Als je je afvraagt of de secondewijzer zich gradueel verplaatst in plaats van continu: ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Repeat het volgende:
Tikt een kinetic nou ook? Aangezien het toch een quartz horloge blijft?
Hoe kijk je daar klok op?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef Orbeatle het volgende:
Deze jongen is de trotse eigenaar van dit uurwerk:
[ afbeelding ]
Exclusief neger.
En dezen giester draag ik ook wel eens om den pols:
[ afbeelding ]
Kinetisch. Juist.
Leuke kinetic voor zo'n zeer zacht prijsjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef Orbeatle het volgende:
Deze jongen is de trotse eigenaar van dit uurwerk:
[ afbeelding ]
Exclusief neger.
En dezen giester draag ik ook wel eens om den pols:
[ afbeelding ]
Kinetisch. Juist.
Hoe ik daar klok op kijk? Nou, met m'n ogen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kijk je daar klok op?
Ik heb ook weleens zoeen gezien bij iemand maar die was weer anders (ff zoeke)
[ afbeelding ]
heel raar allemaal...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hoe ik daar klok op kijk? Nou, met m'n ogen.
Hoe kijk jij klok dan?
En Mr. G, ja, Fossil, kinetisch.
Ik wist zelf ook niet dat ze zulke horloges maken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Iets te snel gereageerd, moest even googlen. sssst![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:29 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Leuke kinetic voor zo'n zeer zacht prijsje![]()
Nog even een fijne close-up voor het slapen gaan:
[ afbeelding ]
Yesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Erg fraai![]()
Richard Mille toevallig?
Op die rechtse is het 22..45u, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:20 schreef AcerOne het volgende:
sinds een paar dagen in het bezit van deze twee horloges van tokyoflash, kwestie van blokjes tellen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Met leren band![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja en het uurwerk
[ afbeelding ]
Dat rubber was echt niet mooiquote:
Rubber hoort m.i. alleen op duikers (al vind ik duikers op staal mooier). Volgens mij is dit dezelfde band die op mijn Zeno zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat rubber was echt niet mooimet leren bandje ziet hij er ineens véél anders uit. In positieve zin, hij toont wat meer klasse nu
Erg mooi! Hoeveel mag zoiets kosten als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Met leren band![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja en het uurwerk
[ afbeelding ]
Nou ik heb hem van adsum overgenomen voor 330 euro, nieuwprijs heeft rond de 900 gelegen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Erg mooi! Hoeveel mag zoiets kosten als ik vragen mag?
Foto's doen eigenlijk nooit goed recht aan een horloge.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Die is idd ook erg mooiIk ben alleen niet zo'n fan van die ronde vormen. Maar het past wel goed bij de horloge.
Maar als je de mijne in het echt ziet is hij eigenlijk 20x mooier dan op de foto's die ik had gemaakt... jammer dat ik niet zo'n goede camera heb en slechts een telefooncamera anders had ik ook een paar mooie kliekjes gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |