In 'walking the line' :quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Echo99 het volgende:
Hoe ziet ie er normaal uit dan? ' Voor en na' materiaal
Hij is naar eigen zeggen gestopt met acteren. (Zo te zien ook met verteren, badaboem-tsjing)quote:
Nee, want hij is gestopt met acterenquote:
Zal wel in de familie zitten helaas, zijn broer ging hem iniedergeval al voor met de drugs dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, want hij is gestopt met acterenHelaas aan dope en drank kapot aan het gaan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:38 schreef Alcatraz het volgende:
Haha, ik vind het wel een strakke actie. Maar jammer dat ie gestopt is met acteren.
Ik had precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik keek eerst naar die linker, en dacht zo van 'dat is Joaquin Phoenix helemaal niet..' en toen keek ik nog eens beter naar die zwerver daar rechts.. HUH omgZonde
Sinds wanneer is john zo'n aap? Hij heeft ook lang haar en een baard, maar niet zo Al Qaida als deze kerel.quote:
Ik heb het niet over het uiterlijk maar de situatie..quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef BloodSugar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is john zo'n aap? Hij heeft ook lang haar en een baard, maar niet zo Al Qaida als deze kerel.
Meer een wandelend lijk, in 1993. Zie de bekende documentaire van de VPRO door Bram van Splunteren:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef BloodSugar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is john zo'n aap? Hij heeft ook lang haar en een baard, maar niet zo Al Qaida als deze kerel.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Karadzic is zijn grote voorbeeld zeker
Volgens mij kon hij na Walk the Line wel een tof huisje kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:39 schreef TC03 het volgende:
Waarom is hij gestopt met acteren? Wat doet hij nu dan? Heeft hij na een paar filmpjes al genoeg geld om daar de rest van zijn leven op te teren?
Volgens mij kon ie dat na Gladiator al welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is hij 40 kg aangekomen en wil hij zijn onderkin verbergen door een bos haar.
[..]
Volgens mij kon hij na Walk the Line wel een tof huisje kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |