Jep, dat sowieso... Ga morgen ook even langs de winkel om daar mijn verhaal te doen... Ik ben ongelovelijk boos, en vooral heel erg verdrietig, mijn hele prive leven ligt bij een ander op tafel nu.... Ik hield een soort van dagboek bij, in die laptop... daar staan gewoon heel persoonlijke dingen in. Maar ook foto's die echt puur en alleen voor mezelf waren enzoquote:
Zal ik ook zeker doen, ga morgen ook eigenlijk alleen maar naar de winkel toe in de hoop dat ze daar iets voor me kunnen doen... Hoewel ik eigenlijk denk dat ze gaan proberen om zich er onderuit te werken... Aangifte doen een optie? Ivm privacy schending ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Mirjam het volgende:
het zou iig niet moeten kunnen, dat is zeker.
als je bij de winkel niet een billijke reactie krijgt, zou ik het hogerop zoeken
Jep, was een acer jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef wonderer het volgende:
Da's wel heel cru zeg... Lijkt me wel dat je hier iets mee tegen moet kunnen doen.
Was het een Acer toevallig, trouwens?
Hij gaat morgen zelfs met me mee terug naar BCCquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
die jongen die hem gekocht heeft zou hem ook terug moeten brengen omdat ie een nieuwe heeft gekocht maar een gerepareerde heeft gekregen
ook datquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
die jongen die hem gekocht heeft zou hem ook terug moeten brengen omdat ie een nieuwe heeft gekocht maar een gerepareerde heeft gekregen
Ga morgen ook hoofdkantoor bellen ja... brief schrijven? Kunnen ze vergeten, dan raken ze die kwijt ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef doeka het volgende:
Schandalig! Ik zou het hoog opnemen en een aangetekende (hele boze) brief naar het hoofdkantoor van die prutsers sturen. Ik denk dat het weinig zin heeft als je morgen naar de winkel gaat. Het hoofdkantoor moet weten hoe het er werkelijk aan toe gaat. Stel ze aansprakelijk; je hele priveleven ligt op straat. Bovendien heb je geen idee waar de laptop in de tussentijd is geweest en wie jouw prive documenten nog meer heeft gelezen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb je die dingen er neit afgehaald dan? ik denk eigelijk dat met het inleveren je die gegevens ook hebt ''afgestaan''
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef Pien85 het volgende:
Na 2 dagen viel het ding uit, en ging niet meer aan...
Ik las iets over een opstart probleemquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb je die dingen er neit afgehaald dan? ik denk eigelijk dat met het inleveren je die gegevens ook hebt ''afgestaan''
Hee suffie, hij kreeg dat ding toch niet meer aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
Omdat ie niet meer opstartte... dan wordt dat nogal moeilijk hequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
Dit is zo'n kwalijke zaak dat ik het sowieso zou escaleren naar het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Mirjam het volgende:
als je bij de winkel niet een billijke reactie krijgt, zou ik het hogerop zoeken![]()
mja, ik zou niet zomaar klakkeloos genoegen nemen met wat in de winkel gezegd/aangeboden wordt eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Dit is zo'n kwalijke zaak dat ik het sowieso zou escaleren naar het hoofdkantoor.
Bel morgen ook het hoofdkantoor even...quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Dit is zo'n kwalijke zaak dat ik het sowieso zou escaleren naar het hoofdkantoor.
Niet alleen bij BCC gebeurd dat.. gebeurd bij alle elektronicazaken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef LordNemephis het volgende:
Hoofdkantoor op de hoogte brengen. En de Telegraaf![]()
wat een belachelijke actie van BCC zeg.
Dit is inderdaad compleet belachelijk, iedereen weet dat er teruggenomen producten weer worden verkocht, maar op deze manier is dat echt te erg voor woorden eigenlijk. Als die laptop in de handen van de verkeerde mensen terecht was gekomen had je een groot probleem kunnen hebben. Ik zou hier dus zeker werk van gaan maken. Echter om dit te doen om er voor te zorgen dat het niet meer gebeurd is nagenoeg onmogelijk helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bel morgen ook het hoofdkantoor even...
Zit me af te vragen of ik aangifte kan doen ofzo...
Niet alleen voor mezelf, maar wil eigenlijk ook proberen om er voor te zorgen dat dit gewoon niet meer kan gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |