Ik ken 1 van de directeuren van Commodore, ik zal eens vragen wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef M.Melandri het volgende:
Nedfield 'vertrouwensvol' merknamen dit jaar te verkopen
Nedfield heeft merknamen Tulip en Commodore in etalage
Nedfield: interesse voor beide merknamen
Nedfield: nog geen eindgesprekken over verkoop merknamen
Nedfield: nog altijd voornemens 100% in CIBV te verwerve
Dan hoop ik dat het AFM niet meeleest op Fok!.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik ken 1 van de directeuren van Commodore, ik zal eens vragen wat er aan de hand is.
[AFM]quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het AFM niet meeleest op Fok!.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef SjonLok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal zeker geen beursgevoelige informatie uit hem los weten te weken al ik dat zou proberen.
Net zoals hij die niet van mij krijgt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef SjonLok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal zeker geen beursgevoelige informatie uit hem los weten te weken al ik dat zou proberen.
Net zoals hij die niet van mij krijgt.
Ach ja, met de huidige kennis was het natuurlijk gister shorts inslaan, maarja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef M.Melandri het volgende:
Dat wel, alleen jammer dat de shorts gister geklapt zijn
De eerste beginnen nu te springenquote:Man van Empire State Building gesprongen
Een onbekende man is zojuist van de 69e verdieping van het Empire State Building gesprongen. Hij overleed nadat hij in contact kwam met de 25e verdieping.
ROFLquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef henkway het volgende:
ben vandaag helemaal uitgestapt op een paar geschreven puts jan na.
dom geluk
http://www.spitsnieuws.nl(...)_state_building.html
[..]
De eerste beginnen nu te springen
65,10 miljoenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef LXIV het volgende:
Hoeveel uitstaande aandelen? Met andere woorden: Als er 1 Mld geboden wordt, wat is dat dan per aandeel?
Nee, info is nu bekend, dus profiteren gaat niet op. Maar zet gewoon een koopordertje van 10K bestens in. Dan krijg je er vast wel een paar!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef M.Melandri het volgende:
Zal het nog nut hebben morgenvroeg 9uur iets te doen?
Hehe, maar misschien kun je nog wel meeliften op verdere stijging...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, info is nu bekend, dus profiteren gaat niet op. Maar zet gewoon een koopordertje van 10K bestens in. Dan krijg je er vast wel een paar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |