Voldoet niet aan mijn verwachtingenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef Wouter36 het volgende:
Waarom doe je hem eigelijk weg als ik vragen mag?
Wat is je bod?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik dan naar de andere kant van de stad moet (mag het 2 dagen omruilen) en ik andere plannen hebquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:01 schreef Gizmo6666 het volgende:
Waarom breng je hem dan niet terug?
Ai jammer van die slechte servicequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat ik dan naar de andere kant van de stad moet (mag het 2 dagen omruilen) en ik andere plannen heb
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ongeopend mag 14 dagen omruilen, geopend helaas maar 2 dagen
Dat is eigenlijk wel normaal hoor....als je een spel koopt bij intertoys oid is dat ook zo...staat er ook bij vermeld.quote:
Dan kom ik blijkbaar bij betere zaken, qua service.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:12 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel normaal hoor....als je een spel koopt bij intertoys oid is dat ook zo...staat er ook bij vermeld.
Dit is om het copieeren tegen te gaan...zeggen ze dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |