Hij begint alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef Palomar het volgende:
Hoop dat die rechter hem in alles ongelijk heeft en dit er goed in wrijft en dat ie dan gaat huilen
Eliza bedankt!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef Cee het volgende:
Ik kijk dit nooit maar ben muisje_eliza eeuwig dankbaar voor de tip hiervoor in een ander topic.
Wanneer staat het op youtubequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef SigmundFreud het volgende:
"Ik wordt niet serieus genomen" Deze aflevering levert meerdere TV-momenten van het jaar op.
Z'n opvoeding.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef rgras het volgende:
Kan iemand kort uitleggen wat er met dat kind aan de hand is? Heb nl. even geen tv in de buurt.
Briljant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef Naamah het volgende:
Hilarisch! Allebei janken! Echt geweldig
Plaatselijke vereniging ofzo heeft zo'n muziek hokje, kindje van 10 wil erin spelen maar mag van die vereniging niet, kindje van 10 probeert hele dure taal te gebruiken maar faalt, verening gaan huilie doen, uitspraak komt zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef -SG- het volgende:
Niemand die mij dus kan vertellen waar het over gaat.
Wie gaat er dan ook in een hokje voetballenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Plaatselijke vereniging ofzo heeft zo'n muziek hokje, kindje van 10 wil erin spelen maar mag van die vereniging niet, kindje van 10 probeert hele dure taal te gebruiken maar faalt, verening gaan huilie doen, uitspraak komt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |