Je doet eng, gaat het wel?quote:
Waarom kijk jij zo sip?quote:
baggerhumeurquote:
Rustig aandoen dus vandaag (bak een cake of waag je aan een zuurkoolschotel !quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
baggerhumeur
en mijn rug voelt nog altijd zwaar suf... gister fysio gehad, dag erna altijd extra pijnlijk
Ghehe, jij bakt cake als je chaggie, sip, bagger bent?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rustig aandoen dus vandaag (bak een cake of waag je aan een zuurkoolschotel !)
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)men-buren-dicht.htmlquote:Hagenaar schildert ramen buren dicht
DEN HAAG - De politie heeft een 41-jarige Hagenaar aangehouden die in een beschonken bui de ramen van zijn buren had gewit. Dat maakte de politie woensdag bekend.
De politie zag de man in de nacht van dinsdag op woensdag in de weer met een blik verf en een verfroller. Hij zei de ramen dicht te schilderen omdat hij het gegluur van zijn buren zat was.
Doorgaans krijg ik een schoonmaak- of bak-aanvalquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, jij bakt cake als je chaggie, sip, bagger bent?![]()
Neenquote:Vandaag weer vrij?
Schoonmaak aanval kan ik er ook wel van krijgen, maar dat ga ik hier niet op me werk doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doorgaans krijg ik een schoonmaak- of bak-aanval
[..]
Neen.
Laat ik tot aan vandaag nou altijd gedacht hebben dat Helga.... - nee, laat ook maar.quote:Weerman
Erwin Kroll is de beste weerman, Helga van Leur de op een na beste. Mart Smeets is de beste sportpresentator en gaat Humberto Tan voor.
Nee, laat niet maar! Zeg op!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Uit een artikel op nu.nl:
[..]
Laat ik tot aan vandaag nou altijd gedacht hebben dat Helga.... - nee, laat ook maar.
Jij dacht dat Ria Visser het weer deed, Helga van Leur bij Mart Smeets op de knie zat en Sophie Hillebrand de fileinformatie deed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Uit een artikel op nu.nl:
[..]
Laat ik tot aan vandaag nou altijd gedacht hebben dat Helga.... - nee, laat ook maar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ik dacht dat Helga van Leur een vrouw was
Ja, zelfs weervrouw van het jaar: Helga van Leur gekozen tot weervrouw van het jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ik dacht dat Helga van Leur een vrouw was
Schalke heeft een Nederlandse trainer, Arsjavin wordt concurrent van Van Persie en de zoon van Will Smith, ehm...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Sinds wanneer zijn Schalke, Arsenal, Arsjavin en de zoon van Will Smith binnenlands nieuws?
Ik prefereer zelf gemaakte roombotercakequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef du_ke het volgende:
De Aviko Italiaanse aardappelschotel met extra salami smaakte hier prima.
Hier istie inmiddels opquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
[..]
Ik prefereer zelf gemaakte roombotercake
je krabbelt al terug hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier istie inmiddels op
Receptje hebben?
Bij vlagen zijn ze ook nauwelijks van elkaar te onderscheiden, die topics..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
Ik d8 dat dit feedback was
Maar goede avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |