Allemachtig. Dat moet wel het toppunt van klantonvriendelijkheid zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef Roodkill het volgende:
Nu ben ik zelf ondernemer en vroeg hem of hij op deze manier een klant kwijt wilde raken???
Mijn vrouw koopt daar zeer regelmatig..
Zijn antwoord?
"Belooft u dat? Dat u hier niet meer komt?"
Zou voor mij een rechtsvaardigheids- en principekwestie worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef IkWilbert het volgende:
tja... lastig verhaal. Ondanks dat je in je recht staat krijg je het niet. Je moet je recht dus halen... rechtzaak? Maar ja... wie doet dat nou om een tas. Dat is dus precies waar de winkelier op hoopt
Ik zou t gewoon doen, uit principe. Grote kans dat ie toch wel schikt als ie de dagvaarding zietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef IkWilbert het volgende:
tja... lastig verhaal. Ondanks dat je in je recht staat krijg je het niet. Je moet je recht dus halen... rechtzaak? Maar ja... wie doet dat nou om een tas. Dat is dus precies waar de winkelier op hoopt
Staat gewoon in de topicstart hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke winkel is dit waar we niet meer hoeven te kopen
Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij die winkel hoeven we niet meer te kopen
See you in court!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef mgerben het volgende:
Zo te lezen heb je groot gelijk.
Dan moet je kiezen wat je wilt.
Ik zie ruwweg drie opties:
- niks doen en over je heen laten lopen (hij zegt dat jij bluft, en hij heeft gelijk)
- Beginnen met brieven waarin je dreigt met een rechtzaak met alle bijkomende kosten (alleen als je bereid bent zover te gaan).
- Naar de consumentenbond, radar, kassa, of een ander publiek medium stappen.
Ongelooflijk hoe onbeschoft sommige winkeliers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef Roodkill het volgende:
De winkelier lachte mij uit om zijn verplichting en was bereid tot niets.
Nu ben ik zelf ondernemer en vroeg hem of hij op deze manier een klant kwijt wilde raken???
Zijn antwoord?
Real classyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef Roodkill het volgende:
Zijn antwoord?
Wat een mongool. Rij er langs en gooi een steen door z'n gevel, met de tas er achteraan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef Roodkill het volgende:
De winkelier lachte mij uit om zijn verplichting en was bereid tot niets.
Zijn antwoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |