Heb je het niet (bijna)kaal dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef reetveter het volgende:
Oh, morgen naar de kappert, 10 euro dat het verneukt wordt
jaloursquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]Studeren
.
Nee grapje, ik ben jalours, jwt![]()
.
Omdat het hele verhaal bij elkaar gelogen is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok, dit topic van hem gelezen, maar waarom maakt die zich daarna uit voor een eikel?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok, dit topic van hem gelezen, maar waarom maakt die zich daarna uit voor een eikel?
Die sig van jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef damsco het volgende:
Geen vriendin kunnen krijgen even als een freak op ze reageren, zo van: wanneer spreken we af whehehehe
Maar je doet het weer kaal of?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar dat was met de meet, dat is sinds november
oww, vandaar deze topic, oeps. oke ik snap 'mquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het hele verhaal bij elkaar gelogen is.
Lezen is niet zo moeilijk als het lijkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oww, vandaar deze topic, oeps. oke ik snap 'm
hulstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MouzurX het volgende:
Elmostyle waar woon je dan? Schiphulst staat niet op de kaert
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Lezen is niet zo moeilijk als het lijkt.
Doe dan van die hendige sjieke (hondslelijke) uggs aan, ga je ook (blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil niet op een wit paard RV, daar is het nu te koud voor. En m'n jurkje helpt daar ook niet echt aan mee.
Ooh allure heeft een sexy outfit in gedachten hoor..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil niet op een wit paard RV, daar is het nu te koud voor. En m'n jurkje helpt daar ook niet echt aan mee.
Nee ik doe het niet weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar je doet het weer kaal of?
Kan er toch weinig mee misgaan?
RV de playboy wilde gewoon onder het rokje kijken zodra je de paard opgetild werd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh allure heeft een sexy outfit in gedachten hoor..
D'ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |