gotta coma'm allquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef reetveter het volgende:
Voor degene die hem wel snappen
[ afbeelding ]
"Remember kids, don't do drugs"
Julder 'aien geen vooroordele over de mensen an den overkankt?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen dan niet in het wit. Okay, goed plan ik trek m'n foeilelijke uggs wel aan.
Bah, topics een beetje doorgelezen, maar nog steeds bah.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het hele verhaal bij elkaar gelogen is.
Neuh die heb ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Julder 'aien geen vooroordele over de mensen an den overkankt?
moet je ook niet willen hij meent er niks van nmlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bah, topics een beetje doorgelezen, maar nog steeds bah.
En ik sta niet eens bij z'n excuses.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bah, topics een beetje doorgelezen, maar nog steeds bah.
En ik sta niet eens bij z'n excuses.![]()
Maar genoeg over mijn kleding. Kom je me halenquote:
Nee hoef ook niks meer van hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ook niet willen hij meent er niks van nml
Die links in je onderschrift zijn dat jouw sites ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Neuh die heb ik nietAls ik wat ouder ben, en op kamers gaan gehad heb.. Dan wil ik sowieso weg uit Zeeland
Veel te saai, liefst naar brabant ofzo
Kon ik alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar genoeg over mijn kleding. Kom je me halen? Hop hop hop paardje in galop! Ga ik je trouwens ook leren draaien
.
Maar wat wilde ik jou nou gisteren wijsmaken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee hoef ook niks meer van hem.
hihi. Die foto van NB.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef reetveter het volgende:
Voor degene die hem wel snappen
[ afbeelding ]
"Remember kids, don't do drugs"
Dan geef ik 'm een suikerklontje en een bos bloemen met een boek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kon ik alZei ik toch paar paginas terug
. Maar ben meestal te lui. Maar goed ik trap mijn peerd Coma aan.
Niet? Het schijnt dat hij je je geest kan laten verlatenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee hoef ook niks meer van hem.
Tip voor de bloemen: Hij lust geen rozen, doe maar een boeket heineken 14.gifquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan geef ik 'm een suikerklontje en een bos bloemen met een boek.
Toen ging het om mijn naïviteit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar wat wilde ik jou nou gisteren wijsmaken?
japquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Die links in je onderschrift zijn dat jouw sites ofzo?
PM staat openquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Silentalarm het volgende:
WTF. NAAKT FOTO's VAN EEN MEISJE UIT MIJN KLAS.
Ja, en wat zei ik toen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toen ging het om mijn naïviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |