Nedfield sluit aanvullende licentieovereenkomst met CICquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
Ben bang dat ik een dag te vroeg short zat.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef Lemans24 het volgende:
Inmiddels toch maar voor een hogere prijs aangeschaft?
Update:quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef SjonLok het volgende:
Nee. Ik wacht geduldig af tot ik het een goed moment vind.
Laatste Koersquote:
Lekker bagger van Binck dat ze het ook even melden, maar niet heus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Vrijdag komen de 'officiële' cijfers. Ze staan niet op de agenda omdat ze zooooooooo slecht zijn. Zitten er zo nu en dan vele honderdduizenden banen naast. Maar ja. Het is iets dat richting geeft!
Dit aandeel is zo afgestraft, dat bij elke minimale aankoop de koers explodeertquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Laatste Koers
Laatste ¤ Volume Verandering
0.98 119,723 81.48%
Laatste update: 07/01/2009 (14:42:00)
gefeliciteerd! Want alweer flink gestegen. Ik ben iig blij dat ik niet uit paniek verkocht heb net.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef SjonLok het volgende:
[..]
[..]
Update:
Zojuist is de koopoorder uitgevoerd. Longs aangeschaft tegen een koers van 1,75.
Ja, daar gaat onze edgequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker bagger van Binck dat ze het ook even melden, maar niet heus.
Jij durft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef FutureStock het volgende:
Aangezien SjonLonk wel vaker aan het langste eind trok: SL255 op 1,95 ingekocht..
Dat zijn we alquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef M.Melandri het volgende:
We gaan vandaag nog wel onder de 265
Het geven van orders in de toekomst werkt overigens wel aardig om rationeel te blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Lemans24 het volgende:
gefeliciteerd! Want alweer flink gestegen. Ik ben iig blij dat ik niet uit paniek verkocht heb net.
Neem Binckie. Ligt om haverklap eruit, naait je waar je bij staat, maar is tenminste wel compleet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zijn we al
Ik zie bij Alex geen SL 255 staan?
Nog maar 7000 dagen te gaan om een alltime high neer te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef pberends het volgende:
Nikkei is 7 dagen op rij hoger gesloten overigens. Gekke Jappen.
Nikkei zat in de jaren 80 op 37.000 punten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef pberends het volgende:
Nikkei is 7 dagen op rij hoger gesloten overigens. Gekke Jappen.
Wees stil, je maakt m'n longs kapot zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef pberends het volgende:
AEX blijft er zeker bullish uitzien, zulk slecht nieuws, en toch redelijk staande te houden. Maar ik ga alsnoguit van 255-260 punten komende handelsdagen, dus daar mag nog een paar procent vanaf.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Wees stil, je maakt m'n longs kapot zo.
Het is net zo hard gokken als dat het afgelopen maandag of vrijdag was!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef pberends het volgende:
[..].
Nu al longs kopen is puur gokken. Zo'n correctie kan wel een paar dagen gaan duren.
Na die stijging van 5% was longs kopen sowieso niet verstandig, ook al zijn we alweer 4% extra gestegen. Longs moet je pas kopen na een paar dagen van dalingen, tenminste, als we in een uptrend zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is net zo hard gokken als dat het afgelopen maandag of vrijdag was!
Maar ik ga ze wel verkopen straks. Desnoods met verlies.
zodra de AEX een paar dagen daalt, roept iedereen dat we in een downtrend zitten, dus zo is er nooit een goed moment.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Na die stijging van 5% was longs kopen sowieso niet verstandig, ook al zijn we alweer 4% extra gestegen. Longs moet je pas kopen na een paar dagen van dalingen, tenminste, als we in een uptrend zitten.
Het blijft allemaal koffiedik kijken. Ook de afgelopen dagen had je goede zaken kunnen doen als je na een stijging van 5% nog longs had gekocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
Na die stijging van 5% was longs kopen sowieso niet verstandig, ook al zijn we alweer 4% extra gestegen. Longs moet je pas kopen na een paar dagen van dalingen, tenminste, als we in een uptrend zitten.
Zeker niet. Het is maar afwachten met m'n laatste longs. Kan morgen wel een stijging van 8 punten gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef jpjedi het volgende:
Zo ik heb ook een beperkt aantal SL`s ingekocht.. nu maar eens zien waar dit schip strand. Ik ga er niet voor de volle mep in want daar is het de tijd nog niet naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |