Je kunt dagelijks schaatsen op de kunstijs baan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook niet.
zovaak kun je nu niet schaatsen in nederland
we kunnen het je lerenquote:
Je vergeet je tanden te poetsen mennekequote:Op woensdag 7 januari 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga eten en drinken, en dan naar breda
jah klopt jah, ff allemaal aan haar denkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed hè. Wanneer had jij nou tentamens?
Of had je er geen? Nog beter
. Ik mag morgen woehoe.
Oh we moeten trouwens even duimen voor automatic_, die is nu bezig met sociologie. Automatic_ zet 'm op meid. Misschien is ze al klaar maargoed
.
Shitquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je vergeet je tanden te poetsen menneke!
Goeiemorgen.
Agossie *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Shit
zeg dat dan.
nu is mijn hele dag verpest
Gaat dus niet meer goed komen vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Agossie *aai over bol geeft*.
Geef mij maar de schuld! Je moet er zelf aan denken om je tandjes te poetsen! Trouwens, je moet niet zeuren. Jij hebt heerlijk werk volgens mij als je tussendoor kan FOK!kenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaat dus niet meer goed komen vandaag
jah, en msnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld! Je moet er zelf aan denken om je tandjes te poetsen! Trouwens, je moet niet zeuren. Jij hebt heerlijk werk volgens mij als je tussendoor kan FOK!ken?
hihi.
Collegas die gedetacheerd zitten, vrienden en vriendinnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha ook nog. En met wie MSN je dan? Ook met mensen die zo'n relaxede baan hebben
?
Verkapte -ik zoek nog msn-vrienden dus voeg me toe-vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha ook nog. En met wie MSN je dan? Ook met mensen die zo'n relaxede baan hebben
?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verkapte -ik zoek nog msn-vrienden dus voeg me toe-vraag![]()
MSN vriendjes heb ik genoeg (verkapte kijk-mij-160-msn-vriendjes-hebben-waarvan-ik-dr-maar-met-een-paar-regelmatig-chatquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
nou wat is je hyves danquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
MSN vriendjes heb ik genoeg (verkapte kijk-mij-160-msn-vriendjes-hebben-waarvan-ik-dr-maar-met-een-paar-regelmatig-chat). Hyvesvriendjes daarentegen..
![]()
.
Grapje. Hoe voel je je KiD, al iets beter? Want je kan dat weekendje echt niet aan je neus voorbij laten gaan
.
quote:Vierhonderd leerkindjes van basisschool d'n Hazennest in Tilburg-Noord zitten al vanaf maandag thuis of worden elders ondergebracht omdat de verwarming van hun school het begeven heeft. Een vreselijke catastrofe voor het speel- en knutselgrut. In plaats van in een muf Tilburgs klaslokaal te zitten, moeten ze zich nu op een andere manier vermaken. Door buiten te spelen bijvoorbeeld.
Maandagochtend was de temperatuur in school gezakt tot de 5 graden van meester Celcius. Een verwarmingsrepareerbedrijf probeert vandaag de vastgelopen pompen en ketels weer aan de praat te krijgen in de hoop dat de leerlingen morgen weer hun lessen kunnen volgen. Tot die tijd moeten ze zichzelf vermaken.
EnDanDit wil expliciet vermelden dat niet alle verwarmingssystemen van middelbaar- en hoger beroepsonderwijs van een dergelijke inferieure kwaliteit zijn als die van basisschool d'n Hazennest in Tilburg-Noord. Mochten we daarbij de schijn hebben gewekt dat het saboteren van de verwarming zou leiden tot ijsvrij dan is dat nooit de bedoeling geweest, eerder een toevalstreffer.
quote:Mochten we daarbij de schijn hebben gewekt dat het saboteren van de verwarming zou leiden tot ijsvrij dan is dat nooit de bedoeling geweest, eerder een toevalstreffer.
zo had ik hem nog eens niet opgevatquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik voel me idd verrassend beterquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
MSN vriendjes heb ik genoeg (verkapte kijk-mij-160-msn-vriendjes-hebben-waarvan-ik-dr-maar-met-een-paar-regelmatig-chat). Hyvesvriendjes daarentegen..
![]()
.
Grapje. Hoe voel je je KiD, al iets beter? Want je kan dat weekendje echt niet aan je neus voorbij laten gaan
.
hoop niet dat je daarmee je bloedonderzoek bedoeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik voel me idd verrassend beterHoesten en ribbenpijn is nog niet weg, maar de beroerdheid is toch redelijk ver weg
Vanmiddag nog eens lekker gezond koken en morgen uit eten, en dan is het alweer bijna vrijdag!
* theKiD is positief!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hoop niet dat je daarmee je bloedonderzoek bedoeld
Het ging wel! Zometeen de sleutel op BB & dan zie ik het wel.quote:
Die zet ik niet zo neerquote:
Goedzo knulquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik voel me idd verrassend beterHoesten en ribbenpijn is nog niet weg, maar de beroerdheid is toch redelijk ver weg
Vanmiddag nog eens lekker gezond koken en morgen uit eten, en dan is het alweer bijna vrijdag!
* theKiD is positief!!!
Bij mij is het 11.48 dus het tentamen is 3min geleden gestopt. Spannendquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het ging wel! Zometeen de sleutel op BB & dan zie ik het wel.
Staat nog nietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij mij is het 11.48 dus het tentamen is 3min geleden gestopt. Spannend.
Ojoh kleine speurneusquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik zusje haar hyves gevonden heb, maar hij is niet zichtbaar
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ojoh kleine speurneus! Als je mijn voornaam en 'Tilburg' intikt krijg je 48 pagina's met resultaten..?
die van mij is ook niet moeilijk te zoekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die zet ik niet zo neer.
[..]
Goedzo knul. Positief blijven denken
.
Knulquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die zet ik niet zo neer.
[..]
.
Maar jij heet niet CrazyM op je hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij is ook niet moeilijk te zoeken
zelfde foto als op fok
flauwquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die zet ik niet zo neer.
[..]
.
inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar jij heet niet CrazyM op je hyves
hyves van zusje ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik hem heb![]()
Moet een 4.6 (volgens een klasgenoot) halen voor de open vragen & dat moet ik hebben
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
jij hebt mij volgens mij via dave gevonden
maar jah, succes met zoeken voor de restquote:
Joh die is ook echt moeilijk te radenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ken van automatic_ en Tommy de voornaamhaha
.
van tommy volgens mij tommyquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ken van automatic_ en Tommy de voornaamhaha
.
nope, maar lijkt er wel opquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
van tommy volgens mij tommy
maar goed ik weet jouw voornaam ook nieten die van auto ook niet, wel van TheKid
Tomquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nope, maar lijkt er wel op
tommy was mijn nickname die ik kreeg bij american football toen ik in Canada woonde!
ook logisch jahquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahaha als je zoekt op Thomas Tilburg krijg je als nummer 1 hit.. Thomas Berge![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:27 schreef automatic_ het volgende:
Uhuh, bijna Thomas. Jij bent alleen iets ouder...
verder al een van 30000 thomassen kunnen uitspittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahaha als je zoekt op Thomas Tilburg krijg je als nummer 1 hit.. Thomas Berge![]()
![]()
sssstquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Je herkent hem niet aan z´n foto denk ik...
Neuh ik laat het zoekwerk aan jou overquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
verder al een van 30000 thomassen kunnen uitspitten
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Neuh ik laat het zoekwerk aan jou over.
Charmante foto inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Je herkent hem niet aan z´n foto denk ik...
quote:
Je foto is kei leuk hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wil jou wel eens zien na 5 dagen een skikamp met 50 losgeslagen 2e jaars in toom te hebben gehouden
dank jequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je foto is kei leuk hoor!
Ik ga even bij Delifrance eten denk ik
altijd gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een persoonlijk gesprekje met een docent, nog een uur.
goed is ie niet:quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Tegan het volgende:
Iemand een goede kapper in het centrum, waar je zo binnen kan lopen?
Neuh, evaluatiequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
altijd gezelligmoet je op matje komen?
hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
ahhh
reed vanmorgen door de blaak:
[ afbeelding ]
niet normaal toch?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
ahhh
reed vanmorgen door de blaak:
[ afbeelding ]
niet normaal toch?