Het hele hockeyteam in de studioquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Zwoerd het volgende:
Al die vriendjes van hem ook met net zo'n mat in de nek
Ja maar zo ging het goedquote:
Een beetje ouder beschermt z'n kind daar tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Luutgaert het volgende:
Al die oudjes die Pieter aan het uitlachen waren.
Hulde voor die oudjes. Janken zal dat kind, wie A zegt moet B zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Luutgaert het volgende:
Als dat kind zo'n grote bek lostrekt verdient ie dat ook gewoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Luutgaert het volgende:
ook geen idee waar het over gingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die trieste softe opa met z'n 'het is maar een kind hoor', die was pas triest.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491 -- ik kan die aflevering, serieus, elke week zien en hij blijft prachtig.
Tsja, hij doet zichzelf voor als de grootste wijsneus van het land, dan kan je dat verwachten. Wie A zegt, kan B verwachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Luutgaert het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef sander89 het volgende:
Toch eigelijk wel triest voor dat kind, die ouders hadden het niet zover moeten laten komen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Die vader kijkt wel uit anders zit hij volgende week bij de Rijdende Rechter omdat hij Pieter te vroeg naar bed stuurde
"En u stuurde me zonder pardon naar bed!" * wijst met vingertjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef kalinho het volgende:
[..]
![]()
"Ja papa ik heb heeeel veeel respect voor u dat u me zo op voed, MAAAAAAR ik vind dat het toch ook anders kan"
Ja wat had ze dan moeten doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Urquhart het volgende:
En het mooiste is nog dat hij zichzelf wel weer een kind vind als het hem goed uitkomt.
Ja maar u gaat een discussie aan met een kind van 10, dat is toch niet normaal???!!!
Net gezien. GENIAAL !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491 -- ik kan die aflevering, serieus, elke week zien en hij blijft prachtig.
Eerder als advocaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef zomer86 het volgende:
Haha inderdaad wat een ratje, dat haar van hem ook en hoe die met zijn bekkie begon te trekken als het hem niet aanstond. Die zien we over een aantal jaartjes ook wel weer terug in het Pieter Baan Centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |