Neem Binckie. Ligt om haverklap eruit, naait je waar je bij staat, maar is tenminste wel compleet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zijn we al
Ik zie bij Alex geen SL 255 staan?
Nog maar 7000 dagen te gaan om een alltime high neer te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef pberends het volgende:
Nikkei is 7 dagen op rij hoger gesloten overigens. Gekke Jappen.
Nikkei zat in de jaren 80 op 37.000 punten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef pberends het volgende:
Nikkei is 7 dagen op rij hoger gesloten overigens. Gekke Jappen.
Wees stil, je maakt m'n longs kapot zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef pberends het volgende:
AEX blijft er zeker bullish uitzien, zulk slecht nieuws, en toch redelijk staande te houden. Maar ik ga alsnoguit van 255-260 punten komende handelsdagen, dus daar mag nog een paar procent vanaf.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Wees stil, je maakt m'n longs kapot zo.
Het is net zo hard gokken als dat het afgelopen maandag of vrijdag was!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef pberends het volgende:
[..].
Nu al longs kopen is puur gokken. Zo'n correctie kan wel een paar dagen gaan duren.
Na die stijging van 5% was longs kopen sowieso niet verstandig, ook al zijn we alweer 4% extra gestegen. Longs moet je pas kopen na een paar dagen van dalingen, tenminste, als we in een uptrend zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is net zo hard gokken als dat het afgelopen maandag of vrijdag was!
Maar ik ga ze wel verkopen straks. Desnoods met verlies.
zodra de AEX een paar dagen daalt, roept iedereen dat we in een downtrend zitten, dus zo is er nooit een goed moment.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Na die stijging van 5% was longs kopen sowieso niet verstandig, ook al zijn we alweer 4% extra gestegen. Longs moet je pas kopen na een paar dagen van dalingen, tenminste, als we in een uptrend zitten.
Het blijft allemaal koffiedik kijken. Ook de afgelopen dagen had je goede zaken kunnen doen als je na een stijging van 5% nog longs had gekocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
Na die stijging van 5% was longs kopen sowieso niet verstandig, ook al zijn we alweer 4% extra gestegen. Longs moet je pas kopen na een paar dagen van dalingen, tenminste, als we in een uptrend zitten.
Zeker niet. Het is maar afwachten met m'n laatste longs. Kan morgen wel een stijging van 8 punten gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef jpjedi het volgende:
Zo ik heb ook een beperkt aantal SL`s ingekocht.. nu maar eens zien waar dit schip strand. Ik ga er niet voor de volle mep in want daar is het de tijd nog niet naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |