abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65396609
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Heel vaag, ja. ik ga morgen direct bellen. Hier hou ik dus niet van
Waar zou je je in hemelsnaam druk over maken

De rente staat op je rekening, dat is toch het enige wat telt?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_65396671
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Waar zou je je in hemelsnaam druk over maken

De rente staat op je rekening, dat is toch het enige wat telt?
Dat laatste mag ik hopen. Normaal sturen ze altijd direct een afschrift. Dat is toch raar? Kennelijk ben ik niet de enige.
pi_65396894
hmm heb het euvel ook. Maak me nog geen zorgen maar hoor wel graag de reactie van CEB
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_65425444
Mis ik de postbank/ING?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 januari 2009 @ 22:29:53 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65437855
Log ik in bij CEB... kan ik netjes inloggen... Kies ik rekeningoverzicht.. staat er dat ik geen rekening heb voor deze dienst....

Morgen maar ff kijken... en als het er dan nog niet staat ga ik even stennis maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 26 januari 2009 @ 23:08:30 #231
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65439474
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Nizno het volgende:
Log ik in bij CEB... kan ik netjes inloggen... Kies ik rekeningoverzicht.. staat er dat ik geen rekening heb voor deze dienst....

Morgen maar ff kijken... en als het er dan nog niet staat ga ik even stennis maken
ach heb ik ook een keer met het inloggen op mijn spaarrekening bij de Rabo gehad. Stond er 0 euro ipv een paar k

was even schrikken haha
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_65440081
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Nizno het volgende:

Ik heb hetzelfde: "U heeft geen Credit Europe Bank rekening voor deze opdracht."

Vanmiddag al gebeld naar de klantenservice, rekening is nog wel actief en het saldo klopt ook gewoon. Ze vroegen me een print van m'n scherm te maken en dat te mailen naar de technische dienst: info@crediteurope.nl, het zou waarschijnlijk om een technisch probleempje gaan. Nog geen reactie terug gehad.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 januari 2009 @ 23:29:17 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65440321
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef OswaldDeformed het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde: "U heeft geen Credit Europe Bank rekening voor deze opdracht."

Vanmiddag al gebeld naar de klantenservice, rekening is nog wel actief en het saldo klopt ook gewoon. Ze vroegen me een print van m'n scherm te maken en dat te mailen naar de technische dienst: info@crediteurope.nl, het zou waarschijnlijk om een technisch probleempje gaan. Nog geen reactie terug gehad.
ow dan maak ik ook een scrintpreentje

Ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben.....
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ach heb ik ook een keer met het inloggen op mijn spaarrekening bij de Rabo gehad. Stond er 0 euro ipv een paar k

was even schrikken haha
Op 1 of andere manier vind ik het creepyerder bij CEB dit te zien dan bij de Rabo...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_65451438
Ak-Bank verlaagt rente

Akbank N.V. zal met ingang van 28 januari 2009 haar rentetarieven aanpassen. Hieronder treft u het overzicht aan.

Belangrijk: Alle AK Spaardeposito’s die voor zaterdag 31 januari 2009 zijn aangevraagd en geopend kunnen worden (voldoende saldo), zullen tegen het hogere rentepercentage worden geopend**.

- AK Internet Spaarrekening: 4,50%* (was 4,75%)

- AK Internet Plus Spaarrekening: 4,25%* (was 4,50%)

- AK Spaarrekening: 4,25%* (was 4,50%)

- AK Plus Spaarrekening: 4,20%* (was 4,45%)

Gaat lekker daar
pi_65455411
Ohjee, als er 1 begint gaan ze waarschijnlijk straks allemaal :/.
Mooi licht en sfeervol appartement te koop in Den Haag.
Deze zomer lekker genieten van dichtbij het strand wonen!
Parkeren voor de deur en winkels op loopafstand.
pi_65462424
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Bulletdodger het volgende:
Ak-Bank verlaagt rente

Akbank N.V. zal met ingang van 28 januari 2009 haar rentetarieven aanpassen. Hieronder treft u het overzicht aan.

Belangrijk: Alle AK Spaardeposito’s die voor zaterdag 31 januari 2009 zijn aangevraagd en geopend kunnen worden (voldoende saldo), zullen tegen het hogere rentepercentage worden geopend**.

- AK Internet Spaarrekening: 4,50%* (was 4,75%)

- AK Internet Plus Spaarrekening: 4,25%* (was 4,50%)

- AK Spaarrekening: 4,25%* (was 4,50%)

- AK Plus Spaarrekening: 4,20%* (was 4,45%)

Gaat lekker daar
Zucht alweer lager dacht dat het zo goed ging me die turkse bank.
pi_65464542
Van de FP:
quote:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/105771/-Dollar-en-meer-banken-zullen-omvallen.html
In de loop van dit jaar zullen meer banken omvallen. Deze voorspelling doet Rabo-topman Bert Bruggink, die gisterenavond een toelichting gaf over zijn visie voor de Rabobank in 2009. Bruggink: "Kijk maar naar de rentestanden. Die met de hoogste percentages gaan het eerst." Hij noemde geen specifieke banken.

Volgens de Rabobank is het een illusie dat later in 2009 de economie weer zal herstellen. Bruggink denkt dat het onvermijdelijk is dat de Amerikaanse dollar onderuit gaat en het herstel van de wereldeconomie pas in 2011 zal inzetten.

Over de recente aanpak van minister Bos is Bruggink ook niet te spreken: "In Nederland moeten de banken de hand ophouden in Den Haag. Dat werkt stigmatiserend. Bovendien kun je je afvragen waar eurocommissaris Kroes (die waakt over een eerlijke concurrentie) op dit moment is. Ik denk dat ze op het toilet is opgesloten en dat de sleutel is weggegooid." Frankrijk lijkt het beter te doen door in de gehele linie banken te ondersteunen, of de banken nu in moeilijkheden waren of niet.
Realistisch of een poging om de concurrentie zwart te maken? Zou dit betekenen dat de Rabobank in het buitenland (waar ze zelf ook hoge rentes bieden) dit jaar ook in de problemen gaat komen?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:52:18 #238
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65464627
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:38 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Zucht alweer lager dacht dat het zo goed ging me die turkse bank.
ze zijn gieriger dan de andere 'Turkse bank' CEB in ieder geval. Dit is al de tweede renteverlaging van AK dit jaar.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_65464743
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ze zijn gieriger dan de andere 'Turkse bank' CEB in ieder geval. Dit is al de tweede renteverlaging van AK dit jaar.
De rest volgt wel.
pi_65465528
Gisteren maar is een aanvraag gedaan bij moneyou, net de 1e boeking erheen gemaakt om mijn rekening te activeren.

Zie vanzelf wel hoe het gaat met de rentes, het is tot nu toe 2,1% hoger als bij de rabobank waar tot nu toe al mijn spaargeld staat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:52:46 #241
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_65466672
Zolang de inflatie bljift dalen vind ik lage rentes niet erg
censuur :O
pi_65466834
Maar waarom hoor ik dan veel mensen die zeggen: je geld wordt minder waard?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:11:52 #243
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_65470078
Ik wilde toen straks inloggen op CE, maar mijn klantnr (dat altijd bewaard wordt) was ineens weg.
Ik heb maar niet ingelogd omdat ik het wat minder vertrouwde.

Ik hoop dat er geen problemen zijn bij CE, daar ik gisteren nog 1000 euro heb overgemaakt naar mn CE spaarrekening...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_65471119
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef daNpy het volgende:
Ik wilde toen straks inloggen op CE, maar mijn klantnr (dat altijd bewaard wordt) was ineens weg.
Ik heb maar niet ingelogd omdat ik het wat minder vertrouwde.
dus jij denkt dat de CE Bank door het lijntje van je pc is gekropen en stiekum de cookie van jouw pc heeft verwijderd?
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:37:03 #245
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65471196
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Essebes het volgende:

[..]

dus jij denkt dat de CE Bank door het lijntje van je pc is gekropen en stiekum de cookie van jouw pc heeft verwijderd?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:38:26 #246
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_65471258
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Essebes het volgende:

[..]

Nee maar als er bij hun een database of IP wijziging (of een phishing site) heeft plaatsgevonden ben je dat soort dingen wel kwijt...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_65472540
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Bulletdodger het volgende:
Omdat de inflatie niet nul is?
pi_65472621
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef McVirusS het volgende:
Ohjee, als er 1 begint gaan ze waarschijnlijk straks allemaal :/.
De anderen waren al begonnen hoor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 28 januari 2009 @ 09:20:39 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65481573
quote:
Geachte meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw email kunnen wij u het volgende mededelen:

Onze technische dienst informeert ons dat een aantal klanten, waarschijnlijk via zoek machines of favorieten, op een verkeerde server terechtkomt. Indien u één der onderstaande meldingen ziet kunt u het volgende proberen:

1. Direct naar http://www.crediteurope.nl gaan (dus niet via google, yahoo etc.)
2. Rechtsboven op "English" klikken
3. Onder Direct Banking (rechts) de link "Consumer Login" klikken
4. Het nieuwe venster sluiten
5. Rechtsboven op "Nederlands" klikken
6. De link "particulieren Login" klikken en aanmelden.

Foutmeldingen:

* U heeft geen Credit Europe Bank rekening voor deze opdracht
* Error 500, de pagina kan niet weergegeven worden
* Is NULL

Technische verklaring:

Wij beschikken over meerdere Login servers die allen met een 128 bit versleuteling beveiligd zijn. De actuele server dient altijd via onze website opgeroepen te worden.
Zoekmachines (en ook sommige privé computers) bufferen de opgevraagde pagina´s. Hierdoor kan het gebeuren dat de gewenste informatie niet
up-to-date is. Door de pagina enigszins te veranderen (in het bovengenoemde geval door het veranderen van de taal) haalt de browser de informatie direct bij de server en niet uit de gebufferde informatie.

Veiligheidsoverweging:

Uit veiligheidsoverweging raden wij ervan af uw klantnummer en pincode vast te programmeren en ook de link voor het Login venster niet onder de favorieten op te slaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dit als antwoord op de vraag waarom ik mijn gegevens niet meer in kon zien.
En ja inderdaad ik heb (lui als ik ben) de directe link in mijn favorieten staan. Via de hoofdsite pakt hij wel de gegevens.

Zal ze nog even terugmailen want op de vraag hoe het zit dat ik geen afschrift heb van de rente bijschrijving krijg ik dus geen antwoord.

Snap trouwens ook niet waarom je op het contactformulier moet zetten dat je man of vrouw bent... aangezien ze toch de mail sturen met geachte mevrouw/ meneer, boven aan de email
pi_65484041
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Bulletdodger het volgende:
Zolang er inflatie is en geen deflatie dan klopt dat gewoon; een euro is nu minder waard dan een jaar geleden. Als je rente echter hoger is dan de inflatie, dan groeit je reële vermogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')