Zonnetjes!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
Piet van Wijngaard is wel een cult-Papendrechter
Wel relaxed dat ze zich niet laat intimideren door die tokkies. Vooral die blaatschaap van een dochter en die schoonzoonquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef alexis_ het volgende:
Holy moly. Dat hekje. Het begon nog vrij lauw, maar die gathering in Barneveld. Dat je je zo voor schut wil zetten. Wat een tv. Niet normaal. De woningbouw had dit van tevoren toch ook moeten melden. Dat het blijkbaar zo'n hechte community is waar buitenstaanders maar moeilijk inkomen. En die arme, toch wel simpele, vrouw die er zo bijzit.
Krijg je als de reaguurders van geenstijl er even gaan huishouden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Klopt, overigens heeft dorpsbehoud Papendrecht ook zijn gastenboek maar dichtgegooid. In alle voorgaande jaren 10 reacties totaal maar nu... en die schenen ook niet allemaal even te fraai te zijn.
http://www.dorpsbehoud-papendrecht.nl/
Mocht je een link hebben...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Er is ook nog een oude aflevering van de Rijdende Rechter die ik zelf hilarisch vond: een man (type geflipte amateur-masseur) had zijn vriendin een tegoedbon voor een massage gegeven. Affijn, relatie ging uit maar de inmiddels ex-vriendin wilde de tegoedbon nog verzilveren bij ex-vriend. En de Rijdende Rechter ging eens een kijkje nemen hoe dat masseren er nou aan toeging
Het mooie is dat je, na een aantal minuten te hebben geluisterd naar het verhaal van mevrouw, je denkt een of andere massage hunk op je scherm te krijgen. Maar dan komt mr. masseur daadwerkelijk in beeldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:40 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.ncrv.nl/?nav=fxoauCsHtGAubCjcCKJJ
Freakshow. Die kerel is zo'n typische kantoorpsychopaat die je ineens achter je douchegordijn kan vinden. Die dame spoort ook niet. Helemaal mooi dat ze elkaar "meneer" en "mevrouw" noemen om elkaar aan te duiden, terwijl ze toch wel intiemen dingen deden/doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het mooie is dat je, na een aantal minuten te hebben geluisterd naar het verhaal van mevrouw, je denkt een of andere massage hunk op je scherm te krijgen. Maar dan komt mr. masseur daadwerkelijk in beeld
quote:In het landelijke Noordseschut struint Jan Annen wat graag door de tuin van buurman Baron. Hij heeft een recht van overpad. Hij vindt dat zijn buurman Baron het gedeelde pad beter moet onderhouden, want hij moet om struiken en planten heen naar de openbare weg. Baron voelt daar weinig voor, zelf gebruikt hij het pad niet. Daarnaast heeft het pad volgens hem geen enkel nut, nu Annen al jaren iets verderop een grote oprijlaan heeft. Baron heeft schoon genoeg van het geklaag en wangedrag van Annen, die takken en planten vernielt en in de sloot gooit. Annen wil dat Baron het pad niet laat dichtgroeien, Baron wil dat het recht van overpad helemaal wordt opgeheven.
Ik heb hem net gezien en waar GAAT het over zeg...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:40 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.ncrv.nl/?nav=fxoauCsHtGAubCjcCKJJ
Echt ehquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien en waar GAAT het over zeg...![]()
Echt tè erg hoor
Mr. Visser had het ook eigenlijk meteen goed he, jaloezie en alles in de relationele sfeer.quote:
Die vrouw moet niet zo zeiken, hij wilde haar gewoon niet. Kon veel betere 'massagemodellen' op de kop tikken (al dan niet via die bonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mr. Visser had het ook eigenlijk meteen goed he, jaloezie en alles in de relationele sfeer.
Maar kom op, het ging om iets gratisHad die bon er niet bij betrokken dan was er nooit wat geweest...
Nee dat smerige joggingpak en die slippertjes eronderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en die bon dan, dubbelzijdige massage
En dan toch nog een massage EISEN, hoe kom je er op, mag ik bedanken? Hij kon er niks van aldus de expertsquote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee dat smerige joggingpak en die slippertjes eronder
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:19 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.ncrv.nl/?nav=lbkauCsHtGAubCjcCKHM deze?
Idd, verkeerde datum.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm, volgens mij zit er een ander filmpje onder die link
Ik snapte die gozer ook niet; geef dat kind der massagze, ga der nog een x overheen (dat straalde ze immers met alle vezels van haar lichaam uit) en klaar daarna.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan toch nog een massage EISEN, hoe kom je er op, mag ik bedanken? Hij kon er niks van aldus de expertsEcht wel een schitterende aflevering.
Ik heb er ook nog 1 op VHS van een vent die hier in de buurt woont, eiste 16.000 gulden, kreeg hij 12 gulden ofzo (hij kreeg meer toegewezen maar had de man in kwestie bedreigd dus met afrek van alles bleef dat over)
Deze doet het niet. De aflevering op de site van de Rijdende Rechter die "Dag Sinterklaasje" heet is inderdaad ook fout. Wie heeft 'm wel?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, verkeerde datum.
Dit is 'm wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hter/bb.20060305.asf
Doet het hier prima, in VLC, wel even een seconde of 30 wachten voor 'ie start.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Deze doet het niet. De aflevering op de site van de Rijdende Rechter die "Dag Sinterklaasje" heet is inderdaad ook fout. Wie heeft 'm wel?
In Firefox start ie hier meteen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Deze doet het niet. De aflevering op de site van de Rijdende Rechter die "Dag Sinterklaasje" heet is inderdaad ook fout. Wie heeft 'm wel?
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet het hier prima, in VLC, wel even een seconde of 30 wachten voor 'ie start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |