ik denk aan dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Grand_Avenue het volgende:
Hoi,
Wij zitten hier al de hele dag onze kop te breken over een liedje, we weten de naam en de naam van de band niet .
Het is opgenomen in een huiskamer ( een typische jaren 80 huiskamer met lelijk bloemetjes behang) het liedje is ook waarschijnelijk uit die tijd. Als ik het mij goed herriner zijn het alleen maar vrouwen, de leedzangeres heeft een grote hoge hoed op met een soort piloten/skibril. Het liedje is een beetje rock-achtig. Ik heb de clip een keer op TMF gezien bij een programma waar ze allemaal oude nummers draaien ( volgens mij tmf classics).
Ik hoop dat jullie het wel weten.
Groetjes grand.
Da's niet zo gek, want zo klonk veel metal uit die tijd. Het is ook terug te kijken op Uitzendinggemist dus metalheads, help! Zoek daar Triana en luister het intro.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik vond t klinken als metallica, of zeg ik nu iets heel stoms
Hartstikke bedankt!!quote:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand enig idee wat de titel is van dit lied dat ik vanochtend op de radio hoorde?
Stukje uit het lied:
"A new day is coming, oh, oh, yeah yeah. Keep your head up high, everything is gonna be allright"
enz..
Wie kan me hiermee helpen. Ik hoop dat je het lied kent.
Tnx
Twin - A New Day
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
Dat staat zo te zien gewoon in de comments.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand het liedje wat wordt afgespeeld in het begin?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gemaakt in de Electrabel reclame. Piano muziek en een 'zacht' deuntje. Iemand?
Beetje vaag, maar goed.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Haarbalpasta het volgende:
Hoi allemaal! ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, wat best lastig is om te omschrijven.
Het is een electro liedje, waarbij je de hele tijd van hoog naar laag de bass hoort en zo nu en dan omhoog. geeindigt met een typmachinebel, waarnaar het weer opnieuw begint.. Aan het eind hoor je een mannenstem die iets van Mars roept.
Kunnen jullie me helpen? Kan maar niet aan het liedje komen!
Staat de aflevering hier tussen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Cone het volgende:
Ik keek vanochtend the Hills![]()
zo rond 10 uur ongeveer. Maar echt in het begin was er een heel lekker nummer !![]()
Dan niet de titelsong maar die daarnet na.
Weet iemand welke ik bedoel ?
quote:
Mijn dank is grootquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek er een die toch redelijk bekend is.
10-15 jaar geleden een soort samba liedje, met een kleine jongen ( neger ) en een blond meisje, zij dansten in de videoclip en het werd gezongen door een vrouw.
Echter ben ik de naam kwijt van het liedjewie o wie kan me helpen ?
Laatst was er ook een topic op Fok! over hoe het met die meisje is gegaan, echter gaat het mij om het liedje.
Pfff hoe kon ik m vergeten, de lambadaquote:
You're welcomequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pfff hoe kon ik m vergeten, de lambada
Thnx
Uit dit topic Help ik zoek .... # 187 uit 2006 (via Google)quote:quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie weet er hoe die schaatsmedley heet die ze ook overal in skihutten draaien en in piratenzalen??
Hij gaat zo: La lalala lala la lala lala
Alex Romano - Big bagz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |