Zie deze site.quote:If you're serious about increasing your strength, follow this six week training program and you'll soon be on your way to completing 100 consecutive push ups!
Think there's no way you could do this? I think you can! All you need is a good plan, plenty of discipline and about
30 minutes a week to achive this goal!
No doubt some of you can already do 50 consecutive push ups, but let's face it, you're in a big minority. Most of you reading this won't even be able to manage 20 pushups. Actually, I'm sure many of you can't even do 10.
However, it really doesn't matter which group you fall into. If you follow the progressive push ups training program, I'm positive you'll soon be able to do 100 push ups!
Bedankt, misschien kan je http://i41.tinypic.com/262pmpk.jpg dit plaatje als header zetten? Ik kan de OP niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef remlof het volgende:
Weer open na overleg.
Hoeveel kon je er voor je begon? En haalde je de 100 aan het einde van dat schema?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef MooieLuL het volgende:
Heb ik afgerond, best leuk om te doen.
het is ook de Iwantasixpack cover....quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef T-mo-T het volgende:
Grappig, ben er ook aan begonnen, kwam eerste keer tot 15, maar is er ook ergens zo'n schema voor je buikspieren?
Die becomeaspartan is ook wel tof, maar daar is nog redelijk wat ruimte en attributen voor nodig.
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef fathank het volgende:
Toen ik dit topic op de FP zag dacht ik aan Pushup-bh's
Hebben meer mensen, misschien kan je het op je vuisten proberen? dan staan ze niet zo gebogen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Stienn het volgende:
Ik krijg altijd last van m'n polsen! wtf doe ik dan verkeerd?
Ja, www.twohundredsitups.com is van dezelfde persoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef T-mo-T het volgende:
Grappig, ben er ook aan begonnen, kwam eerste keer tot 15, maar is er ook ergens zo'n schema voor je buikspieren?
Die becomeaspartan is ook wel tof, maar daar is nog redelijk wat ruimte en attributen voor nodig.
Wel een doekje onderleggen ivm comfortquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hebben meer mensen, misschien kan je het op je vuisten proberen? dan staan ze niet zo gebogen.
same here, helaas kan ik al met gemak 100 pushupsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |