In 'walking the line' :quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Echo99 het volgende:
Hoe ziet ie er normaal uit dan? ' Voor en na' materiaal
Hij is naar eigen zeggen gestopt met acteren. (Zo te zien ook met verteren, badaboem-tsjing)quote:
Nee, want hij is gestopt met acterenquote:
Zal wel in de familie zitten helaas, zijn broer ging hem iniedergeval al voor met de drugs dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, want hij is gestopt met acterenHelaas aan dope en drank kapot aan het gaan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:38 schreef Alcatraz het volgende:
Haha, ik vind het wel een strakke actie. Maar jammer dat ie gestopt is met acteren.
Ik had precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik keek eerst naar die linker, en dacht zo van 'dat is Joaquin Phoenix helemaal niet..' en toen keek ik nog eens beter naar die zwerver daar rechts.. HUH omgZonde
Sinds wanneer is john zo'n aap? Hij heeft ook lang haar en een baard, maar niet zo Al Qaida als deze kerel.quote:
Ik heb het niet over het uiterlijk maar de situatie..quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef BloodSugar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is john zo'n aap? Hij heeft ook lang haar en een baard, maar niet zo Al Qaida als deze kerel.
Meer een wandelend lijk, in 1993. Zie de bekende documentaire van de VPRO door Bram van Splunteren:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef BloodSugar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is john zo'n aap? Hij heeft ook lang haar en een baard, maar niet zo Al Qaida als deze kerel.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Karadzic is zijn grote voorbeeld zeker
Volgens mij kon hij na Walk the Line wel een tof huisje kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:39 schreef TC03 het volgende:
Waarom is hij gestopt met acteren? Wat doet hij nu dan? Heeft hij na een paar filmpjes al genoeg geld om daar de rest van zijn leven op te teren?
Volgens mij kon ie dat na Gladiator al welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is hij 40 kg aangekomen en wil hij zijn onderkin verbergen door een bos haar.
[..]
Volgens mij kon hij na Walk the Line wel een tof huisje kopen.
Originele vergelijking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Karadzic is zijn grote voorbeeld zeker
Zieligquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef Copycat het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)-this-a-joke#respond
De filmpjes.
Tja.
http://www.rollingstone.c(...)gas-falls-off-stage/quote:Joaquin Phoenix Makes Official Rap Debut in Vegas, Falls Off Stage
Last week we reported that Joaquin Phoenix was making his move from actor to rapper official with a performance at a Las Vegas club. Well, as we can all see in the video above, the performance was nothing short of a train wreck as Phoenix struggled to even string together sentences in his official debut. To cap an already disastrous affair, Phoenix proceeded to fall off the stage as soon as his one-song set wrapped. The whole ordeal is being filmed for an upcoming and inevitably hilarious documentary. Stranger still, Diddy will reportedly produce Phoenix’s rap debut.
We’re assuming that this has to be a big joke. Actor Casey Affleck, who is directing the doc, is also the onetime movie star’s brother-in-law. We don’t want to start analyzing the whole family situation, but if a relative of ours was quitting an acclaimed acting career to appear shitfaced and disheveled while garbling and rhyming in public, we’d probably intervene rather than enable, but that’s just us. As for Phoenix’s fall from the stage, which also doubles as a fall from grace, check the video below the jump.
The fall comes around the 32-second mark, right as the MC orders everyone to “say ho!”
://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2009/01/20/joaquin-phoenix-makes-official-rap-debut-in-vegas-falls-off-stage/&feature=player_embedded
://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2009/01/20/joaquin-phoenix-makes-official-rap-debut-in-vegas-falls-off-stage/&feature=player_embedded
quote:Joaquin Phoenix wil helemaal geen rapper worden. Dat beweren met de acteur bevriende bronnen tegenover het Amerikaanse tijdschrift Entertainment Weekly.
Phoenix hing onlangs zijn succesvolle acteercarrière aan de wilgen om een muzikale carrière na te volgen, daartoe geïnspireerd door zijn rol als Johnny Cash in 'Walk the line'.
Dit zou volgens de bronnen echter een grap zijn.
Onlangs maakte Phoenix bekend dat hij aan een album werkt met Sean 'Diddy' Combs. Eerder deze maand bracht hij tijdens een optreden drie rapnummers ten gehore.
Casey Affleck
Phoenix' overstap naar de muziek wordt op camera vastgelegd door Casey Affleck, de acterende zwager van Phoenix.
Met zijn actie zou de 34-jarige Phoenix de media een hak willen zetten en acteurs die zichzelf te serieus nemen op de korrel willen nemen.
Volgens een bron heeft hij van tevoren aangekondigd dat het allemaal nep was. "Hij zei: ik ga net doen alsof ik instort en van carrière wil veranderen, en Casey gaat het allemaal filmen."
Geintje
Volgens de bronnen kan het echter nog wel een tijdje duren voordat Phoenix toegeeft dat het om een geintje gaat.
"Hij ziet het als een kunstproject. Hij gaat er heel ver in. Waarschijnlijk heeft hij ook zijn woordvoerders voor de gek gehouden en ervan overtuigd dat hij echt wil stoppen met acteren. Joaquin is heel slim. Hij is zich erg bewust van waar hij mee bezig is, hij heeft alle touwtjes in handen."
of niet..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef karoltje het volgende:
Wat vet. Dit is een briljante acteerprestatie!
Lijkt eerlijk gezegd op een imitiatie van het beroemde Crispin Glover optreden bij Letterman.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
Wie spoort er niet, Joaquin of David?
Hij is verwijderd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
Wie spoort er niet, Joaquin of David?
Yup, hoe meer ik van Phoenix zie, hoe meer ik aan een Andy Kaufmann stunt moet denken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb 'm gezien en ik ga steeds meer aan een toneelstukje denken.
Ja, daar dacht ik ook meteen aan bij die Letterman act.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
Yup, hoe meer ik van Phoenix zie, hoe meer ik aan een Andy Kaufmann stunt moet denken.
Echt niet leuk van RTL inderdaad, ook dat telefoontje nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
Nu een stuk over hem op Boulevard.Damn.
En DAMN ik had nog nooit die foto van een dode River gezien!
Dat wilde ik helemaal niet zien. Klote-RTL.
http://www.thesun.co.uk/s(...)a/article2315254.ecequote:JOAQUIN PHOENIX got into a fist fight with a heckler while performing in Miami last night.
The US actor-turned-rapper, 34, jumped off the stage mid-way through an appearance at Liv night club at the Fontainebleau Miami Beach hotel to confront the mouthy audience member. "We have a b**** in the audience" said Joaquin, sounding more coherent than in recent appearances.
"I've got a $1million in the bank. What have you got?" he added, before jumping into the crowd.
One fan said: "I saw the guy screaming at Joaquin. Joaquin then flipped and jumped into the crowd." It was not immediately clear whether the two men exchanged any blows.
Security guards then swarmed the scene and dragged Phoenix away. It's unclear whether the confrontation was a set up as his brother-in-law CASEY AFFLECK was in the audience recording the performance on his video camera.
Joaquin — who has battled alcohol addiction in the past — has prompted concerns for his well-being since announcing his retirement from acting in October.
He made a disastrous hip-hop debut in Las Vegas in January where he performed three tracks before falling off stage. He then caused further worry with a shambolic appearance on David Letterman's Late Show.
bronquote:Een dik jaar geleden kondigde Joaquin Phoenix aan dat hij stopte met acteren. Hij liet een enorme baard staan, begon met rappen en viel zelfs een keer van het podium af. Tijdens het schaarse aantal interviews dat hij gaf (waaronder één bij Letterman), bleef Phoenix erop hameren dat zijn carrièreverandering van legitieme aard was.
Maar niemand heeft er echt ooit in geloofd en het werd al snel duidelijk dat Phoenix het onderwerp was van een mockumentary van zijn zwager Casey Affleck. Deze film is nu af en wordt momenteel getoond aan een handjevol potentiële kopers. Eén van die kopers is Harvey Weinstein.
Onlangs vernamen we al dat Phoenix misschien de schrijver/dichter Edgar Allan Poe zal gaan spelen in een verfilming van Daniel Stashowers boek The Beautiful Cigar Girl. Het is afwachten of dit klopt en of de acteur gewoon weer films gaat maken alsof er nooit iets gebeurd is...
zucht....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hara is gek!
[ afbeelding ]
Onder al dat haar.
zien! iemand?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
Nu een stuk over hem op Boulevard.Damn.
En DAMN ik had nog nooit die foto van een dode River gezien!
Dat wilde ik helemaal niet zien. Klote-RTL.
ah bah...kon je die foto niet ff in een spoilertag zetten ofzo ?quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
And it's a mega kick!!!
Dus toch een mockumentary:
bron
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
dat wist ik, maar een bevestiging via IMDB was nog niet gedaan...quote:
De hele familie bestaat uit van die 'aparten'. Desondanks ging River wel heen vanwege een overdosis pretproductjes.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:08 schreef MOETIG het volgende:
dat hele drama met River Phoenix is volledig aan me voorbij gegaan aangezien ik toen pas 8 jaar oud was.. maar het is een tragisch verhaal.
en River was beduidend knapper dan Joaquin. In vind dat die Joaquin er vaak slecht uitziet (en nu met dat haar al helemaaaal): bleekjes, donkere kringen. Kan dat te maken hebben met zijn veganisme?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |