Ik zeg duidelijk in mijn eerste reply dat me klaarblijkelijk iets anders dwars zit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
Je zegt dat er mensen afgezeken worden en dat er wordt bepaald of een vraag wel of niet zinnig is.
Daarbij viel je duidelijk ook over mijn post en dan trek ik me dat aan ja, logisch toch?
Ik vind dat je me aanvalt om niets. En daar zeg ik wat van.
En dan ook dat toontje 'ik heb me voldoende uitgelegd dacht ik' vind ik niet prettig.
Alsof ik jou iets misdaan heb.
Anyway, ik ga weer fijn aan het werk.
Bedankt voor het klotehumeur!
Greys, jij bent alleen zelf verantwoordelijk voor je humeur, niet SHE, niet de paashaas en ook niet het mannetje op de maan. Cut the guildtrip.quote:
Sorry?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Greys, jij bent alleen zelf verantwoordelijk voor je humeur, niet SHE, niet de paashaas en ook niet het mannetje op de maan. Cut the guildtrip.
SHE, kom op, ga nu niet ineens roomser dan de paus zitten zijn terwijl je een paar dagen geleden iemand met een dood kind publiekelijk door de mangel haalt. Dat is een beetje contradictioneel vind ik.
Daarbij ging het nergens over allemaal.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef SHE het volgende:
ZEG HET MAAR JONGENS.
' SJORS, JE BENT EEN EIKEL '
Kom maar kom maar kom maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Was niet onbewust hoor, ik las het zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Sugar het volgende:
Lieve Greys en SHE, ik hoop dat het bij jullie allebei snel wegzakt.
SHE voelt -misschien helemaal niet eens bewust en bedoeld- wél goed aan dat ik een beetje schrok van je post, een beetje gepest voelde ik me. Máár! Ik ben écht een overgevoelige donder wat dat betreft en jouw grapje mocht er gewoon staan, zonder dat ik me dat serieus zou moeten aantrekken. Niet jouw probleem, je hebt me ook niet afgezeken. Serieus.
Nou, ik kan me herinneren dat ik het allemaal behoorlijk tenenkrommend vond om te lezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry?
Ik heb niemand door de mangel gehaald, misschien moet je de reply er nog eens bijhalen. Ik heb me alleen openlijk afgevraagd hoe die onmogelijke situatie tot stand is gekomen.
Ik denk dat jij mij wederom verwart met iemand anders
Runderstoofpotje ook.quote:
Ja, was heel naar. Ik heb me daar achter de schermen nog over uitgesproken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik kan me herinneren dat ik het allemaal behoorlijk tenenkrommend vond om te lezen.
En dit ligt nog wel redelijk vers in mijn geheugen, ook de commentaren van Kim vond ik op z'n minst nogal "bedenkelijk" t.a.v. het bewuste onderwerp. Maar goed, dat hoeft er op zich niet echt bij gehaald te worden nu. Ik vind gewoon dat jullie je niet zo moeten aanstellen, stelletje zeikwijven!
Hij is zo cute!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef Sugar het volgende:
Zal ik je even laten zwijmelen?
SneeuwStorm copyright: XXXKarinXXX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In ieder geval heel fotogeniek. Weet je wat ik mooi vind aan jouw foto's, Sugar? Je hebt echt een eigen stijl. Ee hele klare lijn, bijna als een Dick Bruna tekening (niet echt natuurlijk, maar je snap wat ik bedoel hoop ik). Bij de FOT-wedstrijden haal ik jouw foto's er altijd direct uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Sugar het volgende:
Ja, die maak ik!
En hij is echt briljant, mijn zoon.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |