Je kunt dagelijks schaatsen op de kunstijs baan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook niet.
zovaak kun je nu niet schaatsen in nederland
we kunnen het je lerenquote:
Je vergeet je tanden te poetsen mennekequote:Op woensdag 7 januari 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga eten en drinken, en dan naar breda
jah klopt jah, ff allemaal aan haar denkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed hè. Wanneer had jij nou tentamens?
Of had je er geen? Nog beter
. Ik mag morgen woehoe.
Oh we moeten trouwens even duimen voor automatic_, die is nu bezig met sociologie. Automatic_ zet 'm op meid. Misschien is ze al klaar maargoed
.
Shitquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je vergeet je tanden te poetsen menneke!
Goeiemorgen.
Agossie *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Shit
zeg dat dan.
nu is mijn hele dag verpest
Gaat dus niet meer goed komen vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Agossie *aai over bol geeft*.
Geef mij maar de schuld! Je moet er zelf aan denken om je tandjes te poetsen! Trouwens, je moet niet zeuren. Jij hebt heerlijk werk volgens mij als je tussendoor kan FOK!kenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaat dus niet meer goed komen vandaag
jah, en msnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld! Je moet er zelf aan denken om je tandjes te poetsen! Trouwens, je moet niet zeuren. Jij hebt heerlijk werk volgens mij als je tussendoor kan FOK!ken?
hihi.
Collegas die gedetacheerd zitten, vrienden en vriendinnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha ook nog. En met wie MSN je dan? Ook met mensen die zo'n relaxede baan hebben
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |