hier nog niet, maar dat zal zo wel weer komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef horned_reaper het volgende:
De temperatuur heeft inmiddels alweer een flinke daling ingezet
2x per dag, meestal rond 10:30 en 22:30 uur is de run wel klaar en staat het op de site van het KNMI.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef mark2012 het volgende:
Hoevaak wordt die knmi vijftiendaagse geupdate en om welke tijd?
Yepz... bestwel een "jumpstart" vanavond. Meestal is het in de nanacht het koudst en dat duurt nog even.quote:
in de loop van de nacht komt er bewolking vanuit het noorden, dus de laagste temperatuur zal warschijnlijk rond 2en vanacht vallen. Maar een piekje richting de -20 moet mogelijk zijn...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yepz... bestwel een "jumpstart" vanavond. Meestal is het in de nanacht het koudst en dat duurt nog even.
Een heel klein beetje wind maakt een wereld van verschil onder deze gestratifiseerde omstandigheden. Tussen de temperatuur op 1,5m en 10cm boven maaiveld kan al een verschil van 8 tot 10 graden voorkomen, dus als de wind een klein beetje aantrekt wordt de lucht gemixed waardoor de temperatuur zomaar een paar graden kan stijgen. Maar als de wind wegvalt is de temperatuur ook zo weer 2 graden gezakt hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven is de temperatuur gewoon aant stijgen... 't was 45 minuten geleden -10,5°C en nu -8,5°C.
Lol... paar uurtjes geleden zat ik van 'gestratawat?' bij een uitleg over steekproefmethodes en nu lees ik het diezelfde dag nog ergens... zulke dingen heb ik heul vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Een heel klein beetje wind maakt een wereld van verschil onder deze gestratifiseerde omstandigheden. Tussen de temperatuur op 1,5m en 10cm boven maaiveld kan al een verschil van 8 tot 10 graden voorkomen, dus als de wind een klein beetje aantrekt wordt de lucht gemixed waardoor de temperatuur zomaar een paar graden kan stijgen. Maar als de wind wegvalt is de temperatuur ook zo weer 2 graden gezakt hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef -skippybal- het volgende:
Wow, was het net echt al zo koud? Ik vond het wel meevallen op de fiets eigenlijk
Daar gelukkig geen last van... warm kamertje hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Prowl het volgende:
-14![]()
de verwarming staat hier op 21 graden maar het lukt niet eens om de kamer op 19 graden te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |