Hier is het primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh sorry, was nogal druk de laatste dagen
Het gaat aardig met me. Alleen heb ik vandaag erge buikpijnMorgen naar het ziekenhuis voor 2 echo's van mijn buik, vind het best spannend
En ik moet trouwens vrijdag naar de psych ipv woensdagHoe is het met jou?
Ook dat wordt wel minder hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef myrkur het volgende:
[..]
dat suffe en slome is bij mij wel minder geworden! na twee/drie weken ofzo.
ik merk alleen wel aan kleine dingetjes dat het toch niet helemaal oke is, ik heb bv al mijn halve servies kapot laten pletteren. gewoon niet de helderheid van geest om iets op te vangen voordat het op de grond valt.![]()
best wel suf.
Echo's gingen goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier is het prima.
Hoe zijn je echo's gegaan gistren?
haha ja, volgens mij is dat nu ook wel minder geworden!quote:
Heej!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Burdie het volgende:
Nou. Gisteren voor het eerst 10mg minder genomen (ik neem het altijd 's avonds).
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeel erg raar gedroomd (-knip, toch maar niet hier posten-) maar verder nergens last van
.
Eerste stap gewonnen, zeggen we dan maar.
waar ben je zo duizelig van dan? van je medicijnen? dan is het niet goed hoor!! dan kan je er misschien niet tegen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef myrkur het volgende:
[..]
haha ja, volgens mij is dat nu ook wel minder geworden!
great, had al het idee dat ik er een beetje doorheen zat, dus een extra dagje vrij genomen vorige week om uit te rusten.. heb ik me vandaag alsnog ziek moeten melden omdat ik super duizelig ben. bij elke stap het gevoel alsof ik door de grond zak, heel bizar. stom lichaam dat me altijd een halt toeroept.
Nog altijd rare dromen hier. En ik ben continu verschrikkelijk moe. Om half zeven 's avonds ben ik een wrak, en 's ochtends rol ik om half negen doodmoe en slaperig m'n bed uit. Gisteren was ik wiebelig en had ik steeds huilbuien omdat ik nergens zin in had, en zaterdag begon mijn linkerarm zonder reden te tintelen. Maar verder gaat het primaquote:Op maandag 16 februari 2009 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heej!!
goed joh dat je bent gestart met afbouwen!! trots op je!! en hoe is het nu met de rare dromen? merk je er verder iets van?
heey!!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog altijd rare dromen hier. En ik ben continu verschrikkelijk moe. Om half zeven 's avonds ben ik een wrak, en 's ochtends rol ik om half negen doodmoe en slaperig m'n bed uit. Gisteren was ik wiebelig en had ik steeds huilbuien omdat ik nergens zin in had, en zaterdag begon mijn linkerarm zonder reden te tintelen. Maar verder gaat het prima.
Ik merk wel dat ik er dit keer anders op reageer, want ook al heb ik helemaal nergens zin in (zoals gisteren dus), ik wéét dat ik wel gewoon dingen moet gaan doen. Gelukkig heeft mijn vriend me gisteren meegesleept naar buiten om een flink stuk te gaan wandelen, maar uiteindelijk moet ik het zelf doen.
Ook heb ik twee leuke, nieuwe dingen: we hebben zaterdag eindelijk de Wii-fit gekocht en dat is leuk! Ik ga nu elke dag thuis sporten. En de opleiding die ik in september wilde gaan volgen, kan ik nog in februari beginen... volgende week dus! Leuk, weer een nieuwe uitdaging!
Hoe gaat het met je date?.
Ja die is heel lief!! Je kent hem wel denk ik (van fok dan he, ws niet in het echt) Ben echt blij met em, t gaat gewoon heel relaxed en we zien wel hoe het loopt. Geen gedoe en geclaimquote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Burdie het volgende:
Is Mr. Date wel een beetje lief voor je?.
Goede spiritquote:Ik vind het heftig ja, erg zwaar, maar het gaat me lukken. Ik ben niet voor één gat te vangen
.
Owh.... kut zeg....quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Burdie het volgende:
Kut, ik heb het zwaar.
Zit de hele ochtend al te huilen. Op m'n werk.
Ik ben naar huis gegaan, hield het niet meer vol op 't werk. Morgen weer een dagquote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
sterkte meisje... hou vol hé!!
Oke dank je wel, moest trouwens vandaag weer naar de arts en die vertelde me dan het nu tijd was voor 30mg.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Re het volgende:
zulk soort medicijnen hebben minimaal 4-6 weken nodig om echt effect te hebben, dus heb geduld
ik denk dat het gewoon griep is ofzo. was wel een beetje duizelig van de medicijnen, maar niet zo erg als nu, pff! hopelijk gaat het gewoon snel weer over. het is ook altijd wat he.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar ben je zo duizelig van dan? van je medicijnen? dan is het niet goed hoor!! dan kan je er misschien niet tegen.
Of heeft het een andere reden?
Duizeligheid kan ook van de medicatie komen, houd het gewoon goed in de gaten.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef myrkur het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon griep is ofzo. was wel een beetje duizelig van de medicijnen, maar niet zo erg als nu, pff! hopelijk gaat het gewoon snel weer over. het is ook altijd wat he.![]()
succes burdie!
Heb de afspraak af moeten zeggen omdat ik mijn kies moest laten trekkenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Burdie het volgende:
MaJo kom je eens melden!
Wat zei de psych vrijdag?
Je hebt het toch. Big deal. Accepteer het, werk eraan. Met huilen schiet je niets op, iedereen heeft wel iets ellendigs.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Henk-B het volgende:
Had ik dit niet gehad, had ik in mijn leven waarschijnlijk ook geen antidepresiva hoeven te slikken .
Vreest niet, vanaf het moment dat je klachtenvrij bent, moet je nog minimaal 3-6 maanden de AD blijven gebruiken, dus er is later nog genoeg tijd om dáár dan weer tegen op te zienquote:Ik ben nu al bang voor de onttrekkingsverschijnselen
Heb je direct een nieuwe afspraak gemaakt?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
Heb de afspraak af moeten zeggen omdat ik mijn kies moest laten trekken
Earth calling MaJo, earth calling MaJo... zo kan het toch niet door gaan, meisje?!quote:voel me weer helemaal niet lekker. Had college vandaag maar ik voelde me zo rot dat ik weer naar huis ben gegaangeslapen tot 6 uur en heb weer verhoging
morgen kan ik echt niet missen, werkgroep al een keer gemist door het ziekenhuis. Maar voel me zo beroerd
Nee moet nog even bellen voor een nieuwe afspraakquote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je direct een nieuwe afspraak gemaakt?
[..]
Earth calling MaJo, earth calling MaJo... zo kan het toch niet door gaan, meisje?!
Waar ligt je prioriteit? Bij alles doen wat je wilt, of bij je eigen gezondheid?
Denk er eens goed over na.
he goedemorgen burdie!! hoe gaat het vandaag met je?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gegaan, hield het niet meer vol op 't werk. Morgen weer een dag.
Vanmiddag lekker ongestoord bankhangen, een beetje huilen, een beetje chillen... 't komt goed.
Hee meis, het gaat vandaag wat beter (denk ik)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he goedemorgen burdie!! hoe gaat het vandaag met je?
x murm
haha, ja lief zijn we hier he....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee meis, het gaat vandaag wat beter (denk ik). Ik ben wat vroeger opgestaan, heb me vanmorgen lekker gedouched en uitgebreid opgemaakt en heb besloten me vandaag weinig van de medicijnen aan te trekken
.
Lief dat je er naar vraagt, dit is zo'n fijn topic op z'n tijd.
@MaJo hoe gaat het met jou?
Gedoucht met Lush?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee meis, het gaat vandaag wat beter (denk ik). Ik ben wat vroeger opgestaan, heb me vanmorgen lekker gedouched en uitgebreid opgemaakt en heb besloten me vandaag weinig van de medicijnen aan te trekken
.
Lief dat je er naar vraagt, dit is zo'n fijn topic op z'n tijd.
@MaJo hoe gaat het met jou?
hmm ja, maar het punt is dat ik al een paar weken op de juiste dosis zit!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Duizeligheid kan ook van de medicatie komen, houd het gewoon goed in de gaten.
Een algemene tip voor iedereen is: houd in een klein notitieblokje bij hoe je je elke dag voelt en of je gekke dingen hebt meegemaakt of ervaren die mogelijk met de medicijnen verband kunnen houden. Zo kan je zelf veel sneller patronen herkennen, en kan je beter met je arts/behandelaar overleggen over de effecten ervan.
Edit: oh en bedankt. Ik ben inmiddels wat gekalmeerd gelukkig, dus het komt wel weer goed
.
Welke winkel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
Gedoucht met Lush?kom je een keer in de winkel langs? Krijg je een zeepje van me
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef myrkur het volgende:
je kan toch niet na een paar weken er ineens ergens last van krijgen? of kan dat wel?
ik hoop eigenlijk meer dat het griep is.
haha nee inderdaad!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]volgens mij niet, maar je weet het maar nooit met die gekke pillen
.
Werken je meds wel verder?
Je weet toch wel dat ik bij de Lush werkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke winkel?! En ja, uiteraard met Lush
![]()
!
Geen koorts vandaag?
't Gaat hier goed vandaag. Nergens last van!
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef MaJo het volgende:
Je weet toch wel dat ik bij de Lush werkin de kalverstraat, dus kom gerust een keer langs
Haha heb het meerdere keren gezegd in het Lush topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee! JewoonttochinUtrecht
?
Maar ik kom gewoon binnenkort langs!.
Een SPV'er doet een beetje het voorwerk. Hij/zij inventariseert wat er aan de hand is en wat hem/haar verstandig lijkt. SPV'er schrijft een verslag voor je psychiater, en de psychiater leest het. In het gesprek zal hij om verduidelijking vragen van bepaalde zaken, met name wat je denkt dat de oorzaak is, en wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn. Klakkeloos medicijnen voorschrijven is er niet bij hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef charleen het volgende:Mag ik er tussen komen met wat vraagjes?
Mijn svp-er heeft mij doorverwezen naar een psychiater om te kijken of ik medicijnen voorgeschreven kan krijgen (al maanden erg depressief). Wat gaat die psych allemaal vragen zoal, of leest hij eerst dossier door of schrijft ie gewoon klakkeloos wat medicijnen voor? En krijgt iedereen last van bijwerkingen? Want daar ben ik zo bang voor, he..
Nou, ben benieuwd naar de antwoorden.
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef charleen het volgende:Mag ik er tussen komen met wat vraagjes?
Een psychiater zal eerst wat medische voorgeschiedenis willen weten, en hij/zij zal vragen naar je klachten. Vaak stelt hij/zij een diagnose, en overlegt hij/zij met jou bij welke medicijnen je mogelijk baat zou hebben.quote:Wat gaat die psych allemaal vragen zoal,
Nee hoor, een psychiater zal je achtergrond willen weten, hij/zij kijkt alleen naar het medische plaatjequote:of leest hij eerst dossier door of schrijft ie gewoon klakkeloos wat medicijnen voor?
Dat is voor iedereen anders, maar over het algemeen denk ik dat iedereen wel wat merkt van bijwerkingen. De meeste bijwerkingen gaan echter na een paar weken écht wel weer over en met de rest leer je leven. Ze zijn in elk geval niet zo erg als de depressie zelfquote:En krijgt iedereen last van bijwerkingen? Want daar ben ik zo bang voor, he..
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Nou, ben benieuwd naar de antwoorden.
Wat je sowieso moet doen is veel vragen stellen bij elke onduidelijkheid of onzekerheid, in een ideale wereld zou een psychiater uren tijd voor je uittrekken maar dat is helaas niet zo maar dat betekent niet dat je kritisch mag zijn als hij je medicijnen voorschrijft (wat ook icm therapie zou moeten). En of je medicatie nodig hebt zal moeten blijken, je zult eriig niet zomaar op worden gezetquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef charleen het volgende:Mag ik er tussen komen met wat vraagjes?
Mijn svp-er heeft mij doorverwezen naar een psychiater om te kijken of ik medicijnen voorgeschreven kan krijgen (al maanden erg depressief). Wat gaat die psych allemaal vragen zoal, of leest hij eerst dossier door of schrijft ie gewoon klakkeloos wat medicijnen voor? En krijgt iedereen last van bijwerkingen? Want daar ben ik zo bang voor, he..
Nou, ben benieuwd naar de antwoorden.
Gaat goed hier. Carnaval overleefd tot dusver, voel me niet rottig of niet down, alleen wat brakjesquote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het hier? Ik al het hele weekend down
Fijn dat het goed gaat Burdiequote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaat goed hier. Carnaval overleefd tot dusver, voel me niet rottig of niet down, alleen wat brakjes.
voor jou!
Ik heb hier een mooie vergelijkingstabel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
Wat je sowieso moet doen is veel vragen stellen bij elke onduidelijkheid of onzekerheid, in een ideale wereld zou een psychiater uren tijd voor je uittrekken maar dat is helaas niet zo maar dat betekent niet dat je kritisch mag zijn als hij je medicijnen voorschrijft (wat ook icm therapie zou moeten). En of je medicatie nodig hebt zal moeten blijken, je zult eriig niet zomaar op worden gezet
Iedereen krijgt last van bijwerkingen, maar niet iedereen krijgt dezelfde bijwerkingen en niet alle bijwerkingen hoeven ernstig te zijn of constant aanwezig (veel bijwerkingen worden geleidelijk minder), wees er op beducht dat als je medicatie krijgt dit niet gelijk zal werken, je lichaam moet zich eerst aanpassen aan een nieuw evenwicht in je hersenen en dat kan wel 4-6 weken duren
Oww balen zeg!!! Blijf je nu bij je moeder tot het wat beter gaat met je? Ik hoop dat je je snel weer goed voelt. beetje rustig aan doen maar en je lekker laten vertroetelenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het hier? Ik al het hele weekend down
Vandaag naar college en dan vanavond weer terug naar mijn oudersquote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oww balen zeg!!! Blijf je nu bij je moeder tot het wat beter gaat met je? Ik hoop dat je je snel weer goed voelt. beetje rustig aan doen maar en je lekker laten vertroetelen
sterkte meis! dikke knuffel van mij
hmmmz shit zeg!! Morgen maar even bellen inderdaad. wat raar dat ze pas na een maand kanquote:Op maandag 23 februari 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag naar college en dan vanavond weer terug naar mijn ouders
heb echt een rotnacht achter de rug. Had alleen maar zwarte gedachten over de dood en heb daardoor heel lang wakker gelegenpsycholoog gebeld maar kan daar pas half maart terecht
ze heeft morgen wel telefonisch spreekuur dus zal dan wel even bellen.
ze is op vakantie dus bel morgen met de psychiater.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz shit zeg!! Morgen maar even bellen inderdaad. wat raar dat ze pas na een maand kanheb je niet regelmatig gewoon afspraken bij haar? Misschien toch wel aan te raden. Ik hoop dat ze je morgen een beetje vooruit kan helpen.
Die zwarte gedachten zijn echt niet coolik ken ze ook wel helaas en dat is gewoon kut.
Helpt het je om een beetje wat leuks te gaan doen? (of te komen gallen bij singles? ofzoiets, ik bedenk maar wat stompzinnigs....)
nog een paar dikke knuffels van mij
nja beter zwelgen in muziek dan onverstandige dingen doen he.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
ze is op vakantie dus bel morgen met de psychiater.
heb op dit moment echt nergens zin in, zelfs vaak niet in fok. Het enige wat ik doe is de hele dag Coldplay luisteren en daarin zwelgen
Uitrusten zit er niet echt in want ik heb zo een werkgroep die ik niet kan missen. En ik ben best trots dat ik nu onderweg benquote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja beter zwelgen in muziek dan onverstandige dingen doen he.
goed, morgen bellen met de psychiater. anders wacht je dat gewoon even af en ga je verder coldplay luisteren en vooral uitrustenbeetje bijslapen lijkt me geen slechte voor jou
ja leuk, concert moet je doen!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uitrusten zit er niet echt in want ik heb zo een werkgroep die ik niet kan missen. En ik ben best trots dat ik nu onderweg ben
vanavond misschien naar een concert met mijn beste vriendinnetje. Ook wel goed om dingen te doen, anders lig ik alleen maar in bed zoals dit weekend
maar hoe is het met jou dan Murm?
Concert gaat toch niet door, blijkt pas om een uur of 12(!!!) te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja leuk, concert moet je doen!!!
idd knap dat je je naar je werkgroep kon slepen. als je maar alleen de dingen doet die echt moeten
met murm gaat het goed. ben een beetje in lovet is nog in de kennismakingsfase hoor maar t gaat heel goed
hij zorgt wel een beetje voor mij, goed luisteren en vragen stellen en niet hysterisch reageren als ik een beetje raar doe
ben er blij mee!
moet wel nog mn huis opruimen en discipline aanleren met slapen. dat is nog niet verbeterd nadat mn depressiebui over was. dus dat is nu mijn volgende plan
na de vakantie had ik wel een dip, maar ik geloof dat die bij aan het trekken is. (door mijn plannetjes dus om op te ruimen en meer te gaan slapen)
he nou, shit van dat concert zeg!! hoe voel je je vandaag? Vanmiddag bel je de psych he? laat je even weten hoe dat gaat?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Concert gaat toch niet door, blijkt pas om een uur of 12(!!!) te zijnDus ga ik maar weer verder met Coldplay luisteren
Dat is het enige dat ik deze dagen leuk vind
En roken
Hey wat goed dat het zo goed gaat! En dat je helemaalbent, superfijn! En zo hoort het ook, dat een man je gewoon neemt als je bent
en goed dat je nu aan de andere dingen gaat werken. Maar alles stapje voor stapje he, het is al supergoed dat je je weer zo lekker voelt! De rest komt allemaal wel
Nog steedsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he nou, shit van dat concert zeg!! hoe voel je je vandaag? Vanmiddag bel je de psych he? laat je even weten hoe dat gaat?
Ja, ik doe het rustig aan hoor met mezelf. Date is wel lief enzo, en ik kom nu ook best goed voor mezelf op vind ik, dus daar ben ik ook wel trots op
tof dat je er maandag al heen kan!! nog even een weekje doorbuffelen. Denk ook dat het wel goed is om dingen te blijven doen. een beetje regelmaat kan geen kwaad. maar niet teveel doen danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog steedsNet met de psych gebeld, kan maandag bij haar terecht. Ze is wel heel lief en heeft me een beetje opgebeurd. Wilde eigenlijk niet naar college gaan maar ze heeft me overtuigd om wel te gaan en gewoon dingen te gaan doen. Het liefst zou ik de hele dag in bed blijven liggen
sja... niet meer doen danquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, na zaterdag en zondag te zijn wezen carnavallen was ik wel heel erg labiel afgelopen maandag. Al een tijdje niet meer mee gemaakt.
Ik moet het toch eens onder ogen gaan zien: ik kan niet meer dagenlang feesten zonder een labiel wrak te worden. Zolang ik dat niet doe gaat het gewoon goed
Zelfdisciplineprobleempje jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja... niet meer doen dan
zelfdisciplineprobleempje?
(heel bekend..)
heb helaas geen tips, want als ik ze had had ik zelf ook geen probleem denk ikquote:
Ik heb hier te lang niet gepost denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb helaas geen tips, want als ik ze had had ik zelf ook geen probleem denk ik
maar hoe kom je er zo bij om dit in het topic over medicatie te posten? heeft het daar iets mee te maken? of was dit het topic dat je het dichtstbij je verhaal vond komen?
Heel mooi!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Burdie het volgende:
Het gaat zo goed met me! Ik voel dat het steeds minder 'mistig' wordt in m'n hoofd naarmate ik begin te wennen aan de verminderde dosis. Nu kan ik goed de dingen toepassen die ik in therapie heb geleerd, en het gaat me echt prima af, heel natuurlijk gaat het
. Ik voel me helder en vrolijk en positief en ik heb ook wat meer libido (niet dat die nou zoveel was verdwenen, maar nog meer libido is nooit erg he
). Ik heb er zelfs echt zin in om straks weer de dosis te verminderen
. Maar dat mag pas over twee weken weer
.
Als tegenhanger van alle negatieve verhalen, wilde ik dit hier even melden. Woei.
Je gaat helemaal stoppen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Burdie het volgende:
Het gaat zo goed met me! Ik voel dat het steeds minder 'mistig' wordt in m'n hoofd naarmate ik begin te wennen aan de verminderde dosis. Nu kan ik goed de dingen toepassen die ik in therapie heb geleerd, en het gaat me echt prima af, heel natuurlijk gaat het
. Ik voel me helder en vrolijk en positief en ik heb ook wat meer libido (niet dat die nou zoveel was verdwenen, maar nog meer libido is nooit erg he
). Ik heb er zelfs echt zin in om straks weer de dosis te verminderen
. Maar dat mag pas over twee weken weer
.
Als tegenhanger van alle negatieve verhalen, wilde ik dit hier even melden. Woei.
Ah, ok, dank je voor de uitleg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hier te lang niet gepost denk ik. Ik slik ook ad, al jaren, helaas. Met de AD gaat het altijd wel goed (of iig redelijk) maar zodra ik ervan af ga zak ik langzaam weer weg, kan wel een paar jaar duren maar het gaat altijd weer mis.
En als ik een paar dagen achter elkaar ga feesten dus.
Ben jij ook weer op de hoogte
Dat zal de tijd lerenquote:
Succes!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zal de tijd leren. Het is wel de bedoeling om helemaal te stoppen, of als dat niet lukt af te bouwen tot een 'onderhoudsdosis'.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zal de tijd leren. Het is wel de bedoeling om helemaal te stoppen, of als dat niet lukt af te bouwen tot een 'onderhoudsdosis'.
klote voor je.. heb vandaag ook een kutdag, misschien hangt er iets in de lucht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben zo blij voor je!
hier is het kut, heb vette megadip en kan alleen maar janken
Hmmm dat is ook lekker nieuws jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef myrkur het volgende:
[..]
klote voor je.. heb vandaag ook een kutdag, misschien hangt er iets in de lucht.![]()
ik heb deze week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een dysthyme stoornis heb ipv een depressie..
dus ik ben er voorlopig ook nog niet vanaf.
jawel hoor. was al bezig met therapie, en dat kunnen we nu dus wel wat gerichter doen, dus dat is wel weer positief.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmm dat is ook lekker nieuws jaIs er ook iets gezegd van mogelijke behandeling of medicatie? of was het vooral gewoon een slecht bericht en stopte het daarbij? sterkte iig
![]()
Ik weet niet wat ik heb, voel me gewoon depri en ellendig en heb nergens zin in. het ging zo goed voor mn vakantie en nu gaat het weer slecht. heb nergens genoeg zelfdiscipline voor. AD leken eerst goed te helpen maar de afgelopen week merk ik daar niks van dus dan ga ik daar weer aan twijfelen. en ik had gewoon de hoop dat na 34 jaar eindelijk mn leven een beetje makkelijk ging worden.
bah... en nu moet ik eigenlijk tot half 6 op iemand wachten maar ik ga liever naar huis ofzo. weet wel wat leuks wat ik kan gaan doen maar daar heb ik allemaal geen zin in.
fijn, effe klagen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |