abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64756105
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:34 schreef Timmehhh het volgende:
Fantastisch, ik post een relevante link, en wil er een verhaal bij editen. Op het moment dat ik invoeren druk krijg ik de melding dat het bericht is weggehaald (iets in die trend) en ben ik mijn post kwijt....
Sorry, excuses. Als ik had geweten dat je een toelichting aan het typen was, had ik de link niet verwijderd. Probleem is dat ik in korte tijd zo veel posts moet bekijken dat ik vlug moet beslissen wat wel en niet blijft staan. Als het goed is, krijg je na het invoeren trouwens een scherm in beeld en kun je de tekst daaruit copy-pasten.
pi_64756117
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:34 schreef Timmehhh het volgende:
Fantastisch, ik post een relevante link, en wil er een verhaal bij editen. Op het moment dat ik invoeren druk krijg ik de melding dat het bericht is weggehaald (iets in die trend) en ben ik mijn post kwijt....
Och.. Het was een eenzijdig propaganda filmpje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64756122
Waarom zou je Israëlische militairen opofferen aan de haat van Hamas, als je ze ook op een andere manier uit kunt schakelen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64756151
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:40 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou je Israëlische militairen opofferen aan de haat van Hamas, als je ze ook op een andere manier uit kunt schakelen?
Zit dat kuddegevoel van Israel zo diep dat je het logische antwoord "Dan maak je geen burgerslachtoffers" je compleet ontgaat?
Of blaat je maar wat.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 01:41:54 #180
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64756160
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Och.. Het was een eenzijdig propaganda filmpje.
Zo'n in scene gezette film?
Dat men acteurs onder het nepbloed gillend laat rennen en erbij een verhaaltje verzint over de tegenpartij?
pi_64756178
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat men acteurs onder het nepbloed gillend laat rennen en erbij een verhaaltje verzint over de tegenpartij?
Mja, hij staat wel in het vorige topic. Geen info, alleen plaatjes hoe slechterikken Hamas wel niet zijn.
pi_64756180
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nee, een soort powerpoint presentatie, over de geschiedenis en de huidige situatie.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_64756183
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:32 schreef Sargon het volgende:

[..]

ja sure, hoe zou het toch komen dat die mensen wel normaal kunnen leven en hamas aanhangers niet?
Even voor de duidelijkheid, volgens mij begrijp ik je post verkeerd. Denk jij dat de palestijnen die binnen Israel wonen tegen hamas zijn en degenen op de westoever en Gaza voor?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_64756205
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zit dat kuddegevoel van Israel zo diep dat je het logische antwoord "Dan maak je geen burgerslachtoffers" je compleet ontgaat?
Of blaat je maar wat.
Israëlische militairen zijn meer waard dan dat Gaza tuig .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64756217
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Of blaat je maar wat.
Hamas had daarentegen het IDF ook in de buitenwijken of aan de rand van stedelijk gebied kunnen opvangen in plaats van de burgerbevolking bloot te stellen en te misbruiken voor militair en pr-gewin.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64756227
Het is toch ook wel onbegrijpelijk dat Israël geen buitenlandse journalisten én waarnemers toelaat?
Dat ze dan gevaar lopen, is een risico dat ze dan nemen, maar dat risico is algemeen bekend.
Door hen toe te laten wordt er júist een beter beeld van de hele situatie geschetst.
Werkelijk absurd.
pi_64756228
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:43 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Nee, een soort powerpoint presentatie, over de geschiedenis en de huidige situatie.
Inderdaad. Een filmpje dat verder totaal niet ingaat op zaken als het afsluiten van het luchtruim, het water, de zee, het inpikken van vruchtbaar land etc. Geen woord over nederzettingen, checkpoints een muur en andere dagelijkse vernederingen.. Neuh, alleen maar: Wij (Israel) zijn goed, en hun (De Moslims) zijn fout.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64756234
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hamas had daarentegen het IDF ook in de buitenwijken of aan de rand van stedelijk gebied kunnen opvangen in plaats van de burgerbevolking bloot te stellen en te misbruiken voor militair en pr-gewin.
Dat gebeurde ook, lullo .
pi_64756236
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bedoel je dit?
pi_64756239
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:47 schreef OldJeller het volgende:
Het is toch ook wel onbegrijpelijk dat Israël geen buitenlandse journalisten én waarnemers toelaat?
Dat ze dan gevaar lopen, is een risico dat ze dan nemen, maar dat risico is algemeen bekend.
Door hen toe te laten wordt er júist een beter beeld van de hele situatie geschetst.
Werkelijk absurd.
Net zoals de vorige keren.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_64756244
quote:

[..]

Dat Gaza tuig zijn menselijke individuen als jij en ik.
Je valse superioriteit zal je eigen ondergang zijn.
pi_64756258
quote:

[..]

Het maakt niet uit hoeveel burgerslachtoffers er aan Palestijnse zijde vallen, zolang er maar geen Israëlische soldaten sneuvelen?
pi_64756268
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat gebeurde ook, lullo .
Inderdaad. De Gazaanse burgerbevolking wordt door Hamas misbruikt en ingezet als onderdeel van hun gevechtstactiek.
pi_64756272
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat Gaza tuig zijn menselijke individuen als jij en ik.
Je valse superioriteit zal je eigen ondergang zijn.
Menselijke individuen die amper kunnen lezen en schrijven, en onder de duim worden gehouden door Hamas. Haatbaarden die weigeren hun kinderen in veiligheid te brengen, ondanks een waarschuwing dat er bommen gaan vallen, zijn 100% verantwoordelijk voor de dood van hun kinderen.
pi_64756280
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoeveel burgerslachtoffers er aan Palestijnse zijde vallen, zolang er maar geen Israëlische soldaten sneuvelen?
Je moet nooit streven naar burgerslachtoffers. Soms zijn ze echter onvermijdelijk.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 01:51:25 #196
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64756287
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Menselijke individuen die amper kunnen lezen en schrijven, en onder de duim worden gehouden door Hamas. Haatbaarden die weigeren hun kinderen in veiligheid te brengen, ondanks een waarschuwing dat er bommen gaan vallen, zijn 100% verantwoordelijk voor de dood van hun kinderen.
Sturen ze hun kinderen ook vooruit om te kijken of de kust veilig is of dat er landmijnen liggen>
pi_64756292
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad. De Gazaanse burgerbevolking wordt door Hamas misbruikt en ingezet als onderdeel van hun gevechtstactiek.
Exact.

En wat doet Israel?
Bestoken met indiscriminerende fosfor artilleriegranaten en clusterbommen, en radioactieve shells, etc.

Kankerlijers .
pi_64756297
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Sturen ze hun kinderen ook vooruit om te kijken of de kust veilig is of dat er landmijnen liggen>
Hamas weet zelf wel waar zij landmijnen hebben geplaatst.
pi_64756310
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Exact.

En wat doet Israel?
Bestoken met indiscriminerende fosfor artilleriegranaten en clusterbommen, en radioactieve shells, etc.

Kankerlijers .
Conspiracy theorist alert.
pi_64756315
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar moeten ze heen precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')