abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 07:50:29 #151
42184 crew  DaMart
pi_64839214
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 05:03 schreef BlueMage het volgende:
Desnoods schrijf je 'n brief met de klacht naar 't hoofdkantoor en breng ook ff 'n aantal consumentenprogramma's op de hoogte.

M.
De dreiging van een klacht bij de geschillencommissie of inschakeling van consumentenprogramma's is voor veel bedrijven al een reden om ineens beter bereikbaar te zijn en meer mogelijk te maken voor je.
pi_64839242
meeleespost

naast het feit dat ze jouw gegevens in gevaar hebben gebracht is het natuurlijk ook van de zótten dat ze iemand een tweedehands laptop verkopen
Ja doei.
pi_64839350
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
meeleespost

naast het feit dat ze jouw gegevens in gevaar hebben gebracht is het natuurlijk ook van de zótten dat ze iemand een tweedehands laptop verkopen
Dat laatste gebeurd wel vaker hoor
Het ding wordt gemaakt en weer verkocht. Op zich ook niets mis mee, jij als koper hebt gewoon je garantie nog als nieuw. Maar ze moeten het wel leeg maken en als nieuw verkopen, niet met alle gegevens (al was het een frisse installatie die door TS nog niet aangeraakt was).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_64839594
nou, ik verwacht gewoon een laptop die NIEUW is want ik koop 'm immers als ' nieuw ' en betaal daar ook voor, anders zoek ik wel op marktplaats naar een flaptop!

dat het vaker gebeurt betekent niet dat 't moet kunnen, echt, ik had al lang op het hoofdkantoor gestaan, of nu TS of die andere vogel was
Ja doei.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 januari 2009 @ 10:16:23 #155
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64842003
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik verwacht gewoon een laptop die NIEUW is want ik koop 'm immers als ' nieuw ' en betaal daar ook voor, anders zoek ik wel op marktplaats naar een flaptop!

dat het vaker gebeurt betekent niet dat 't moet kunnen, echt, ik had al lang op het hoofdkantoor gestaan, of nu TS of die andere vogel was
Op zich was er niets mis met de laptop en had een electronica zaak ook zelf kunnen flashen. Dit hebben ze niet gedaan, ze hebben TS gewoon een nieuwe laptop mee gegeven.
Maar aangezien alleen flashen genoeg was is het wel logisch dat de laptop opnieuw in de verkoop komt.
Alleen dan wel leeg en zonder privegegevens van een ander. En daar zit hier net de fout.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_64842419
TS, wanneer ben je tevreden dan? Als je keiveel geld krijgt (schadevergoeding voor wát?) ben je dan wel tevreden? Wat wil je voor elkaar krijgen door te dreigen met alle commissies? Dat het niet meer gebeurd, tja, zo'n foutje kan gebeuren toch?

Zelf heb ik op de reparatie van Acer gewerkt, en daar is niet te zien of de laptop van een klant of van een bedrijf is dus daar laten ze alles erop staan. De fout van BCC is om jou meteen een nieuwe laptop te geven, het was immers geen DOA (dead on arrival).

Dus ik wil eigenlijk wel weten wat je nu wil van bcc.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:32:02 #157
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64842520
Nou, nu ik er over na denk... Ze hebben me geprobeerd een andere laptop mee te geven, toen ik de eerste terug bracht, hij had er nog 2 staan, een witte en een blauwe, de witte zat los in een kapotte doos, met een briefje er op waarop stond: installatie in engels, wachtwoord onbekend. Die wilde hij me mee geven, in plaats van de kapotte... zonder korting oid!
Heb dan ook ergens het idee dat de laptop waar het in dit topic om gaat helemaal niet terug is geweest naar Acer, maar dat er een handige jongen van het BCC filiaal mee heeft lopen klooien, en hij daarna gewoon weer verkocht is.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_64842610
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:50 schreef Pien85 het volgende:
Daarnaast had ik de laptop niet gekocht om mee te zeulen, maar simpelweg omdat een nieuwe pc me te duur was (mijn oude was overleden) en ik het bovendien wel handig vond om te kunnen internetten in mijn bed.
Laptops zijn duurder
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 10:35:41 #159
42184 crew  DaMart
pi_64842654
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Laptops zijn duurder
Ligt er maar net aan wat voor laptop, natuurlijk.
pi_64842856
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat voor laptop, natuurlijk.
En wat voor pc, natuurlijk. De behuizing, de hardeschijf, etc zijn allemaal veel duurder. Dus bij vergelijkbare specs is de laptop duurder.

OVerigens is dit heel normaal. BCC stuurt laptop terug, en geeft jou snel een nieuwe mee onder mom van snelle service, laptop fabrikant repareert laptopt, stuurt deze naar BCC, zodat die de laptop aan de tevreden klant mee kan geven. Maar jij had je laptop al terug! Dus BCC geeft de laptop aan een andere klant mee.

Vaak is het wel zo dat de machines "rouleren" binnen de reparaties. (ofwel, hij beland niet bij een nieuwe klant, maar bij een ander reparatie slachtoffer). Schuld ligt dus volledig bij BCC, fabrikant gaat er waarschijnlijk vanuit dat jij je eigen laptop terug krijgt.

Voortaan serienummers opschrijven
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:48:08 #161
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64843135
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Laptops zijn duurder
Nope, had mini laptop gekocht, werd ook eigenlijk alleen maar gebruikt om te schrijven enzo... dus had niet veel nodig
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_64843318
Zou je mijn vraag eens willen beantwoorden pien?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:54:07 #163
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64843393
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef MarkyB het volgende:
TS, wanneer ben je tevreden dan? Als je keiveel geld krijgt (schadevergoeding voor wát?)
Voor het feit dat TS onherstelbare schade op had kunnen lopen.

Zo'n raar idee is dat niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64843464
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Voor het feit dat TS onherstelbare schade op had kunnen lopen.

Zo'n raar idee is dat niet.
Loop ik elke dag als ik met de trein reis.
pi_64843855
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Loop ik elke dag als ik met de trein reis.
Maar daar kies je bewust voor.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:07:41 #166
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64843901
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Loop ik elke dag als ik met de trein reis.
Dat is een risico waar je zelf voor kiest. Je gaat een moordenaar toch ook niet vrijspreken omdat het slachtoffer ergens anders ook dood had kunnen gaan?
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 11:12:36 #167
42184 crew  DaMart
pi_64844058
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef MarkyB het volgende:
TS, wanneer ben je tevreden dan? Als je keiveel geld krijgt (schadevergoeding voor wát?) ben je dan wel tevreden? Wat wil je voor elkaar krijgen door te dreigen met alle commissies? Dat het niet meer gebeurd, tja, zo'n foutje kan gebeuren toch?

Zelf heb ik op de reparatie van Acer gewerkt, en daar is niet te zien of de laptop van een klant of van een bedrijf is dus daar laten ze alles erop staan. De fout van BCC is om jou meteen een nieuwe laptop te geven, het was immers geen DOA (dead on arrival).

Dus ik wil eigenlijk wel weten wat je nu wil van bcc.
Door toedoen van BCC liggen haar privégegevens op straat. En als ze dan verhaal haalt, wordt er laks geregaeerd. Gelukkig zijn de gegevens bij een op het oog eerlijk persoon terechtgekomen, dus ze heeft nog geluk gehad. Ze had gewoon veel schade kunnen lijden, en ik kan me zo voorstellen dat dit ook niet goed is voor de emoties... immateriële schade dus. Een vergoeding lijkt mij dan ook niet onredelijk.

En daarnaast, met zo'n lakse houding mag BCC best op de vingers getikt worden.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:16:36 #168
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64844232
Punt is vooral ook dat Pien geen schade heeft opgelopen (althans nog niet, laten we er even vanuit gaan dat die jongen die nu haar laptop heeft geen crimineel is). BCC verdient echter een boete, aangezien ze laks zijn geweest (waarom krijg je een boete voor te hard rijden? Omdat je anderen en jezelf in gevaar brengt. Niet omdat er al een ongeluk is gebeurd). De boete kan bijvoorbeeld in de vorm van geld, en anders door publiekelijk afgemaakt te worden in consumentenprogramma's.
pi_64844445
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Door toedoen van BCC liggen haar privégegevens op straat. En als ze dan verhaal haalt, wordt er laks geregaeerd. Gelukkig zijn de gegevens bij een op het oog eerlijk persoon terechtgekomen, dus ze heeft nog geluk gehad. Ze had gewoon veel schade kunnen lijden, en ik kan me zo voorstellen dat dit ook niet goed is voor de emoties... immateriële schade dus. Een vergoeding lijkt mij dan ook niet onredelijk.

En daarnaast, met zo'n lakse houding mag BCC best op de vingers getikt worden.
Op de eerste plaats horen bankgegevens tot aan de login toe niet op een computer thuis. Daarnaast kan ik me geen bank bedenken waar ik geld van iemand afhandig kan maken zonder rabo-machientje of postbank-tan-codes.

Verder zijn foto's niet echt iets waar je geld aan kan koppelen zodat TS tevreden zou zijn.

Daarom wil ik weten wat de schadevergoeding zou kunnen zijn waarmee TS tevreden zou worden.

Ik ben het er wel mee eens dat het niet netjes is en dat het niet hoord dat een laptop zo aan iemand anders verkocht wordt.

Zijn er kosten gemaakt dan mag dat natuurlijk vergoed worden, maar er is niks gebeurd dus ik vraag mij af wat voor schadevergoeding toerijkend zou zijn voor TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 11:22:56 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:25:19 #170
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64844578
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:
Zijn er kosten gemaakt dan mag dat natuurlijk vergoed worden, maar er is niks gebeurd dus ik vraag mij af wat voor schadevergoeding toerijkend zou zijn voor TS.
Vraag ik me ook af. Dit wordt vast geen zaak, vermoedelijk zal - als TS volhoudt - BCC willen schikken met een tegoedbon oid. Maar wat zal een rechter toekennen in zo'n geval? Zou BBC een boete moeten betalen of een schadevergoeding? Is er uberhaupt een strafbaar feit gepleegd?
pi_64844647
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef MarkyB het volgende:

Zelf heb ik op de reparatie van Acer gewerkt, en daar is niet te zien of de laptop van een klant of van een bedrijf is dus daar laten ze alles erop staan. De fout van BCC is om jou meteen een nieuwe laptop te geven, het was immers geen DOA (dead on arrival).
De "fout van BCC"? Zoiets heet nou service, in plaats van iemand een paar weken te laten wachten. Neemt niet weg dat die service dan wel goed uitgevoerd moet worden uiteraard (wat hier dus niet gebeurd is). Of is er ergens een wet die zegt dat tenzij het gaat om een DOA, een winkelier geen vervangend exemplaar mee mag geven
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 januari 2009 @ 11:28:17 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64844698
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Op de eerste plaats horen bankgegevens tot aan de login toe niet op een computer thuis. Daarnaast kan ik me geen bank bedenken waar ik geld van iemand afhandig kan maken zonder rabo-machientje of postbank-tan-codes.
Bankgegevens stonden niet op de pc zelf, echter in de email.
Door een formatering was die email niet meer bereikbaar geweest en dus die codes ook niet.


Maar goed we zijn het er over eens dat het niet netjes is. en dat het niet hoort

En laat BCC maar gewoon een goede uitleg verklaring geven.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 januari 2009 @ 11:29:51 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64844755
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef Roy_T het volgende:

[..]

De "fout van BCC"? Zoiets heet nou service, in plaats van iemand een paar weken te laten wachten. Neemt niet weg dat die service dan wel goed uitgevoerd moet worden uiteraard (wat hier dus niet gebeurd is). Of is er ergens een wet die zegt dat tenzij het gaat om een DOA, een winkelier geen vervangend exemplaar mee mag geven
nee die regel is er niet.
Als iets binnen een paar dagen al defect is mag je het zelfs nog als een DOA noteren.

Je mag er namelijk op dat moment van uit gaan dat er bij de arrival al een probleem was. Anders had TS niet binnen een paar dagen al niet meer op kunnen starten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 januari 2009 @ 11:31:06 #174
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64844806
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Dit wordt vast geen zaak, vermoedelijk zal - als TS volhoudt - BCC willen schikken met een tegoedbon oid. Maar wat zal een rechter toekennen in zo'n geval? Zou BBC een boete moeten betalen of een schadevergoeding? Is er uberhaupt een strafbaar feit gepleegd?
Strafbaar is inderdaad de vraag, aangezien BCC wel wist dat er privespullen op de laptop stonden aangezien TS dat ook gezegd heeft en haar verzekerd is dat dat geen probleem was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 11:32:52 #175
42184 crew  DaMart
pi_64844871
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Op de eerste plaats horen bankgegevens tot aan de login toe niet op een computer thuis. Daarnaast kan ik me geen bank bedenken waar ik geld van iemand afhandig kan maken zonder rabo-machientje of postbank-tan-codes.

Verder zijn foto's niet echt iets waar je geld aan kan koppelen zodat TS tevreden zou zijn.
Persoonlijke teksten zie ik nog wel een mogelijkheid voor hoor. Ik weet niet wat er in stond, maar als dat dingen zijn die je liever voor jezelf houdt en waarvan je absoluut niet wil dat anderen ze zien....
quote:
Daarom wil ik weten wat de schadevergoeding zou kunnen zijn waarmee TS tevreden zou worden.

Ik ben het er wel mee eens dat het niet netjes is en dat het niet hoord dat een laptop zo aan iemand anders verkocht wordt.

Zijn er kosten gemaakt dan mag dat natuurlijk vergoed worden, maar er is niks gebeurd dus ik vraag mij af wat voor schadevergoeding toerijkend zou zijn voor TS.
De Geschillencommissie kennende kan er wel degelijk een schadevergoeding worden toegekend wanneer een ondernemer de klant overlast bezorgt of niet netjes behandelt. Voor beide opties valt hier wel wat te zeggen, volgens mij. In de eerste plaats is Pien niet netjes behandeld, maar daarnaast is er overlast in de zin van privégegevens die op straat zijn komen te liggen.

En een schadevergoeding, als die zou worden toegewezen, zal ook geen honderden euro's zijn, natuurlijk. EN verder lijkt het mij vooral zinvol om het er niet bij te laten zitten om een duidelijk signaal aan BCC af te geven dat je dit niet pikt. Wellicht zorgen ze dan op zijn minst dat procedures worden aangepast zodat dit niet meer gebeurt.
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 11:35:56 #176
42184 crew  DaMart
pi_64845004
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

Strafbaar is inderdaad de vraag, aangezien BCC wel wist dat er privespullen op de laptop stonden aangezien TS dat ook gezegd heeft en haar verzekerd is dat dat geen probleem was.
Als er ook persoonsgegevens op de laptop stonden, kan ook een klacht bij het College Bescherming Persoonsgegevens wellicht zinvol zijn. BCC heeft dan op een onrechtmatige wijze persoonsgegevens verwerkt (namelijk doorgegeven aan een derde). Maar of dat kans van slagen heeft, hangt natuurlijk o.a. af van welke gegevens er op stonden en in hoeverre BCC op de hoogte was daarvan.
pi_64845850
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 04:30 schreef Koekz het volgende:

[..]

Voor het loskoppelen van een hd in een pc heb je inderdaad een schroevendraaier nodig... voor het loskoppelen van een hd in een laptop doe je een schuifje opzij en klik je em dr zo uit...
serieus, hoe vaak heb jij een laptop harde schijf verwijderd... of je bent compleet idioot of je weet gewoon niet waar je over praat.

Voor het uitbouwen van een harde schijf heb je zowizo een schroevendraaier nodig (ze zitten immers vast gedraaid IN je laptop) en helaas voor jou zijn ze niet met schuifjes ofzoiets vastgezet...

Volgende keer als je weer iets doms te melden hebt, kijk eerst even of het klopt of hou gewoon je klep dicht..
No Guts, No Glory
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:57:35 #178
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64845852
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef DaMart het volgende:
Maar of dat kans van slagen heeft, hangt natuurlijk o.a. af van welke gegevens er op stonden en in hoeverre BCC op de hoogte was daarvan.
Ik vraag me af of ze zich daarop kunnen beroepen. Als je een laptop terugkrijgt moet je 'm netjes leegmaken voordat je 'm aan een andere klant geeft, je kunt er toch redelijkerwijs vanuit gaan dat de vorige klant er persoonlijke dingen op heeft gezet. Wij konden dat niet weten gaat dan toch niet echt op.

Dat ze TS hebben verzekerd dat ze er voorzichtig mee om zouden gaan maakt het nog extra erg.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:26:36 #179
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64867071
Even over wat er allemaal op de laptop stond wat gewoon écht geheim moest blijven; onder andere een aantal van mijn verhalen waarvoor ik inmiddels al een tijdje contact had met een uitgever. Voorwaarde van de uitgever was echter wél dat de verhalen NIET door iemand anders dan mijzelf en de uitgever gelezen zouden worden, vóór er concreet iets had afgesproken met de uitgever. Nu zijn de verhalen dus door een fout vn BCC bij iemand anders terecht gekomen. Ik kan nu dus kiezen om gewoon niets tegen de uitgever te zeggen, maar als die er achter komt ben ik de lul... Of het hem wel vertellen, waardoor mijn verhalen in elk geval voor die uitgever waardeloos worden oid.
Daarnaast stonden er wat foto's op die ik heb moeten maken als onderdeel van therapie sessies bij mijn psycholoog, foto's dus die niet voor iemand anders bestemd waren dan voor mijzelf, omdat het allemaal nogal persoonlijk is, het zijn dingen die niemand, behalve mij psycholoog, van mij weet.
Op die manier heb ik dus wel degelijk emotionele schade opgelopen.
Daarnaast is er natuurlijk nog de kwestie van de bank gegevens die mijn ex mij gemailt had. De mails heb ik inmiddels gewist, en uiteraard al mn wachtwoorden veranderd, maar ik durf er niet aan te denken wat er gebeurd had kunnen zijn als de gene die de laptop nu heeft er misbruik van had gemaakt.

Vandaag trouwens 20 minuten bij BCC in de wacht gehangen, dossiernummer doorgegeven, en weer te horen gekregen dat ik terug gebelt zou worden, want de gene die de zaak in behandeling heeft had nét even pauze... Uiteraard heb ik er niets meer van gehoord
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:28:37 #180
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64867143
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als er ook persoonsgegevens op de laptop stonden, kan ook een klacht bij het College Bescherming Persoonsgegevens wellicht zinvol zijn. BCC heeft dan op een onrechtmatige wijze persoonsgegevens verwerkt (namelijk doorgegeven aan een derde). Maar of dat kans van slagen heeft, hangt natuurlijk o.a. af van welke gegevens er op stonden en in hoeverre BCC op de hoogte was daarvan.
Jep, daarvan was BCC op de hoogte, ik heb ze, bij het inleveren van mijn laptop verteld dat al mijn wachtwoorden nog in Firefox waren opgeslagen, dat mijn adres en de adressen van wat contacten in de laptop stonden, en dat mijn email ingeprogrammeerd was in het mail programma van de laptop.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 11 januari 2009 @ 14:02:15 #181
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64912888
Dit gebeurd wel vaker weet ik uit ervaring. Benieuwd hoe BCC hier verder mee omgaat.
Wel tof van die kerel dat hij contact met je zocht, daardoor staan jullie beiden sterk nu.
Life is what you make it.
pi_64914627
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag BCC aan de telefoon gehad, de telefoniste snapte niet waar ik me druk om maakte, het was, volgens haar namelijk 'maar' een vreemde...

Zo, die mag even heel erg hard met een koekenpan op haar hoofd geslagen worden!

Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Goed dat ik dit topic heb doorgelezen, ik heb namelijk geen verstand van formatteren en dat soort dingen. Nu weet ik in ieder geval dat het wel mogelijk is om gegevens uit een dode pc over te brengen naar een andere pc, mocht het ooit nodig zijn. Hoop het niet, maar ik heb ook een Acer....

Succes ermee, Pien.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:12:15 #183
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_64927990
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 02:47 schreef Koekz het volgende:
Ja dat kan zomaar... JIJ hebt namelijk je laptop uit handen gegeven zonder je gegevens te wissen... Dan geef je je gegevens dus zelf uit handen.

De morele vraag is wel of bcc het niet zou moeten checken... Als ze het zouden checken en ze komen niets tegen dan is het goed. Komen ze wel wat tegen en ze kijken ernaar is het weer schending privacy wet geloof ik...
TS heeft nadrukkelijk gevraagd of er vertrouwlijk met haar gegevens kon worden omgegaan. Dat is toegezegd, dus ja, dat had BCC moeten checken
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 11 januari 2009 @ 21:21:47 #184
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_64928476
Tippie voor iedereen trouwens: AxCrypt beveiligt je bestanden.
Blijft natuurlijk het opslaan van je wachtwoorden over...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 11 januari 2009 @ 23:13:07 #185
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64933323
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef RonaldV het volgende:
Tippie voor iedereen trouwens: AxCrypt beveiligt je bestanden.
Blijft natuurlijk het opslaan van je wachtwoorden over...
Hoe bedoel je?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 11 januari 2009 @ 23:34:46 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64934057
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
dat het opslaan van de wachtwoorden in de browser niet gecrypt worden door dat progje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_64934782
tvp ben namelijk benieuwd hoe BCC hier op gaat reageren.
Mama van Isa en Ties
  maandag 12 januari 2009 @ 04:49:25 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_64937899
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, maar volgens mij kun je BCC wettelijk niets maken. Ik denk dat hier gewoon een fout is gemaakt met het terugzetten van die laptop en dat ie verkocht is zonder dat men wist dat er nog gegevens van de vorige persoon op stonden.

Grote kans overigens dat BCC die laptops zelf helemaal nooit repareert maar ze opstuurt naar een fabrikant.
Maargoed, dit is dus een heel goed voorbeeld waarom je als computerzaak beter gewoon een orgineel produkt kunt repareren ipv er een ander produkt voor in de plaats te geven. Liever de klant 3 weken laten wachten dan een rechtzaak wegens privacyschending aan je broek krijgen! De orginele data verwijderen kost ook een hoop tijd en dus geld, + dat je dan mogelijkerwijs met nog een onverkoopbare laptop zit opgescheept. Alleen maar nadelen dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maanvis op 12-01-2009 04:58:01 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_64938332
quote:
Op maandag 12 januari 2009 04:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, maar volgens mij kun je BCC wettelijk niets maken. Ik denk dat hier gewoon een fout is gemaakt met het terugzetten van die laptop en dat ie verkocht is zonder dat men wist dat er nog gegevens van de vorige persoon op stonden.

Grote kans overigens dat BCC die laptops zelf helemaal nooit repareert maar ze opstuurt naar een fabrikant.
Maargoed, dit is dus een heel goed voorbeeld waarom je als computerzaak beter gewoon een orgineel produkt kunt repareren ipv er een ander produkt voor in de plaats te geven. Liever de klant 3 weken laten wachten dan een rechtzaak wegens privacyschending aan je broek krijgen! De orginele data verwijderen kost ook een hoop tijd en dus geld, + dat je dan mogelijkerwijs met nog een onverkoopbare laptop zit opgescheept. Alleen maar nadelen dus.
Volgens mij is het verwijderen van de data een kwestie van een nieuw image eroverheen zetten, en kost dus helemaal niet zoveel tijd.

En het is sowieso goedkoper dan een zaak wegens privacyschending aan je broek. Als je laptops als 'nieuw' wil verkopen, dan is het minste wat je kan doen ervoor zorgen dat de data van een gereviseerde laptop gewist is.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 12 januari 2009 @ 18:46:25 #190
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64959392
Nou, heb BCC gesproken, de verkoper had de laptop op een verkeerde plaats neergezet, waardoor de laptop gewoon weer de winkel in is gegaan, nadat de verkoper zélf de laptop had 'gemaakt. De laptop startte dus weer op, en is gewoon verkocht... Door een foutje van de verkoper.
Morgen voor 1 uur word ik weer terug gebelt..
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:50:27 #191
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64959507
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:46 schreef Pien85 het volgende:
Nou, heb BCC gesproken, de verkoper had de laptop op een verkeerde plaats neergezet, waardoor de laptop gewoon weer de winkel in is gegaan, nadat de verkoper zélf de laptop had 'gemaakt. De laptop startte dus weer op, en is gewoon verkocht... Door een foutje van de verkoper.
Morgen voor 1 uur word ik weer terug gebelt..
Raar zeg. Had je dan ook de lader en de boekjes en alles erbij ingeleverd? Hoe kunnen ze nou een incompleet product "per ongeluk" verkopen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 12 januari 2009 @ 18:59:02 #192
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64959840
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Raar zeg. Had je dan ook de lader en de boekjes en alles erbij ingeleverd? Hoe kunnen ze nou een incompleet product "per ongeluk" verkopen?
Jep, had alles ingeleverd, want zou een nieuwe krijgen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:00:55 #193
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64959910
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Jep, had alles ingeleverd, want zou een nieuwe krijgen
Ahhh. Okee dan.

En ja, biosje flashen kunnen ze zelf, daar hoeven ze hem niet voor terug te sturen naar Acer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 12 januari 2009 @ 19:02:49 #194
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64959955
Laat ze gewoon dit topic lezen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64959989
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:46 schreef Pien85 het volgende:
Nou, heb BCC gesproken, de verkoper had de laptop op een verkeerde plaats neergezet, waardoor de laptop gewoon weer de winkel in is gegaan, nadat de verkoper zélf de laptop had 'gemaakt. De laptop startte dus weer op, en is gewoon verkocht... Door een foutje van de verkoper.
Morgen voor 1 uur word ik weer terug gebelt..
Wat een lulsmoes

Verkopers die zelf RMA's gaan 'repareren' ...
Dozen die onverzegeld "zo maar" op een pallet verzegelden worden gezet ...

Wel mooi verzonnen om jou met een kluitje in het riet te sturen. Zo van, dit moet-ie wel slikken en zijn wij van deze netelige situatie af.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64960160
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 02:47 schreef Koekz het volgende:
Ja dat kan zomaar... JIJ hebt namelijk je laptop uit handen gegeven zonder je gegevens te wissen... Dan geef je je gegevens dus zelf uit handen.

De morele vraag is wel of bcc het niet zou moeten checken... Als ze het zouden checken en ze komen niets tegen dan is het goed. Komen ze wel wat tegen en ze kijken ernaar is het weer schending privacy wet geloof ik...
Wat een gelul!

Bcc, every day low pricing, high service!
  maandag 12 januari 2009 @ 19:22:08 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64960657
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat een lulsmoes

Verkopers die zelf RMA's gaan 'repareren' ...
Dozen die onverzegeld "zo maar" op een pallet verzegelden worden gezet ...

Wel mooi verzonnen om jou met een kluitje in het riet te sturen. Zo van, dit moet-ie wel slikken en zijn wij van deze netelige situatie af.
Ja, als ze de doos ook nog hadden dichtgeplakt enzo... Weet die jongen die hem nu heeft dat nog, Pien? Of z'n doos was dichtgeplakt?

Denk wel dat het een lulsmoes is verder ja
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 12 januari 2009 @ 19:35:03 #198
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_64961191
deze wil ik even volgen
Neerkomen wel!
pi_64961374
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:46 schreef Pien85 het volgende:
Nou, heb BCC gesproken, de verkoper had de laptop op een verkeerde plaats neergezet, waardoor de laptop gewoon weer de winkel in is gegaan, nadat de verkoper zélf de laptop had 'gemaakt. De laptop startte dus weer op, en is gewoon verkocht... Door een foutje van de verkoper.
Morgen voor 1 uur word ik weer terug gebelt..
Als de verkoper hem zelf nog even heeft gemaakt, dan wist hij toch ook meteen dat deze defect was teruggekomen.
Of checken en repareren de verkopers alle producten eerst zelf voordat ze de winkel ingaan?
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 19:43:37 #200
42184 crew  DaMart
pi_64961617
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat een lulsmoes

Verkopers die zelf RMA's gaan 'repareren' ...
Dozen die onverzegeld "zo maar" op een pallet verzegelden worden gezet ...

Wel mooi verzonnen om jou met een kluitje in het riet te sturen. Zo van, dit moet-ie wel slikken en zijn wij van deze netelige situatie af.
En daarnaast vind ik het apart dat die verkoper dat dan niet meteen voor Pien gedaan heeft, als hij het zelf kon oplossen.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:09:27 #201
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64962875
Tja, al met al een bijzonder verhaal... maar goed, ik wacht even af of hij me morgen écht terug belt enzo, en dan ga ik t allemaal s navragen...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 12 januari 2009 @ 23:01:50 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_64971939
Ik vind het echt grappig dat er zoveel mensen denken dat computerzaken er allemaal strikte procedures op na houden en verschrikkelijk veel zorg betrachten met je gegevens. Beseffen jullie dan niet dat dat vaak 17-jarige jochies zijn met een leidinggevende van 21 die er ook geen flikker om geeft?

Overigens, uit de algemene voorwaarden op de site van BCC (waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het product bracht ter reparatie.) :
quote:
http://www.bcc.nl/shop/-Footer/cat-DOUKq06DfdIAAAEVdokGpDud

11. KLACHTEN EN REPARATIES
1.4
Iedere aansprakelijkheid van BCC jegens de koper is beperkt tot maximaal het door de koper aan BCC uit hoofde van de overeenkomst te betalen bedrag. BCC is nooit aansprakelijk voor schade in de vorm van omzet- of inkomstenderving, verminderde goodwill of enige ander gevolgschade. Een en ander tenzij BCC op grond van de dwingende wet aansprakelijk is.
Mocht je overigens een geschil willen indienen dan kan dat hier:
https://digitaal.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&guid=B97CCF33-FE72-46FB-AE69-9C4EBDFB3A09&cguid=4356FB13-2423-4EE9-89F4-29E7B3C2F057

Kost waarschijnlijk 50 euro in jouw geval,, wat wordt betaald door BCC als ze je in het gelijk stellen, en je wordt binnen 4,8 maand geholpen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Maanvis op 12-01-2009 23:23:05 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 12 januari 2009 @ 23:29:12 #203
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64973385
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Maanvis het volgende:
Overigens, uit de algemene voorwaarden op de site van BCC (waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het product bracht ter reparatie.) :
quote:
http://www.bcc.nl/shop/-Footer/cat-DOUKq06DfdIAAAEVdokGpDud

11. KLACHTEN EN REPARATIES
1.4
Iedere aansprakelijkheid van BCC jegens de koper is beperkt tot maximaal het door de koper aan BCC uit hoofde van de overeenkomst te betalen bedrag. BCC is nooit aansprakelijk voor schade in de vorm van omzet- of inkomstenderving, verminderde goodwill of enige ander gevolgschade. Een en ander tenzij BCC op grond van de dwingende wet aansprakelijk is.
Dit soort bepalingen zeggen natuurlijk niet zoveel (standaard blabla). Laten we hopen dat het recht zegeviert en de laatste regel van toepassing blijkt te zijn.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:26:11 #204
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64981125
Het is niet te geloven maar ze hebben me terug gebelt... En... ze bellen me later terug
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_64981249
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Het is niet te geloven maar ze hebben me terug gebelt... En... ze bellen me later terug
Oh, dat klint als tele2. Die mail je dat je telefoon kapot is. Belde ze me op
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:31:05 #206
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64981297
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oh, dat klint als tele2. Die mail je dat je telefoon kapot is. Belde ze me op
!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 12:03:30 #207
42184 crew  DaMart
pi_64984675
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het echt grappig dat er zoveel mensen denken dat computerzaken er allemaal strikte procedures op na houden en verschrikkelijk veel zorg betrachten met je gegevens. Beseffen jullie dan niet dat dat vaak 17-jarige jochies zijn met een leidinggevende van 21 die er ook geen flikker om geeft?

Overigens, uit de algemene voorwaarden op de site van BCC (waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het product bracht ter reparatie.) :
[..]

Mocht je overigens een geschil willen indienen dan kan dat hier:
https://digitaal.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&guid=B97CCF33-FE72-46FB-AE69-9C4EBDFB3A09&cguid=4356FB13-2423-4EE9-89F4-29E7B3C2F057

Kost waarschijnlijk 50 euro in jouw geval,, wat wordt betaald door BCC als ze je in het gelijk stellen, en je wordt binnen 4,8 maand geholpen.
De algemene leveringsvoorwaarden moeten wel ter hand worden gesteld he. Als Pien ze niet ontvangen heeft, kan ze altijd nog de nietigheid van die voorwaarden inroepen.

En dan zijn er nog deze wetsbepalingen op grond waarvan ze wel degelijk een schadevergoeding kan vorderen:
quote:
Art. 6:162 BW
1. Hij die jegens een ander een onrechtmatige daad pleegt, welke hem kan worden toegerekend, is verplicht de schade die de ander dientengevolge lijdt, te vergoeden.

2. Als onrechtmatige daad worden aangemerkt een inbreuk op een recht en een doen of nalaten in strijd met een wettelijke plicht of met hetgeen volgens ongeschreven recht in het maatschappelijk verkeer betaamt, een en ander behoudens de aanwezigheid van een rechtvaardigingsgrond.

3. Een onrechtmatige daad kan aan de dader worden toegerekend, indien zij te wijten is aan zijn schuld of aan een oorzaak welke krachtens de wet of de in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

Art. 6:237 BW
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt vermoed onredelijk bezwarend te zijn een in de algemene voorwaarden voorkomend beding

f. dat de gebruiker of een derde geheel of ten dele bevrijdt van een wettelijke verplichting tot schadevergoeding;
Onrechtmatige daad lijkt me hier wel aan de orde. Pien geeft aan dat er data op staat die eraf gehaald moet worden, BCC zegt dat toe en doet het niet. Nu zou je dat ook een wanprestatie kunnen noemen natuurlijk, maar onrechtmatige daad is zeker verdedigbaar. BCC heeft immers gehandeld in strijd met wat in het maatschappelijk verkeer betaamt, namelijk geen gegevens doorverkopen. Mogelijk zelfs schending van privacyregelgeving.

Dus op die bepaling in de algemene voorwaarden kan BCC zich waarschijnlijk niet echt beroepen.

Overigens is dan alleen nog wel de vraag wat de schade is, natuurlijk.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:27:56 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65159640
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Het is niet te geloven maar ze hebben me terug gebelt... En... ze bellen me later terug
Hebben ze al gebeld?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 18 januari 2009 @ 11:21:17 #209
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_65164788
quote:
Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef eleusis het volgende:

[..]

Hebben ze al gebeld?
Uiteraard niet
Ik ga ze maandag zelf maar weer s bellen.. Kost me een hoop geld zo, s kijken of ik dat op ze kan verhalen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_65165393
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oh, dat klint als tele2. Die mail je dat je telefoon kapot is. Belde ze me op
Goh, hoe weet je dat? Misschien wel controle..
pi_65167512
Ik zou een brief sturen, een boze
  zondag 18 januari 2009 @ 13:12:54 #212
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65167767
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Goh, hoe weet je dat? Misschien wel controle..
Ja want ik mail ook vaak voor de grap naar mijn telefoonaanbieder dat mijn telefoon kapot is ook al is dit niet zo.

  zondag 18 januari 2009 @ 13:13:23 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65167785
OT: Ik zou veel geld eisen
pi_65168220
Schiet in ieder geval niet echt op dit...
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 18 januari 2009 @ 13:36:01 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65168564
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja want ik mail ook vaak voor de grap naar mijn telefoonaanbieder dat mijn telefoon kapot is ook al is dit niet zo.

Het probleem kan verkeerd zijn omschreven of van voorbijgaande aard zijn geweest, voordat je honderden euro's kostende procedure in gang zet loont het de moeite om eerst te kijken of het probleem er nog wel is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 18 januari 2009 @ 13:36:02 #216
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_65168565
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja want ik mail ook vaak voor de grap naar mijn telefoonaanbieder dat mijn telefoon kapot is ook al is dit niet zo.


Ik heb heel veel meegemaakt dat mensen klaagden dat een gekocht product stuk was. Om dan vervolgens te concluderen dat het product prima functioneerde. Falers zijn er genoeg.
Life is what you make it.
pi_65168787
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Hij gaat morgen zelfs met me mee terug naar BCC
Hij heeft vast je fotoboek bekeken. Ik geef hem geen ongelijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2009 @ 13:57:28 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65169388
Zo hadden wij eens iemand aan de lijn die zijn kapotte router had terug gebracht naar een niet nader te noemen winkel, maar vervolgens dagelijks status mails kreeg van die router. Hij had in de router zijn mail adres ingevuld om logfiles te ontvangen.

Toen ik hem vertelde het van de zon zijde te bekijken, zijn router was niet kapot toen hij hem wegbracht, kon hij er niet om lachen.
pi_65169482
WTF heb je aan statusmails in een router? Er zal nooit gemaild worden dat de verbinding het niet doet, want dan kan de router ook niet mailen! Dus het is of achteraf geemmer, of je krijgt een mailtje dat de verbinding het doet, maar dat wist je al, want je krijgt een mailtje!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2009 @ 16:46:54 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65176457
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:59 schreef veldmuis het volgende:
WTF heb je aan statusmails in een router? Er zal nooit gemaild worden dat de verbinding het niet doet, want dan kan de router ook niet mailen! Dus het is of achteraf geemmer, of je krijgt een mailtje dat de verbinding het doet, maar dat wist je al, want je krijgt een mailtje!
Hij had hackdetectie. Je kon dus precies zijn dat je poorten gesniffed werden.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:30:47 #221
123170 alors
zlata1234
pi_65199703
Deze lakse houding, van 'ja we bellen je terug', en dat vervolgens niet doen, zou ik ook maar noteren. Mocht het nog van pas komen dan gaat dat niet in hun voordeel werken.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:44:24 #222
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_65200094
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef alors het volgende:
Deze lakse houding, van 'ja we bellen je terug', en dat vervolgens niet doen, zou ik ook maar noteren. Mocht het nog van pas komen dan gaat dat niet in hun voordeel werken.
Ik heb alles genoteerd, wanneer ik met wie heb gesproken en hoe lang, en waarom... inmiddels al 2 pagina's
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:29:48 #223
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65201687
TVP ben benieuwd wat je er mee gaat doen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:45:04 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65211230
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb alles genoteerd, wanneer ik met wie heb gesproken en hoe lang, en waarom... inmiddels al 2 pagina's
Waarom stap je niet gewoon naar de geschillencommissie? Hoe eerder je dat in gang zet hoe eerder je probleem wordt opgelost.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65220790
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Maanvis het volgende:
Waarom stap je niet gewoon naar de geschillencommissie? Hoe eerder je dat in gang zet hoe eerder je probleem wordt opgelost.
Daarvoor moet je eerst officieel (=schriftelijk) je beklag doen bij BCC zelf.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')