Nee, ik ben daar niet voor. 10 of misschien wel 100 (onzin) posts zijn zo gemaakt op FOK! en dan heb je toegang tot V&A en blijk je uiteindelijk nog een oplichter te zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef santax het volgende:
Naar aanleiding van deze verkoop: [TK] speedfight 2 project
Vraag ik me af hoe verstandig het is om nieuwe gebruikers toe te staan in v&a... vandaag op FOK! gekomen, meteen al zoiets in de verkoop... Dat is bijna vragen om problemen... Als er iets echt fout gaat met die verkoop (oplichting) en hij zit nu leuk in de bieb te internetten, dan gaat het erg lastig worden te helpen, zelfs als er een vordering van justitie zou liggen. Zou het niet beter zijn om een x-tijd in te stellen voor v&a? Net zoals het keldertje voor lang niet iedereen toegankelijk is en je minstens een paar maanden moet wachten eer je toegang krijgt... Ik denk nu even gewoon hardop en die TS kan best ter goeder trouw zijn, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen kijkt hoe lang een verkoper al op FOK! zit en dat is toch juist waarom dit subforum bij iedereen die het gebruikt veel beter staat aangeschreven dan de gemiddelde veilingssite. Het is veel vertrouwder...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:20 schreef JK1982 het volgende:
Deze mag op slot: [TK] 4x Kruidvat treinkaartje 1 dag onbeperkt reizen
Dank u!
Bij dezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef toimoi het volgende:
[TK] OP=OPRUIMING - PC Spul en meer!
Slotje pleasekthxbye
Alrightyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef Borizzz het volgende:
[TK] Pelgrim vaatwasser
Verkocht. Slotje.
Opgeschoondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Dokay het volgende:
[TK] Toshiba A-405 Dual Core Laptop
zouden jullie het topic op willen ruimen? vraagprijs staat nu op ¤400,-
is het mogelijk om weg te halen dat ik eventueel zou willen ruilen? dat is namelijk niet meer terzake
Bvd!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:10 schreef sombogywogy het volgende:
Garcias!
(je bent een [ vergeten bij de mijne)
Neuh, ik blijf er even bovenop zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:08 schreef OG-Loco het volgende:
Mag deze knul zonder bewijsvoering het minimale beetje leven uit mijn topic wegnemen? [TK] Archos 605 WiFi 30GB + mini dock
Mag een slotje op, is nu al verkocht!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:39 schreef cartoon het volgende:
[TK] Gaastra winterjas (dames)
Tags vergeten, zou iemand die willen plaatsen?
Superbedankt!
Gedaan door Nanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef cartoon het volgende:
[..]
Mag een slotje op, is nu al verkocht!![]()
IK KWAM NET VAN BUITEN OM DE VOGELTJES VETBOLLETJES OP TE HANGEN JAAAquote:
In deze was ik snellerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks Rene90, je bent BIJNA net zo snel als Nanking is
okiquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben de [TK] vergeten in de titel! Iemand die hem er ff in wil plakken?
[TK] Peugeot Speedfighter scooter te koop
Surequote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef sombogywogy het volgende:
[url]http://forum.fok.nl/topic/1239949/1/50#64911935[url]
zou iemand hier zo'n mooie streep kunnen zetten door: Saw en door 44 Minutes...
Aangepast.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:16 schreef sombogywogy het volgende:
[TK] Ps2 games - XBOX games - PC games GTA Fifa ESPN
nog een vraagje, zou iemand dan deze foto er nog bij kunnen plaatsen? en nog erbij kunnen schrijven iets van:
[ afbeelding ]
- Tony Hawks Underground 2 (Xbox1)
- The Settlers V (PC)
toegevoegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |