het is ook de Iwantasixpack cover....quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef T-mo-T het volgende:
Grappig, ben er ook aan begonnen, kwam eerste keer tot 15, maar is er ook ergens zo'n schema voor je buikspieren?
Die becomeaspartan is ook wel tof, maar daar is nog redelijk wat ruimte en attributen voor nodig.
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef fathank het volgende:
Toen ik dit topic op de FP zag dacht ik aan Pushup-bh's
Hebben meer mensen, misschien kan je het op je vuisten proberen? dan staan ze niet zo gebogen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Stienn het volgende:
Ik krijg altijd last van m'n polsen! wtf doe ik dan verkeerd?
Ja, www.twohundredsitups.com is van dezelfde persoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef T-mo-T het volgende:
Grappig, ben er ook aan begonnen, kwam eerste keer tot 15, maar is er ook ergens zo'n schema voor je buikspieren?
Die becomeaspartan is ook wel tof, maar daar is nog redelijk wat ruimte en attributen voor nodig.
Wel een doekje onderleggen ivm comfortquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hebben meer mensen, misschien kan je het op je vuisten proberen? dan staan ze niet zo gebogen.
same here, helaas kan ik al met gemak 100 pushupsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |