abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65319301
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Puala het volgende:

[..]

[..]

Dat dus niet he
Als de een na de andere niet meer vooruit komt noem ik dat zo.
pi_65319538
werd toch altijd gezegd dat t een rechtsback was? Dan kan Delorge eindelijk wat meer naar voren, nu nog een fatsoenlijke spits erbij, maarja waar vind je die midden in t seizoen en ook nogeens gratis
pi_65319642
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Als de een na de andere niet meer vooruit komt noem ik dat zo.
Als een club inziet dat het voor de rest een verloren wedstrijd is, waarom zou je ze dan nog verder gaan pijnigen? In mijn ogen hebben ze op een volwassen en correcte manier aangegeven dat jullie idd de winnaars van die avond waren. Niets meer, niets minder?
pi_65319828
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef planethugo het volgende:
werd toch altijd gezegd dat t een rechtsback was? Dan kan Delorge eindelijk wat meer naar voren, nu nog een fatsoenlijke spits erbij, maarja waar vind je die midden in t seizoen en ook nogeens gratis
Hullie mogen V.O.F. Paulo Henrique wel huren.. Die schopt bij ons in voetballend opzicht op de flanken al maanden geen deuk in een pakje boter, maar zou bij jullie mooi in de 16 kunnen gaan ploeteren en doelpunten maken (want dat laatste doet 'ie dan wel weer)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:42:06 #155
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65319917
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef planethugo het volgende:
Dat zou inderdaad mooi zijn, maar op zich ben ik niet ontevreden met wat we in de winterstop binnengehaald hebben. Dat is meer dan waar ik op gerekend had.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_65321063
Tsja.. of het een versterking is weet ik niet, laten we het maar op een aanvulling houden.. terwijl op dit moment juist wel een versterking nodig is. Vandamme zal dus komende dagen ook wel vertrekken dan
pi_65322304
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hullie mogen V.O.F. Paulo Henrique wel huren.. Die schopt bij ons in voetballend opzicht op de flanken al maanden geen deuk in een pakje boter, maar zou bij jullie mooi in de 16 kunnen gaan ploeteren en doelpunten maken (want dat laatste doet 'ie dan wel weer)
die zou ik wel graag bij ons zien ja, snap niet dat die bij jullie niet zoveel speelt maar jullie hebben geloof ik wel 8 spitsen ofniet
pi_65322927
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

die zou ik wel graag bij ons zien ja, snap niet dat die bij jullie niet zoveel speelt maar jullie hebben geloof ik wel 8 spitsen ofniet
Hmmm. We hebben wel veel aanvallende (flank)spelers en middenvelders, voor wat betreft echte centrumspitsen valt het ietwat tegen. En dat laatste is toch waar Paulo Henrique het beste tot z'n recht komt denk ik. Hij lijkt dit seizoen een beetje stil te staan in z'n ontwikkeling. Heeft veelal ruzie met de bal en in het veld is het net éénmansbedrijfje P.H. Als je het mij vraagt wil hij gewoon veel te veel en te snel. Hij is nog maar 19, dan hoef je echt niet al de spits van SC Heerenveen te zijn. Toch lijkt 'ie dat te denken, zowel op als naast het veld. Dus even er tussen uit, flink aan de bak in het Limburgse en gewoon weer eens gaan voetballen zou wel eens heel heilzaam kunnen werken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_65324687
Gelukkig gaat busreis gewoon door overmorgen, voor de zoveelste keer maar weer richting het hoge noorden
pi_65328805
ah we hadden rustig wat langer kunnen verlengen gisteren... de loting is nu toch pas volgende week
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:25:46 #161
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65328929
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
ah we hadden rustig wat langer kunnen verlengen gisteren... de loting is nu toch pas volgende week
Volgende week pas... Ben het er eigenlijk niet mee eens maargoed...

en ook nog onze grote vriend Atteveld daar
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65328967
gvd afgelast, had me wel leuke wedstrijd geleken en nog kutter dat de loting ook uitgesteld is
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:32:05 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65343199
Donderdag 22-01-2009:
quote:
Roda JC ontsnapt aan blamage
MOEIZAAM Kerkraadse profs pas na verlenging langs hoofdklasser Lienden

Als een profclub wordt uitgeschakeld door amateurs wordt terecht gesproken van een blamage.

Als het ook nog eens gebeurt in de thuishaven van de profs, is zelfs de term blamage veel te zwak uitgedrukt.

Roda JC speelde gisteren tegen de amateurs van Lienden met vuur en kwam uiteindelijk met de schrik vrij: 2-0. Na verlenging, dat wel..

De complimenten en het applaus waren na afloop voor FC Lienden. Ook vanuit het supportersvak van Roda. De Kerkraadse fans toonden waardering voor de manier waarop de gasten werkelijk voor elke centimeter hadden geknokt.

Vergeten waren de woorden van Hans Kraay die zich in een opwelling meteen na de loting niet al te vleiend had uitgelaten over het tripje naar Kerkrade. Tijdens de wedstrijd was de trainer van Lienden een paar keer minder flatteus toegezongen door de Roda-aanhang, maar dat had vooral te maken met de ergernis over het feit dat Kraays formatie weigerde te capituleren en er zelfs een verlenging uit wist te slepen. Het is en blijft de charme van het bekervoetbal: een reus die struikelt over de underdog.

Het gebeurt niet vaak en als het al gebeurt is het meestal op het veld van de amateurclub. Daar waar doorgaans op een zondag een paar honderd man staan, maar het dorp of de wijk massaal uitloopt als een profclub op bezoek komt. En vervolgens tot diep in de nacht de polonaise lopen in een te krappe kantine als de favoriet na een onverwachte nederlaag met de staart tussen de benen is afgedropen.

Een stunt van amateurs op vreemde bodem is zo goed als uitgesloten.

Eigenlijk zou de KNVB bij de loting een amateurclub altijd het thuisvoordeel moeten geven tegen een eredivisionist. Al blijft een bezoekje aan een groot stadion voor amateurs natuurlijk altijd een avontuur. Niet alleen voor de spelers, ook voor de achterban. FC Lienden werd gisteren vergezeld door 1500 supporters, waardoor één op de vier inwoners van het dorp uit de Betuwe in een bus of auto richting Limburg was gestapt.

Op weg naar een kansloze nederlaag, zou je denken.

Een nederlaag die doorgaans in dit soort duels gepaard gaat met een hoge uitslag als de profclub snel scoort. Blijft die vroege treffer uit, dan zie je vaak hetzelfde tafereel.

Bij de favoriet nemen de irritaties toe, omdat het niet loopt zoals gewenst en de enthousiaste opponent met hangen en wurgen overeind blijft en er alles aan doet om de frustraties bij de profs tot het kookpunt te laten stijgen. Gisteren was het niet anders. Het opstootje in de eerste minuut tussen Anouar Hadouir en twee Lienden-verdedigers zette de toon voor de rest van het duel. De eenzijdige wedstrijd speelde zich weliswaar af in en rond het strafschopgebied van de bezoekers, maar door het uitblijven van de verlossende 1-0 ging Roda steeds meer tegen zichzelf voetballen en zich steeds frequenter ergeren aan de kleinste zaken. De thuisploeg was een makkelijker avondje tegemoet gegaan als één van de drie ballen voor rust niet tegen de paal maar tegen de touwen was gevlogen.

Of als één van de kansen na rust was benut.

Dat gebeurde niet en dus hield de hoofdklasser onder het motto ‘Knokken tot je erbij neervalt’ tot stijgende verbazing van iedereen in het Parkstad Limburg Stadion stand tot het allerlaatste fluitsignaal.

Om vervolgens in de verlenging alsnog door de knieën te gaan door treffers van Marcel de Jong en Andres Oper. De tank bij de bezoekers was toen he-le-maal leeg. Al konden er na afloop nog net voldoende krachten worden aangeboord om samen met een kwart van het dorp een terecht feestje te vieren in Kerkrade.

KNVB-beker

Roda JC *2 FC Lienden 0

* na verlenging, 0-0 na 90 minuten. 91. De Jong 1-0, 98. Oper 2-0. Scheidsrechter Blom. Toeschouwers 6700. Gele kaart: Meeuwis (Roda), Ten Brinke, Van Dijk, Brands (Lienden).

Roda: Castro, Delorge, De Fauw, Addo, De Jong, Vormer (38. Oper), Meeuwis, Bodor (90. Yulu-Matondo), Janssen, Hadouir, Oper.

FC Lienden: Van den Top, Van Dijk, Kuijpers, Vos, Ten Brinke, Brands, Pastoors (79. Hupkes), Caulley, Ter Maat, Van de Kerkhof (55. Van de Langeberg), Hol (10. Hendriks).

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:
Hans Kraay, het sprookje is uit

Hij ligt eruit. Maar Hans Kraay junior heeft genoten van alle aandacht die het bekeravontuur van FC Lienden veroorzaakte. Een dagje in het kielzog van de oud-voetballer, zanger, lolbroek, gastspreker, tv-presentator, maar deze week vooral trainer van de Trots van de Betuwe.

Dinsdag 20 januari, 14.01 uur Hans Kraay junior belt terug.

Of we in de aanloop naar het treffen met Roda JC over zijn schouder mogen meekijken, luidt ons het verzoek. ,,Geen probleem, ik heb geen geheimen voor de pers.” Ander verzoekje dan, kunnen we de opstelling vandaag al krijgen? Verontschuldigend: ,,Zeg ik net dat ik geen geheimen heb voor de pers, heb ik nu geen opstelling voor je. Ik lijk Bert van Marwijk wel, ha ha ha. Ik had ‘m je graag gegeven. Maar ik ben er nog niet uit. Gisteravond zat ik bij SBS, daarna bij Voetbal Insite en vanmorgen heb ik een motivatiespeech voor agrariërs gegeven. Ik heb nog geen tijd gehad om over de opstelling na te denken.”

Woensdag 21 januari, 11.20 uur De grijze spelersbus van FC Lienden draait de krappe oprit van SVN in Landgraaf op. De glimlach van Hans Kraay junior verschijnt.

Joviaal schudt hij handjes. Eeuwige dank voor de gastvrijheid. FC Lienden werkt een ultrakorte training af. De coach: ,,Ik had als speler een bloedhekel aan wandelingen op wedstrijddagen. Daarom gaan we wat tegen een bal aan hengsten." 11.30 uur Kraay doet mee met de groep.

Tackelt als hij in een rondo te lang in het midden staat en schreeuwt geregeld zijn longen uit zijn lijf.

,,Als wij trainen, moeten de ramen in Lienden dicht”, vertelt elftalbegeleider Paul van Driel. ,,Anders kunnen de kinderen niet slapen.” 11.35 uur De groep wordt bijgepraat. Vanaf nu draait alles om Roda, is de boodschap.

Kraay wil strijd zien. Strijd, strijd en nog meer strijd. 12.01 uur De training die eigenlijk geen training is, zit erop. „We hebben geen schijn van kans tegen Roda. In Lienden heeft iemand laatst de lotto gewonnen.

Dat lukte hem de maand erop niet nog een keer.Wij hebben de lotto al gewonnen tegen Vitesse.” 12.09 uur De overnachting in Landgraaf is uit de hand gelopen, meldt Kraay op een landelijke radiozender. Aanvaller Jesse Pastoors verwisselde diep in de nacht de wasbak met het toilet, wil het verhaal. „We hebben de fout gemaakt door om tien uur tegen de spelers te zeggen dat ze best wat mochten drinken. ‘Bereid je maar voor zoals je dat normaal ook voor een wedstrijd doet, als jullie maar om twaalf uur naar bed gaan’, hebben we gezegd. Binnen twee uur was de rekening opgelopen tot 498 euro.” 18.20 uur De aankomst bij het stadion is veelbelovend.

De spelersbus wordt begroet door honderden supporters.

„Het eerste kippenvelmoment is binnen”, zegt Kraay. 19.50 uur Speler Frank Hol breekt vlak voor de aftrap in de kleedkamer de spanning: „Niet onderschatten jongens.”

Kraay knuffelt iedereen en neemt nog één keer het woord. Hij rept weer over kippenvel. Opgelopen voor het bomvolle uitvak. „Jullie schrijven vanavond geschiedenis.

We zullen wel weer 90 minuten lang achter de bal aanlopen, maar we gaan knokken. Veel plezier jongens.”

20.22 uur De harde kern van Roda zet aan voor de klassieker met daarin een homoseksueel als hoofdpersoon.

Lijdend voorwerp Hans Kraay hoort het met een glimlach aan, schudt zijn hoofd en zwaait. De Limburgers begroeten die reactie met gejuich. 20.29 uur Het vak voor de dug-out waarin de trainer vrij mag rondlopen, is voor de zoveelste keer te klein voor de opwinding van Kraay. 20.48 uur Ruststand 0-0. Kraay duikt handenklappend de catacomben in. 21.55 uur Negentig minuten op de klok, stand 0-0. Kraay pept zijn manschappen op voor de verlening. 22.00 uur Het sprookje is voorbij: 1-0. Tegen beter weten in zwaaien de armen in het rond. De coach die weet dat de strijd verloren is, geeft niet op. 22.30 uur Honderdtwintig minuten op de klok: 2-0. Kraay dirigeert zijn ploeg richting de Limburgse fans. Als goedmakertje voor de emotionele reactie meteen na de bekerloting toen hij Roda-uit een strafkamp noemde.

Een staande ovatie volgt. 22.36 uur Het uitvak is uitgejuicht. Kraay loopt de kleedkamer binnen. Schudt handjes, geeft omhelzingen. „Geweldig, geweldig, geweldig, geweldig.

We hebben zo hard geknokt, we zijn zo diep gegaan. Sorry, maar van dit soort wedstrijden ga ik in clichés praten.”

HANS KRAAY JUNIOR
Geboren op 22 december 1960 in Utrecht Zoon van voormalig voetballer en voetbaltrainer Hans Kraay senior Kraay junior speelt betaald voetbal van 1977 tot 1996 Komt onder meer uit voor AZ, De Graafschap, Dordrecht, RKC, FC Den Bosch het Engelse Brighton, het Amerikaanse San Jose Earthquakes en het Canadese Edmonton.

Bouwt een reputatie op als bikkelharde speler Heeft nog altijd het record van de allersnelste gele kaart in het betaald voetbal op zijn naam staan (3 seconden tijdens Feyenoord-Dordrecht in 1992) Begint tijdens zijn actieve loopbaan in 1987 bij NOS Langs de Lijn Stapt in 1992 over naar Veronica, later naar RTL om uiteindelijk bij SBS terecht te komen waar hij verschillende programma’s (o.a. duels van Oranje, Domino Day en Worlds Funniest Videos) presenteert.

quote:
Hoe FC Lienden zo ver kwam

FC Lienden won in de eerste ronde van de KNVB-beker van de amateurs van DWV (0-1). In de tweede ronde had de ploeg van Hans Kraay junior een verlening nodig om Sparta Nijkerk op de knieën te krijgen (1-2). Maar de grootste verrassing was het behalen van de achtste finales door grote buur Vitesse thuis met 1-0 te verslaan.

De gevierde man die memorabele avond in november vorig jaar was Erik de Kruijk. De aanvaller die drie jaar geleden nog een blauwe maandag uitkwam voor Fortuna Sittard, scoorde de enige treffer uit een afgemeten vrije trap. De Kruijk was er gisteren overigens niet bij. Hij miste het duel in verband met een hersenschudding.

quote:
Roda-fans veroordeeld wegens geweldpleging
RECHTSZAAK ‘Kerkraadse club blundert met actie’

VOETBAL – Acht van de tien Roda- supporters die gisteren voor de rechtbank in Maastricht moesten verschijnen zijn veroordeeld wegens openlijke geweldpleging tijdens de wedstrijd Roda JC - Sparta op 21 oktober 2006. De andere twee werden vrijgesproken.

De opgelegde straffen liepen uiteen van geldboetes, oplopend van 200 euro tot 350 euro, en taakstraffen van 20 tot 40 uur, deels voorwaardelijk.

De politierechter deed de uitspraak op basis van getuigenverhoren en videobeelden en foto’s waarop de verdachten te zien waren tijdens de rellen. Ruim een jaar geleden werden al twee Roda- en twaalf Sparta-supporters veroordeeld in dezelfde zaak.

Tijdens de wedstrijd van Roda JC - Sparta op 21 oktober 2006 bleken aanhangers van Sparta op de westtribune te zitten die normaliter is gereserveerd voor supporters van de club uit Kerkrade. Normaal gesproken is het vrijwel onmogelijk om als supporter van de gastclub in het vak met fanatieke Roda-aanhang te komen, maar voor die wedstrijd verkocht Roda in samenwerking met weekblad GZT losse kaartjes voor 2,50 euro per stuk. De twee groepen supporters belandden op die manier bij elkaar in het vak, wat uitliep op rellen.

Voor de hoogte van de straffen hield de rechter rekening met de lange periode tussen 21 oktober 2006 en de rechtszaak van gisteren.

Reden voor die vertraging was dat de zaak eerder werd aangehouden omdat de advocaten van de verdachten meer getuigen wilden horen.

Daarnaast beschuldigden raadslieden Peter van Geelkerken en Björn Jegers de betrokken brigadier van de politie ervan dat deze tijdens de rellen te lang heeft gewacht met het vragen van politieassistentie.

Tevens noemden zij de kaartenactie van het bestuur van Roda JC een fout van de club. Daarmee was de politierechter het eens.

Hij noemde de actie weliswaar een blunder van de Kerkraadse club, maar niet van belang in de strafmeting van de verdachten.

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:32:15 #164
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65343208
Vrijdag 23-01-2009:
quote:
Roda JC kon niet langer wachten met vastleggen De Wree
FINANCIËN Externe geldschieter staat garant voor transfersom van Belgische verdediger

Roda JC heeft met Germinal Beerschot overeenstemming bereikt over Kris de Wree. De Kerkraadse club is ook met de speler zelf tot een akkoord gekomen over een contract tot de zomer van 2011 met een eenzijdige optie van de kant van Roda voor nog een jaar.

De deal zal vandaag worden afgerond als de 27-jarige Belg medisch goed wordt gekeurd.

Vanwege het gebrek aan financiën wilde Roda in eerste instantie wachten met het aantrekken van De Wree totdat het zelf een speler van de hand had gedaan. De belangrijkste kandidaat is Jamaïque Vandamme.

Kortrijk heeft deze week opnieuw laten weten nog steeds serieus geïnteresseerd te zijn in de aanvaller, maar tot een transfer is het nog niet gekomen. Desondanks besloot Roda gisteren over te gaan tot het vastleggen van de verdediger van Germinal Beerschot. Daarvoor was wel de steun nodig van een externe geldschieter, die garant staat voor de bescheiden transfersom. „Zouden we toch nog iemand verkopen, dan hoeven we die garantstelling niet aan te spreken”, aldus directeur voetbalzaken Martin van Geel, die aangaf niet langer te willen wachten. Na in de beginfase van de competitie voornamelijk op de bank te hebben gezeten, startte De Wree in de laatste zes wedstrijden in de basis. Door zijn goede prestaties (De Wree scoorde afgelopen zondag tweemaal tegen Racing Genk) nam intern bij Germinal de weerstand om hem te verkopen toe.

Vooral trainer Aimé Anthuenis verzette zich tegen een vertrek van de verdediger, wiens contract in de zomer afliep. „Stel we zouden het nu niet hebben gedaan en dadelijk toch Jamaïque Vandamme verkopen, dan was het misschien niet meer mogelijk om De Wree aan te trekken”, verklaart Van Geel. „Met de schorsingen die in de tweede seizoenshelft gaan komen, was versterking achterin een noodzaak.” De rechtsbenige De Wree kan in de laatste linie op meerdere plekken uit de voeten en heeft zelfs ook al als linksback gespeeld.

Harm van Veldhoven kent de aanwinst van zijn periode als trainer van Germinal. Hij is na Eric Addo (gehuurd van PSV), Arnaud Sutchuin (Anderlecht) en Laurent Delorge (Ajax) de vierde speler die Roda tussentijds heeft aangetrokken.

quote:
500 reacties op fan-actie[/b]

De actie Fans voor Fans, waaraan deze week een einde is gekomen, heeft ruim 500 nieuwe (halve)seizoenkaarthouders opgeleverd.

Met de actie wilden twee supportersverenigingen van Roda JC (West Side Ultra’s en Fanproject) meer toeschouwers in het stadion zien te krijgen. Vorig seizoen, toen Roda gedeeld vijfde stond, meldden zich in de winterstop nog geen honderd nieuwe (halve)seizoenkaarthouders aan.

quote:
Roda JC moet wachten op loting kwartfinales

De loting voor de kwartfinales van de KNVB-beker is een week uitgesteld.

Dat komt omdat de laatste achtste finale gisteravond tussen ADO Den Haag en FC Twente werd afgelast omdat het veld door de vele regen onbespeelbaar was geworden. Roda JC schaarde zich woensdag bij de laatste acht door van de amateurs van FC Lienden te winnen. De loting is uitgesteld tot volgende week woensdag, meteen na ADO Den Haag-FC Twente.

quote:
Landskampioen AZ laat Roda-vrouwen kansloos
1-4 Alkmaarse gasten erg efficiënt

VOETBAL – De voetbalsters van Roda JC hebben gisteravond met 1–4 van AZ verloren. De landskampioen was met effectief voetbal op Kaalheide duidelijk een maatje te groot voor de ploeg van René Eijer.

Evenals eerder dit seizoen in Alkmaar was Roda ook nu niet opgewassen tegen de routine van AZ.

De ploeg van trainer Ed Engelkes (tevens assistent bondscoach van het Nederlands elftal) telt vrijwel uitsluitend voetbalsters die momenteel of in het recente verleden voor Oranje speelden.

Al na tien minuten spelen werd de Kerkraadse ploeg op achterstand gezet, toen Jessica Fishlock (Wales international) vrij voor keepster Sandra Swinkels kwam.

Het lukte AZ vervolgens niet de wedstrijd snel te beslissen. Dat was zeker de verdienste van Roda, dat streed voor elke meter maar aanvallend te kort kwam in de passing en daardoor geen goede aanval kon opzetten.

Eijer had niet de beschikking over Danitsja Heiligers en Sharona Demandt (ziek). Ook Miranda Valkenburg was niet fit, maar begon toch aan de wedstrijd.

Kort voor rust bracht Daphne Koster AZ met een kopbal op 0-2 en besliste daarmee in feite de wedstrijd.

Shirley Kocacinar, die na een langdurige blessure haar rentree maakte, zorgde na rust met een afstandschot voor de eretreffer: 1-3.

Bij AZ bleef de uit Elsloo afkomstige Dionne Demarteau op de bank.

Ze raakte begin december op een training aan haar hoofd geblesseerd en onderging een MRI-scan.

Inmiddels traint ze weer mee met de ploeg, maar Engelkes zag geen noodzaak om de Limburgse in het veld te brengen.

Eredivisie vrouwen

Roda JC 1 AZ 4

10. Fishlock 0-1; 45. Daphne Koster 0-2; 60. Oudemast 0-3; 67. Kocacinar 1-3; 70. Bouchra Moudou 1-4.

Scheidsrechter: F. Franssen (Heerlen).

Toeschouwers: 225.

Gele kaarten: Kocacinar en Pluijmen.

Roda JC: Swinkels; Plantaz; Vromen; Gilissen; Hennen; Schepens; Maureen Hamers (76. Aerts); Pluijmen; Valkenberg (46. Kocacinar); Harmsen; De Kort.

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:30:26 #165
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_65345043
Je gooit Saeijs en De Man de deur uit en haalt er Addo en De Wree voor terug. Dit moeten dan echt superversterkingen zijn anders snap ik het nut echt niet.

Maar waar blijft die spits dan????? Hadiour in de spits zetten heeft ook geen zin meer, ongeloofwaardig tegenover de andere spitsen die Roda heeft.
pi_65350461
gewoon Oper en Cisse in de spits en Hadouir erachter, hoe moeilijk kan t zijn.

en wat jammer toch dat de vrouwen weer verloren hebben
pi_65351674
Als die vrouwen gewoon vorig jaar hadden mogen instromen en niet werden tegengewerkt door die Vera Pauw, dan hadden ze echt wel een beter selectie en meer punten gehaald, zaten niet voor niets 6 of 7 limburgsen bij andere clubs al vorig seizoen, maar ach..
pi_65368547
en wat zijn we weer blij dat superstunter addo weer terug is, we hebben je gemist

OPER IN DE SPITS GODVERRRRRDOMME KUT KUT KUT VAN VELDHOVEN
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:50:21 #169
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65368824
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:43 schreef planethugo het volgende:
OPER IN DE SPITS GODVERRRRRDOMME
Inderdaad, pas vanaf het moment dat hij erin kwam werd Roda enigszins gevaarlijk. Tot dat moment was het veldspel niet onaardig, maar was er geen enkel gevaar. Vrijdag tegen Heracles pleit ik dan ook voor het spitsenduo Cisse/Oper met Hadouir erachter en daar weer achter het blok Meeuwis, Vormer en Janssen.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:23:14 #170
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65370085
ga me vanavond maar es ene flink drinken, want zelfs ik begin het nu somber in te zien...
snap helemaal niks meer van die opstellingen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65371980
Wat hebben jullie een grappige coach (of is 'ie niet helemaal 100%?). Heerenveen voetballes gegeven? Toegegeven, het was niet best aan onze kant (eigenlijk gewoon bagger/dramatisch) en Roda stond niet heel slecht te voetballen.. Maar echt in gevaar zijn we nooit geweest, even aanzetten en er vielen zo een aantal kansen/doelpunten (al dan niet met hulp van Addo/Linssen). Geen scorend vermogen, pas met Oper en Yulu-Matondo werd Roda wat gevaarlijk.. Succes de komende weken, op papier zit er genoeg voetballend vermogen in jullie ploeg. Nu nog op het veld
  zondag 25 januari 2009 @ 11:16:50 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65379043
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef LeonH het volgende:
ga me vanavond maar es ene flink drinken, want zelfs ik begin het nu somber in te zien...
Ik niet. Het veldspel is niet slecht en het programma wat nu volgt is veel makkelijker dan we tot nu toe gehad hebben.
  zondag 25 januari 2009 @ 11:20:47 #173
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65379117
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat hebben jullie een grappige coach (of is 'ie niet helemaal 100%?). Heerenveen voetballes gegeven? Toegegeven, het was niet best aan onze kant (eigenlijk gewoon bagger/dramatisch) en Roda stond niet heel slecht te voetballen.. Maar echt in gevaar zijn we nooit geweest, even aanzetten en er vielen zo een aantal kansen/doelpunten (al dan niet met hulp van Addo/Linssen). Geen scorend vermogen, pas met Oper en Yulu-Matondo werd Roda wat gevaarlijk.. Succes de komende weken, op papier zit er genoeg voetballend vermogen in jullie ploeg. Nu nog op het veld
Dat Roda Heerenveen voetballes gegeven heeft is flauwekul, maar ik vond wel dat Roda voetballend niet onder deed voor Heerenveen.
pi_65381176
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:20 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat Roda Heerenveen voetballes gegeven heeft is flauwekul, maar ik vond wel dat Roda voetballend niet onder deed voor Heerenveen.
ja was weer een geweldige avond gisteren in friesland op het schot van matondo na eigenlijk geen een echte kans gehad in 90 minuten
pi_65381352
quote:
Seizoen Gommans na twee duels ten einde zondag 25 jan 2009 12:01uur
Harrie Gommans verliet Roda JC op huurbasis voor KSV Roeselare om meer speeltijd te krijgen. Die overstap heeft echter slecht uitgepakt. In zijn tweede duel voor de Belgische club scheurde hij zijn petallapees af in zijn rechterknie.

De aanvaller is door de blessure de rest van het seizoen uitgeschakeld. Gommans, die in de twee duels voor de Belgische hekkensluiter niet tot scoren kwam, is zondagochtend al geopereerd, zo meldt Roeselare op het digitale thuis. Chakouri, de maker van de zware overtreding op Gommans, kreeg slechts een gele kaart.

De aanvaller was er zelf na afloop van het duel nog wel rustig onder. "Brute pech inderdaad voor mij. De patellapees blijkt helemaal afgescheurd, zodat ik zondag al onder het mes moet. Dan zullen we definitief weten hoe het zit, maar het ziet er naar uit dat mijn seizoen hier voorbij is voor het goed en wel begonnen was."

"Hoe het precies gebeurd is, weet ik niet zo goed", vervolgt de huurling zijn verhaal. "Feit is dat de harde tackle van de Charleroi-speler er zeker mee te maken heeft, hoewel die eerder op de voet en het scheenbeen was. Ik denk dat ik tegelijkertijd ook net mijn knie draaide om de bal naar rechts te kunnen inspelen en dat het noodlot op die manier toegeslagen heeft. Jammer, jammer, jammer."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')