You make me shyquote:
Raalte is ook de ekte dorp waar je gezien wil worden!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
Ik ga weer richting RaalteTerwijl ik vanavond in de kroeg had kunnen zitten
Putten schijnt ook leuk te zijn volgens NG.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
Ik ga weer richting RaalteTerwijl ik vanavond in de kroeg had kunnen zitten
Liever daar dan hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Raalte is ook de ekte dorp waar je gezien wil worden!
Putten, ben ik ook nog eens geweest met NG en Skaff-aquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Putten schijnt ook leuk te zijn volgens NG.
quote:
Ja, je zag NG maar 5 minutenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Putten, ben ik ook nog eens geweest met NG en Skaff-a
Bij ons zuurkool, nog meer stank!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Buiten is iemand kots met appelmoes aan het bakken![]()
Je zou maar spruitjes etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij ons zuurkool, nog meer stank!
Had het ook over mijn thuis frontquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij reetveter thuis kreeg je verscheidene keer stukje gebak hoor
ik wil meehelpen met je sexleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil wel nog meer meehelpen met je economie fas
Anders ik wel, de leraar noemt me niks voor niks DE econoom van de klasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil wel nog meer meehelpen met je economie fas
Niks voor niks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Anders ik wel, de leraar noemt me niks voor niks DE econoom van de klas
Je lijkt behangplakker wel, niets voor niets danquote:
Auw die gedachten doen pijn in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet in zo'n tabel de MO lijn twee keer zo steil als de V lijn zijn?
Geef je msn, ik wil helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet in zo'n tabel de MO lijn twee keer zo steil als de V lijn zijn?
Anders botsen ze tegen elkaar, krijg je gezeik met verzekering.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Auw die gedachten doen pijn in mijn hoofd
Niet voor niks/niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je lijkt behangplakker wel, niets voor niets dan
Kun je 't zo niet zeggenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Anders botsen ze tegen elkaar, krijg je gezeik met verzekering.
Wat is de V ook alweer? Komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je 't zo niet zeggen? Als ik op msn ga kom ik er niet vanaf
.
Zal het onthouden, want wil niet natuurlijk met niet dommer voor doen DAN ik in werkelijkheid ben!quote:
V= vraagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is de V ook alweer? Komt me niet bekend voor![]()
[ afbeelding ]
Daarmee kan ik het wel uitleggen
de V van Vokking moeilijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is de V ook alweer? Komt me niet bekend voor![]()
[ afbeelding ]
Daarmee kan ik het wel uitleggen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef Gupje het volgende:
Liever dit dan zo'n kut V- lijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef Supermacho_x het volgende:
heb een vriend gezegt en als jullie me nog ee keer belachelijk
maken dan allemaal
een kut gezeur
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zal het onthouden, want wil niet natuurlijk met niet dommer voor doen DAN ik in werkelijkheid ben!
Zit eigenlijk wel een V in maar dan andersomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef Gupje het volgende:
Liever dit dan zo'n kut V- lijn
[ afbeelding ]
Nu ik opnieuw lees, klopt er geen zak vanquote:
Wat heeft dat met rechten te maken??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de grafiek, aan de hand hiervan moet ik de MO-lijn vaststellen.
Economische analyse van het rechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rechten te maken??
Ja precies, maar hoe weet je datquote:
Wat een onzin, beetje mensen veroordelen, opsluiten enzulks, kom je aan met zoeen grafiekjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Economische analyse van het recht![]()
.
Wat voor invloed bepaalde regels, wetten hebben op de economie.
Hmm, interestingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Economische analyse van het recht![]()
.
Wat voor invloed bepaalde regels, wetten hebben op de economie.
Net als je username.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nu ik opnieuw lees, klopt er geen zak van
Dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, interesting.
Succes dan maar!
Laat me raden, moest zeker zaadvragendoog zijnquote:
Jij hebt vmbo (excuus), lts zwakstroom nooit afgemaakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Supermacho_x het volgende:
fuck nou met school gelzeik
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Laat me raden, moest zeker zaadvragendoog zijn
Kan jij mij lerares Nederlands niet zijn dan, ondanks mijn verdiende 7 mag mijn huidige lerares me niet zo :squote:
quote:
Voor deze zin verdien je geen 7.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Kan jij mijn lerares Nederlands niet zijn dan, ondanks mijn verdiende 7 mag mijn huidige lerares me niet zo. :s
Probeer het eens bij de H&M.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
Ook kon ik geen V&D wafel vinden, faler dat ik ben [ afbeelding ]
Probeer jij mij nou elke regel de grond in te boren? Dat maakt je minder liefquote:
Ik blijf altijd grappig, klaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Echt zo niet grappig meer, dat ie weer grappig is.
Hier klopt ook niet veel van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou elke regel de grond in te boren? Dat maakt je minder lief
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ist das Eis wel dik genüg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ich habe net auch noch geschaatsttttert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
ha-haquote:
Waar staat die flitspaal daar eigenlijk, heb al 2 bekeuringen binnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Raalte is ook de ekte dorp waar je gezien wil worden!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Je krijgt een bekeuring omdat je als vrouw zijnde achter het stuur kruipt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waar staat die flitspaal daar eigenlijk, heb al 2 bekeuringen binnen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je krijgt een bekeuring omdat je als vrouw zijnde achter het stuur kruipt.
Ohh dus niet omdat ik te hard reed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je krijgt een bekeuring omdat je als vrouw zijnde achter het stuur kruipt.
Mwah, die heb ik uiteraard niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
'Somewhere Only We Know' blijf ik altijd wel mooi vinden.Herinneringen.
Goed zo een beetje TTK is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
"Als [...] zijnde" is een fucking contaminatie.
Het is óf "als vrouw" óf "vrouw zijnde"!
Het is haast vechten tegen de bierkaai hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goed zo een beetje TTK is niet verkeerd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
"Als [...] zijnde" is een fucking contaminatie.
Het is óf "als vrouw" óf "vrouw zijnde"!
Hihi je zei bierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is haast vechten tegen de bierkaai hier.
Je bent nog een scholiertje héquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj, ik ga godverdomme iets economisch studeren lerenkraak me niet af.
En haaaai!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj, ik ga godverdomme iets economisch studerenkraak me niet af.
En haaaai!
Deze?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef gers het volgende:
iemand dat franse sletje gezien gisteren op de tv
quote:
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom wil je haar nummer? Wil je een nummertje maken met haar?
Help me eens danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj, ik ga godverdomme iets economisch studerenkraak me niet af.
En haaaai!
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel haar adres, kan je een bloemetje sturen.
Je hebt toch al geholpen maar je wist niet meer waarom de MO-lijn de helft van de V-lijn is, misschien weet zij dat welquote:
ik wil je ook wel helpen hoorquote:
Ik ook, ik zag jongetjes voetballen op het ijs hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef GasTurbine het volgende:
IK ZAG ALLEMAAL MENSEN OP HET IJS VANDAAG!!!
Ik hoop dat ze er allemaal doorheenzakken
Ey, als ik nadenk weet ik het nog wel hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt toch al geholpen maar je wist niet meer waarom de MO-lijn de helft van de V-lijn is, misschien weet zij dat wel.
Wel bedankt trouwens.
MO is marginale opbrengst neem ik aan? Maar wat is de V-lijn dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt toch al geholpen maar je wist niet meer waarom de MO-lijn de helft van de V-lijn is, misschien weet zij dat wel.
Wel bedankt trouwens.
Omdat de MK stijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
Omdat de MO-lijn altijd twee keer zo snel daalt als de V-lijn.
Maximale Omzet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MO is marginale opbrengst neem ik aan? Maar wat is de V-lijn dan?
Waarom daalt hij dan twee keer zo snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
Omdat de MO-lijn altijd twee keer zo snel daalt als de V-lijn.
De groeten aan dagdag terug...quote:
-Neequote:
jij niet zeggen dan dat dagdag iets van wou je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Supermacho_x het volgende:
en is die kut dagdag
hij wou iets bespreken
is hij niet
Dude, je zal het vast niet expres doen, maar sinds jaar en dag krijg je goatse te zien als je een plaatje van jan.moesen.nu linkt.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef GasTurbine het volgende:
Voetbalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook, ik zag jongetjes voetballen op het ijs hier.
Zijn penis ziet er overigens echt vreemd uit, hebben jullie daar wel eens op gelet?quote:[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee piemel, dat is de marginale opbrengst
Ah, men begint door te krijgen dat ik gewoon poep praat.quote:
Lol geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, je zal het vast niet expres doen, maar sinds jaar en dag krijg je goatse te zien als je een plaatje van jan.moesen.nu linkt.
Dat zijn gewoon ingezakte ballen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn penis ziet er overigens echt vreemd uit, hebben jullie daar wel eens op gelet?
Geeft niet, domme mensen voeden mijn brein slechts.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ah, men begint door te krijgen dat ik gewoon poep praat. [ afbeelding ]
Zelfvoorziening, handig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeft niet, domme mensen voeden mijn brein slechts.
omg, bedankt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik zeg het maar even, voordat GT onterecht geband wordt.
Maar wel eindig. Als je ervanuit gaat dat ze slimmer wordt door het voeden kan ze op een gegeven moment niet meer van zichzelf voeden.quote:
Donderdag in Leeuwarden!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef Supermacho_x het volgende:
wie morgen uitgaan
Komop ik wil helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
Zelfs Bt weet het niet, dan moet het wel erg moeilijk zijn.
Ik dacht even dat het de echte was.quote:
Een baksteenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is die hype gisteravond ontstaan doordat Bt de hyves van Mirre betrapte op krabbels enzulks en dat NB toen iets had van laat ik het maar bekennen.
Bt +1 baksteen voor jou.
Ik hoop niet dat dit je algemene houding is, anders krijg jij het nog heel lastig in het leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
Zelfs Bt weet het niet, dan moet het wel erg moeilijk zijn.
Wat loop je me nou te bashen johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit je algemene houding is, anders krijg jij het nog heel lastig in het leven.
Haha, ik heb gister af en toe zo hard gelachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een baksteen? Vet lief. Ik had NB al een week geleden een PM gestuurd dat ik het wist overigens
dus hij wist dat de hel hier sooner or later wel uit zou breken.
You make me laugh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat loop je me nou te bashen johjaloers op mijn onuitputtelijke bron van kennis?
Ja je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
Whehe, ik hoor nu pas van Jos het hele verhaal over NB.
Heeft 'ie z'n pik al op?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
Whehe, ik hoor nu pas van Jos het hele verhaal over NB.
Ok, doeidoei, lekkertje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:28 schreef Supermacho_x het volgende:
is trouwens nieuw omdat vorige wachtwoord kwijt ben
Nee, gers zat toch niet in het complot?quote:
Doe ffkes normaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:28 schreef gers het volgende:
morgen eventjes naar duitsland wat spulletjes kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Een plantengieter?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:28 schreef gers het volgende:
morgen eventjes naar duitsland wat spulletjes kopen
Bewijs het eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:28 schreef Supermacho_x het volgende:
is trouwens nieuw omdat vorige wachtwoord kwijt ben
hehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
NB's kindje in de bloemen van gers.
Hoe kan de MO steeds lager worden eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de lijnen elkaar daar kruizen
Godver ik weet niet meer precies hoe ik het moet uitleggen maar het klopt wel
Ik moet telkens weer lachen om ja UIquote:
De MO wordt lager omdat de prijs ook omlaag gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan de MO steeds lager worden eigenlijk?
De kosten worden toch juist hoger?
"De marginale opbrengst is gelijk aan de verkoopprijs."
Waar staat die V nou voor ?Vraag? of?
Een foto van jezelf, waarin je een briefje met m'n username omhoog houdt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Supermacho_x het volgende:
hoe moet ik dat bewijzen
moet het langskomen
of een mail
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Krijg ik net op m'n hotmail
ACNÉ MODEL GEZOCHT VOOR MIJN EXAMEN!!!
Ik ben opzoek naar een persoon die model wil liggen voor mijn examen voor Acné.
Het examen vindt volgende week woensdagmiddag 14 januari aanvang 13.00uur plaats te Zwolle op Deltion College.
Dit model moet niet last hebben van zo nu en dan een pukkeltje maar echt Acné!
Ik woon zelf in Heerenveen en zou mooi zijn als het iemand is uit de omgeving maar omgeving Zwolle mag ook natuurlijk. De reiskosten worden volledig vergoed!
Het model krijgt na de tijd iets van mij als dank voor het model te liggen. Woon je in de buurt zou ik eventueel ook nog als tegen prestatie je een paar keer willen behandelen!!
Wie wil mij helpen!!!!!
Je kunt contact opnemen met mij via mijn email adres
Vriendelijke groetjes
Djoke ********_!!!!
Past wel bij je jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Het examen vindt volgende week woensdagmiddag 14 januari aanvang 13.00uur plaats te Zwolle op Deltion College.
Ik woon zelf in Heerenveen en zou mooi zijn als het iemand is uit de omgeving maar omgeving Zwolle mag ook natuurlijk. De reiskosten worden volledig vergoed!
Het model krijgt na de tijd iets van mij als dank voor het model te liggen. Woon je in de buurt zou ik eventueel ook nog als tegen prestatie je een paar keer willen behandelen!!
Wie wil mij helpen!!!!!
Vriendelijke groetjes
Djoke ********_!!!!
Dan ben je op Fok! op het goede adres dacht ik als zoekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie wil mij helpen!!!!!
Vriendelijke groetjes
Djoke ********_!!!!
Krentenbaardquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie wil mij helpen!!!!!
Vriendelijke groetjes
Djoke ********_!!!!
Zeker Nico weer, die haalt wel vaker gekke fratsen uit in Zwollequote:
Oke wacht ik heb hem al:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De MO wordt lager omdat de prijs ook omlaag gaat.
wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie wil mij helpen!!!!!
Vriendelijke groetjes
Djoke ********_!!!!
WTF moet jij begooglen op puntkaak?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
Ik google op puntkaak en vind dit
[ afbeelding ]
wtf
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
Moraalprinsesjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind wel serieus dat jullie moeten stoppen met grapjes maken over die bloemen. Wat is er mis met iemand een bloemetje sturen als diegene door een kutperiode gaat? (Of zoals in dit geval, je dénkt dat diegene dat gaat..)
Ik vind het lief en zorgzaam en meer mensen zouden zoiets moeten doen, dat jullie zo nodig allemaal moeten laten zien hoe stoer jullie wel niet zijn is prima hoor.. Maar val gers er niet mee lastig, je kunt hem niet afrekenen op het feit dat het hem wél wat uitmaakte en dat hij probeerde iets te doen.
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind wel serieus dat jullie moeten stoppen met grapjes maken over die bloemen. Wat is er mis met iemand een bloemetje sturen als diegene door een kutperiode gaat? (Of zoals in dit geval, je dénkt dat diegene dat gaat..)
Ik vind het lief en zorgzaam en meer mensen zouden zoiets moeten doen, dat jullie zo nodig allemaal moeten laten zien hoe stoer jullie wel niet zijn is prima hoor.. Maar val gers er niet mee lastig, je kunt hem niet afrekenen op het feit dat het hem wél wat uitmaakte en dat hij probeerde iets te doen.
watquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
En gers je gaat geen pistool/geweer kopen en iemand iets aan doen hier. Dat slaat nergens op en dat weet jij ook wel. Je zult nog wel meerdere keren in het leven genaaid worden door iemand hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef gers het volgende:
wat is beter een gasdrukwapen of met een veer ?
Of MiVer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef Supermacho_x het volgende:
jesuz ben gewoon dagdag
Wel leuk dat je in je vrije tijd aan supermacho denktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En gers je gaat geen pistool/geweer kopen en iemand iets aandoen hier. Dat slaat nergens op en dat weet jij ook wel. Je zult nog wel meerdere keren in het leven genaaid worden door iemand hoor(ja ha-fucking-ha ik zei genaaid). Dat is geen reden om mensen iets aan te willen doen of daar uberhaupt over te praten.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
9mm, uzi of shotgun wat wil je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef gers het volgende:
Als iemand aan iets sterkers kan komen dan een gaswapen pm me aub
Volgens mij waren de meesten het er wel over eens dat wat gers heeft gedaan iets lovenswaardigs is. En gers heeft ondertussen ook al meerdere keren gelachen om de (bloemen)grapjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nog wat nitraten liggen van oud en nieuw. Kun je een hoop lol mee beleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef gers het volgende:
Wie is het?quote:
Ik weet niet of dit serieus is maar ik vind het nou ook niet echt iets om iemand voor uit te lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Op fok! wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is maar ik vind het nou ook niet echt iets om iemand voor uit te lachen.
Je wilt je afreageren om een paar bloemen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef gers het volgende:
wat heb je en hoe duur ?quote:
Er schijnt inderdaad een chick aan die kin vast te zitten.quote:
Nou ik zie 'm er nog best voor aan als ik heel eerlijk benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
neem jij gers nu niet iets te serieus?
![]()
Gers jong, trek een potje bier open en wacht een dagje af, dan zwakken de grappen wel af.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er schijnt inderdaad een chick aan die kin vast te zitten.
Ik heb een supersoaker thuisliggen. Spuit heel goed bloemetjes natquote:
Niet "Bij odin" ofzo erbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef damsco het volgende:
Als je Noorsbloed gaat opzoeken moet je het wel filmenEn dan roep je: the war against metal has just begun
Lippen getuit, kin vooruit.quote:
Rot op nepneger.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef damsco het volgende:
Als je Noorsbloed gaat opzoeken moet je het wel filmenEn dan roep je: the war against metal has just begun
300 euro voor 9mm inc vingerafdrukken van ander die er een moord heeft mee gepleegdquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Je bent wel heel begaan met mensen hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik zie 'm er nog best voor aan als ik heel eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |