Ze hadden geen hangsloten om op topics te zetten. Dan houdt het op.quote:
Hij wilde sex met Yvonne maar Yvonne wilde nietquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
En die kwamen in een strak georganiseerd UVT terecht.
Wat heb je tegen wedden op sport dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.
Jij was gestopt met wedden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb je tegen wedden op sport dan?
Wij gedragen ons altijd voorbeeldig, ik snap werkelijk niet wat 1 topic een subforum kan verrpesten.
De WOSSERS bleven allemaal in hun eigen topic, dus wat was het punt nou eigenlijlk?
Ik heb niets tegen wedden op sport. Alleen tegen de topics in SPT. Die moest systematische opgeruimd. Een soort SPT-WOS-genocide. Hoogtepunt uit m'n FOK!-carrière.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb je tegen wedden op sport dan?
Wij gedragen ons altijd voorbeeldig, ik snap werkelijk niet wat 1 topic een subforum kan verrpesten.
De WOSSERS bleven allemaal in hun eigen topic, dus wat was het punt nou eigenlijlk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ze niet gelijken wel ja. Of als Overmars een arm mist
Nog altijd de verkeerde he sjimzquote:
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekkenquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog altijd de verkeerde he sjimz
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekken
Het is FC Metz hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekken
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Metsquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
WAS ja, dat is verleden tijd.
Inmiddels BEN ik weer begonnen
Toen ik in NY was waren de kaarten voor de Wankees al uitverkocht, en Mets was best lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Mets'
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Mets'
Yankees zit meer van Holland in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die gasten spelen 3 keer in de week of zo. Althans, dat was toen ik er was. Ze verloren trouwens welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toen ik in NY was waren de kaarten voor de Wankees al uitverkocht, en Mets was best lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |