en zo schuift de dooi weer een dagje opquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef ItaloDancer het volgende:
En ja, de pluim is WEER een stuk beter
vrijdag t/m maandag ijsdagen als het een beetje meezit!
[ afbeelding ]
lol, wel goed dat ze even waarschuwenquote:10:42:50 07-01-09 10/090 -ALPHA- Nader bericht van de Politie; Waarschuwing voor extreme gladheid, op ALLE wegen!! Wees voorzichtig! We zijn zuinig op jullie!!
1420000 MKA Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (Groepscode Ambulance)
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/index.html#tienquote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
dinsdag 13 januari tot en met vrijdag 16 januari 2009
Ca. 50% kans op een overgang naar een minder koud en enigszins wisselvallig weertype met temperaturen rond de langjaargemiddelde waarden.
Ik heb steeds het idee alsof ik naar dezelfde pluim zit te kijken, alleen de dagen onderin zijn veranderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
en zo schuift de dooi weer een dagje op
Prima tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:48 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee alsof ik naar dezelfde pluim zit te kijken, alleen de dagen onderin zijn veranderd.![]()
hoi![]()
terwijl er op de radar niets te zien is... Maar eh.. geniet ervan!quote:
Dat was hier ook zo vanmorgen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
terwijl er op de radar niets te zien is... Maar eh.. geniet ervan!
En eergisteren nog 80%quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Fokkedop het volgende:
Wow, berhoolijke dooi hier in het westen. 5 graden nu. Niet verwacht!
Maar dit ziet er al spannender uit:
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
dinsdag 13 januari tot en met vrijdag 16 januari 2009
Ca. 50% kans op een overgang naar een minder koud en enigszins wisselvallig weertype met temperaturen rond de langjaargemiddelde waarden.
Eerst was dat nog 70%![]()
Niet, geen neerslag de komende 24 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef Drumpie het volgende:
Wanneer valt er weer sneeuw in de Achterhoek kan iemand dat zien?
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef Caesu het volgende:
vrijdag- en zaterdagochtend weer zeer strenge vorst (kouder dan -15) in het zuid-oosten.
Maar goed, kijken we nog naar die lange termijn tegenwoordig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Zat vanochtend ook al in de 15-daagse
Deze is ongeveer even goed... iets slechter op de lange termijn maar
wel heel koud vrijdag en zaterdag
Als we tot maandag nog kunnen schaatsen dan is dat al superlang vergeleken met de afgelopen 15 jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:46 schreef ItaloDancer het volgende:
an sich niet
maar de laatste weken begint de lange termijn steeds slecht
en wordt dan steeds beter naarmate de lange termijn korte termijn wordt
het tegenovergestelde wil ik echter niet meemaken
nu zijn dat nog 3 dagen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef INViCTuS het volgende:
Begin volgende week 3 dagen boven nul en daarna weer de kou in? Donderdag duikt ie immers wel weer naar beneden. Er wordt wel ook op de lange termijn iets meer neerslag verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |