoon een woezie ben, en het altijd direct verdring.
Ik weet het. En daar baal ik eigenlijk van. Nu ik mijn streef heb bereikt wil ik eigenlijk weer "gewoon" gaan eten. En daar hoort voor mij ook chocolade, koek, snoep en ijs bij. In normale hoeveelheden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gaat wel weer over. Koolhydraten zijn nu eenmaal verslavend. Bij mij duurt het meestal 5 tot 7 dagen voor het weer helemaal m'n systeem uit is.
Ha! Ik zit vast aan verschillende klussen die ik niet zo leuk vind. Maar misschien ben ik gewoon verwend geweest met mijn opdrachten de afgelopen jaren. Nog erger zou toch zijn: geen opdrachten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Of zit je nog steeds vast aan die klus die je niet zo leuk vindt?
Welke maat heb je? En met je Carmenset op een tijdsklok kun je bij thuiskomst meteen beginnen met indraaienquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die rode
Maar ik ken mezelf, dit wordt grote paniek en stress vrijdag en dan ga ik uiteindelijk gewoon in iets simpels en blijft de rode jurk in de kast hangenIk weet ook al niet welke schoenen ik er onder aan moet, dus daar begint het al...
Daar ga ik ook altijd de mist mee in. Ik kan het gewoon niet beheersen! Net als het ene sigaretje van Kim, dat is ook een onmogelijkheid. En dat vind ik ook een rare gedachte, dat ik niet voor mijn gevoel ooit normaal met snoep, chocola, chips en alcohol kan omgaan, maar echt moet gaan denken en leven als een verslaafde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het. En daar baal ik eigenlijk van. Nu ik mijn streef heb bereikt wil ik eigenlijk weer "gewoon" gaan eten. En daar hoort voor mij ook chocolade, koek, snoep en ijs bij. In normale hoeveelheden.
Maar dat gaat dus niet, want dan wil ik meer, meer, meer.
Eens. Ik ben ook weer op zoek naar een nieuw project, maar die zijn niet zo dikgezaaid op het moment.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha! Ik zit vast aan verschillende klussen die ik niet zo leuk vind. Maar misschien ben ik gewoon verwend geweest met mijn opdrachten de afgelopen jaren. Nog erger zou toch zijn: geen opdrachten!
Ik heb er ook last van, licht geraakt zijn en niets kunnen hebben (en m'n moeder ook, als ik er zo over nadenk). Zou er iets in de lucht zitten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een aantal topics waarvan ik dacht: huh, allemaal PMS?! Maar er waren ook mannen bij betrokken dus dat zal het dan wel niet zijnEen woezie klinkt wel heel cute, wat is in godsnaam een woezie
Het is daarom ook erg jammer dat de "maatschappij" het nog niet als een verslaving ziet, maar dat is het wel degelijk. Ik kom erg veel onbegrip tegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Daar ga ik ook altijd de mist mee in. Ik kan het gewoon niet beheersen! Net als het ene sigaretje van Kim, dat is ook een onmogelijkheid. En dat vind ik ook een rare gedachte, dat ik niet voor mijn gevoel ooit normaal met snoep, chocola, chips en alcohol kan omgaan, maar echt moet gaan denken en leven als een verslaafde.
Ik moest knetterhard lachen om die foto.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Even ter relativering van mijn eigen kabelbaanongeluk:
Man hangt kwartier halfnaakt aan skilift
Ach, in jouw geval had er dan nog een fluoriscerende string aan gezeten toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Even ter relativering van mijn eigen kabelbaanongeluk:
Man hangt kwartier halfnaakt aan skilift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |