Eddie Thoneick - I Wanna Freak Uquote:Op zondag 11 januari 2009 14:41 schreef Blaxje het volgende:
Afgelopen vrijdag bij The Creepshow of Clubbin' bij SLAMFM. Een nummer met een fijne beat, vrouwenstem die lijkt op iemand van de Sugababes die steeds iets herhaalt in de zin van "i wanna" blabla. Kan ook iets heel anders zijn overigens. Iemand een idee?
Nee, was 'm niet. Waarschijnlijk was het geen "i wanna". De soort beat komt wel een beetje in de buurt trouwens.quote:
Even het hele filmpje afgegaan..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand het laatste nummer wat in dit filmpje gedraaid wordt? Zeg maar vanaf het moment dat die zon onder gaat.
Bvd
Is het toevallig niet Kate Ryan met Desenchanteequote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede avond!
Ik ben de laatste tijd op zoek naar twee nummers. Vooral de eerste is echt een uitdaging om te vinden.
Toen ik in de brugklas zat (2001 2002) keken we met Frans naar Franstalige videoclips (Alizee etc.) . Er was toen één of ander dance/pop achtig nummer gezongen door een dame die een beetje op Kate Ryan leek (haar muziek leek er ook wel wat op dacht ik). De enige woorden die ik nog weet, was dat het refrein begint met 'Heeey, je saaiiis (als say), (...)' De clip was erg zonnig/vrolijk en er dansten volgens mij een aantal dames in op een soort podium in de open lucht, maar het was niet live.
Sorry dat ik het zo lastig maak, ik ben benieuwd naar de reacties
aphex heeft zoveel nummers met piano. zat er een beat onder? of puur piano?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef BOVICE het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer van Aphex twin. Aangezien de nummers namen hebben zoals :
vodshosn
daj123ndnx
etc.
weet ik het niet meer.
Het nummer was een pianonummer, maar niet Avril 14th.
volgens mij bestond de titel uit 2 woorden
BVD
Skylark - Thats more like (Original Mix)quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand het laatste nummer wat in dit filmpje gedraaid wordt? Zeg maar vanaf het moment dat die zon onder gaat.
Bvd
Nope maar de clip lijkt er wel een beetje op..quote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Is het toevallig niet Kate Ryan met Desenchantee
In Grid - Tu Es Foutuquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nope maar de clip lijkt er wel een beetje op..
Van Kate Ryan ken ik alle nummers
Kan heel veel zijn, maar misschienquote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef BOVICE het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer van Aphex twin. Aangezien de nummers namen hebben zoals :
vodshosn
daj123ndnx
etc.
weet ik het niet meer.
Het nummer was een pianonummer, maar niet Avril 14th.
volgens mij bestond de titel uit 2 woorden
BVD
ik heb hem al:quote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan heel veel zijn, maar misschien
? Redelijk bekend nummer...
Open zelf een topic, lees de OP maar eens..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Niguez het volgende:
Een paar typisch Spaanse nummers. Ga zaterdag naar Barcelona en wil al een beetje in de stemming komen
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Was het ook een hit in Nederland of had de docent het uit de Franse hitparade geplukt, weet je dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben de laatste tijd op zoek naar twee nummers. Vooral de eerste is echt een uitdaging om te vinden.
Toen ik in de brugklas zat (2001 2002) keken we met Frans naar Franstalige videoclips (Alizee etc.) . Er was toen één of ander dance/pop achtig nummer gezongen door een dame die een beetje op Kate Ryan leek (haar muziek leek er ook wel wat op dacht ik). De enige woorden die ik nog weet, was dat het refrein begint met 'Heeey, je saaiiis (als say), (...)' De clip was erg zonnig/vrolijk en er dansten volgens mij een aantal dames in op een soort podium in de open lucht, maar het was niet live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |