ik ben blij dat ik vandaag vrij heb hoef ik niet dalijk de auto te gaan starten en warm draaien en mijn leven te riskeren!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:43 schreef Q. het volgende:
Laat ik me eens ruim op tijd over de ijsbaan het fietspad naar het station begeven. Tot aan gene zijde!
is ie te verlegen of hapt ie niet zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!
Nou ik ben ook weer wakkerEn zit nu alleen met MrCollega op kantoor maar weinig bijzonders aan
En verder heb ik over Fok gedroomd!!
wij te voet naar school en dus niet werken jeejquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik doe daar wel aan, en wij gaan te voet naar school.
en fietsen naar mn werk
http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken, wat is dat?
Goedemorgen trouwens
succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eerst naar de kapper en daarna door naar Antwerpen. Zal wel een leuk ritje worden
Ben er zelf ook nog niet echt op ingegaan hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is ie te verlegen of hapt ie niet zohahaha
wat heb je gedroomd dan? (fok je misschien teveel als je er al over gaat dromen)
suc6 en hoop dat je veilig aankomt danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eerst naar de kapper en daarna door naar Antwerpen. Zal wel een leuk ritje worden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu ga ik, want anders zijn we te laat
als je maar voor je klaar bent met werken een nieuwe date geregeld hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben er zelf ook nog niet echt op ingegaan hahaha![]()
Uhm dat langzaam iedereen overstapte naar de SEX SC
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou. hij is gewoon te voorzichtig
en wss zie ik hem in het weekend weer.
Is je goed recht om te doen en laten wat je wiltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Q. het volgende:
Oh, ik heb besloten dat ik er dit weekend een punt achter ga zetten met mijn scharrel, ze wordt me veel te claimerig. En daar heb ik nu echt even geen zin in. Ook niet in dat negatieve gedoe van haar steeds, kost me veel te veel energie. En die energie kan ik veel te goed gebruiken voor mezelf momenteel.
Zoiets?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef MNR het volgende:
@Q. zou je nog 1 zin in de OP willen zetten dat het geen SC is (pas ik het wel ff aan op Wiki, of doe jij dat?).
Ik moet me nu even focussen op mezelf, ik ga een uitdagende tijd tegemoet met mijn nieuwe baan zometeen en in voorbereiding daarop moet ik alvast goed voorsorteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Is je goed recht om te doen en laten wat je wilt
Leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb mn ski kleren aan en ga sleeen met een vriendin
tot later
mja ze zegt zelf ook dat het niet bekend moet worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.
That will do the trick for nowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Q. het volgende:
Zoiets?
Have funquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb mn ski kleren aan en ga sleeen met een vriendin
tot later
Dappere beslissing Q. Mijn complimenten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Q. het volgende:
Oh, ik heb besloten dat ik er dit weekend een punt achter ga zetten met mijn scharrel, ze wordt me veel te claimerig. En daar heb ik nu echt even geen zin in. Ook niet in dat negatieve gedoe van haar steeds, kost me veel te veel energie. En die energie kan ik veel te goed gebruiken voor mezelf momenteel.
Ik geef alleen maar een update voor mrBox, die is altijd nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef MNR het volgende:
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.
Ik doe nog wel eens goede dingen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dappere beslissing Q. Mijn complimenten!
Ik verwachtte een Kwaakpostquote:
probleem heb ik hier ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte een Kwaakpost
Ik vind ochtenden wel lekker, als ik laat opsta, heb ik altijd t idee dat mn dag weg is
Miet er wel even bij zeggen dat ik de laatste tijd vaker laat slaap, dan is opstaan nogal eens moeilijk
Sorry schat..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte een Kwaakpost
Ik vind ochtenden wel lekker, als ik laat opsta, heb ik altijd t idee dat mn dag weg is
Miet er wel even bij zeggen dat ik de laatste tijd vaker laat slaap, dan is opstaan nogal eens moeilijk
Mja.. jammer, maar ook wel begrijpelijk. Toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik geef alleen maar een update voor mrBox, die is altijd nieuwsgierig
En tja ik ben nog wel van het sneaky effe zoenen in een hoek van het kantoor enzo, maar hij dus niet. In die zin voorzichtig.
Tijd om hem te ontknapen op het kantoor dan!.. Hop niet van dat flauwe en even proeven of zijn koffie hetzelfde smaakte als die van jou!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar een update voor mrBox, die is altijd nieuwsgierig
En tja ik ben nog wel van het sneaky effe zoenen in een hoek van het kantoor enzo, maar hij dus niet. In die zin voorzichtig.
morgequote:
Beter iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sorry schat... ik heb nog te weinig caffiene in mijn bloed om uberhaupt iets nuttigs uit mijn vingers te laten kletteren zo op de vroege ochtend. En daar komt bij dat ik nu voor het eerst in 9 maanden een opdracht heb die echt is wat ik kan en waar ik voor aangenomen ben, en die wil ik wel netjes doen. Plus het schijnt zo te zijn dat ik overdag minder vaak fok moet typen, en niet dat er nu nog mensen mee kunnen kijken net als vorig jaar want ik heb mezelf in het hoekje gezet en het scherm wat ik gebruik heeft dermate kleine letters dat de rest van het pand het toch niet kan lezen zonder vergroot glas
en nu.... KOFFIE!...![]()
(Tegan, avondmensen FTW!)
Nou, daten doe ik momenteel niet aan, stappen ook niet echt veel, verliefd zijn ook niet op t moment, mn ex vervloeken welquote:Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer
Anders boor je even de OP in de grond. Ik heb daar anders mooi wel 3 minuten over gedaan hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer
Nou, daten doe ik momenteel niet aan, stappen ook niet echt veel, verliefd zijn ook niet op t moment, mn ex vervloeken wel, scharrels heb ik geen, sex wel, maar ga ik geen details van geven en die leuke heer krijgen jullie ook niets over te horen
Morgen GFquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Mijn kies doet pijn
En toch zit ik op mijn werk
Maar goede morgen
Hoe ist met B?quote:
Hoe heb je hem leren kennen ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, daten doe ik momenteel niet aan, stappen ook niet echt veel, verliefd zijn ook niet op t moment, mn ex vervloeken wel, scharrels heb ik geen, sex wel, maar ga ik geen details van geven en die leuke heer krijgen jullie ook niets over te horen
Ik dacht er even op in te gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Anders boor je even de OP in de grond. Ik heb daar anders mooi wel 3 minuten over gedaan hoor
Wat heb jij dan een relaxed leventje zeg! Wel de geneugten en niet het gezeik eromheen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En prompt ontvang ik een mailtje van mijn ex, mijn Grote Liefde van 7 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Niet zo bestquote:
Ik las het inderdaad. Succes!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een relaxed leventje zeg! Wel de geneugten en niet het gezeik eromheen!
"leuke heer" klinkt alleen alsof ie al 50 ofzo is, dus of het dat nu is... Maar goed. Blij voor je
En nu ga ik eens naar het werk, ze hebben de A6 maar ff dichtgegooid vanmorgen. Gelukkig heeft dit klote-eiland genoeg uitvalswegen, dus je zou zóóó op een andere manier in Amsterdam geweest zijn.
Nou vooruit omdat je een Eindhovense bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht er even op in te gaan
Das niet de grond in boren hoor
Zozo! Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
En prompt ontvang ik een mailtje van mijn ex, mijn Grote Liefde van 7 jaar geleden
Of het mij leuk lijkt om eens bij te kletsen en een keer een kopje koffie te drinken (hij is vergeten dat ik geen koffie lust) en dat hij vanaf half januari beschikbaar is.
Die had ik even niet aan zien komen, dus moest ik even melden
Mjah ik ben niet zo fan van de tandarts. Loop nu al ongeveer 2 weken met de pijn maar nu wordt ik zelfs 's nachts wakker door de pijn... Not coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet zo bestNog steeds ziek
Maar dat heeft als voordeel dat ik de kou niet in hoef
En jij kiespijn zag ik, zo erg dat je naar de tandarts moet?
Dat heb ik niet verzonnen, maar stond in de OP.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een relaxed leventje zeg! Wel de geneugten en niet het gezeik eromheen!
"leuke heer" klinkt alleen alsof ie al 50 ofzo is, dus of het dat nu is... Maar goed. Blij voor je
En nu ga ik eens naar het werk, ze hebben de A6 maar ff dichtgegooid vanmorgen. Gelukkig heeft dit klote-eiland genoeg uitvalswegen, dus je zou zóóó op een andere manier in Amsterdam geweest zijn.
Dat is idd wel een verrassing!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
En prompt ontvang ik een mailtje van mijn ex, mijn Grote Liefde van 7 jaar geleden
Of het mij leuk lijkt om eens bij te kletsen en een keer een kopje koffie te drinken (hij is vergeten dat ik geen koffie lust) en dat hij vanaf half januari beschikbaar is.
Ik verbaas me altijd op wat voor manier jij toch altijd weer jezelf weet te verbazen over relaties,liefde en ex-en. Dat terwijl ik altijd het idee heb dat je heel goed weet waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
is wel gezellig tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Cool!! Sorry alleen, ik was vergeten dat je geen koffie lust nee...!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het zuiden is goed bereikbaar nu en daar schiet het opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Succes!![]()
![]()
Toch maar naar het zuiden verhuizen...
Ow, je bent er op het schoolplein eentje tegengekomen die je wel aanstond?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verzonnen, maar stond in de OP.
Anders zou ik lekkere jonge vent zeggen
Het is ook niet mijn laatste ex. Het is mijn ex van 7 jaar terug. Heb het destijds uitgemaakt omdat ik echt heel erg last kreeg van bindingsangst. Later natuurlijk (!) spijt van gekregen... maar toen wilde hij mij niet meer terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef automatic_ het volgende:
Zozo! Klinkt leuk!
al zou ik er geen zin in hebben met mijn laatste ex![]()
Oeh, scary! Had je nog wel contact met hem?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier valt het nu wel mee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Nee, het zuiden is goed bereikbaar nu en daar schiet het op
Hmm, dan toch maar gaan manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah ik ben niet zo fan van de tandarts. Loop nu al ongeveer 2 weken met de pijn maar nu wordt ik zelfs 's nachts wakker door de pijn... Not cool
Oh en wees blij dat je de kou niet in hoeft
Ojee... Misschien denkt hij; Ooo MNR is nog wel hopeloos op mij, ik zal der eens mailenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn laatste ex. Het is mijn ex van 7 jaar terug. Heb het destijds uitgemaakt omdat ik echt heel erg last kreeg van bindingsangst. Later natuurlijk (!) spijt van gekregen... maar toen wilde hij mij niet meer terug.
Best wel zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn laatste ex. Het is mijn ex van 7 jaar terug. Heb het destijds uitgemaakt omdat ik echt heel erg last kreeg van bindingsangst. Later natuurlijk (!) spijt van gekregen... maar toen wilde hij mij niet meer terug.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef mrbox het volgende:
Ik verbaas me altijd op wat voor manier jij toch altijd weer jezelf weet te verbazen over relaties,liefde en ex-en. Dat terwijl ik altijd het idee heb dat je heel goed weet waar je mee bezig bent
De tweede kans nu dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ga jij niet twijfelen aan de motieven als je zomaar na 7 jaar een mailtje krijgt? Ik zou dat wel doen eigenlijk. Hoeft natuurlijk niet terecht te zijn dat ik het gelijk in twijfel trek maar ik zou het wel doen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien is zijn relatie over en denkt ie dat MNR vrijgezel is en probeert ie het daar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar ga jij niet twijfelen aan de motieven als je zomaar na 7 jaar een mailtje krijgt? Ik zou dat wel doen eigenlijk. Hoeft natuurlijk niet terecht te zijn dat ik het gelijk in twijfel trek maar ik zou het wel doen...
Het is niet ooit dat we samen koffie hebben gedronken, dus kan het je ook niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Cool!! Sorry alleen, ik was vergeten dat je geen koffie lust nee...![..]
Ik ook iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar ga jij niet twijfelen aan de motieven als je zomaar na 7 jaar een mailtje krijgt? Ik zou dat wel doen eigenlijk. Hoeft natuurlijk niet terecht te zijn dat ik het gelijk in twijfel trek maar ik zou het wel doen...
Af en toe, zo af en aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef Q. het volgende:
Oeh, scary! Had je nog wel contact met hem?
Denk niet dat hij dat denktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef automatic_ het volgende:
Ojee... Misschien denkt hij; Ooo MNR is nog wel hopeloos op mij, ik zal der eens mailen![]()
Ik kan het me niet voorstellen, maar sluit het ook niet uit. Zie wel hoe de koffie gaat verlopen. Ben een vrouw van sparks remember?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
Best wel zonde eigenlijk.. Ga je weer samenkomen met hem?
! Lijkt wel een mode te zijn de laatste tijd, weer terugkomen bij exen van lang geleden.
![]()
Dan is het alleen maar gezelligquote:
twinsparks of gloeipluggen? Heb je snel een bliksem of moet je gewoon eerst warn gegloeid wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, maar sluit het ook niet uit. Zie wel hoe de koffie gaat verlopen. Ben een vrouw van sparks remember?
I knew that already, darling. En daar is helemaal niets mis mee. Spars zijn goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, maar sluit het ook niet uit. Zie wel hoe de koffie gaat verlopen. Ben een vrouw van sparks remember?
Dat kan, je kan er ook gewoon achter zoeken dat t hem leuk lijkt haar weer eens te zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is zijn relatie over en denkt ie dat MNR vrijgezel is en probeert ie het daar?
Kwaak is er weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
twinsparks of gloeipluggen? Heb je snel een bliksem of moet je gewoon eerst warn gegloeid worden
Ik heb nog even wat warme kleding onder m'n pak aangetrokken. Had het gisteren een beetje koud op kantoor. Achter het glas is het wel lekker btw.. Zo maar eens gaan, als ik de koffie op heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
Het is idd een verrassing en het kan ook best gezellig zijn ja.
[..]
Het is niet ooit dat we samen koffie hebben gedronken, dus kan het je ook niet kwalijk nemen
Succes met de file btw
Wat ik denk is dit: het zal wel niet goed gaan in zijn relatie of misschien is hij gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee, jij bent slim, lief, opwindend, onschuldig, geil, intelligent, knap, need to please, maar zéker niet naief! Hoe kom je daar nu bij, controlfreak?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, je kan er ook gewoon achter zoeken dat t hem leuk lijkt haar weer eens te zien
Maar goed, ik ben te naïef volgens jou he
ehm, dan blijf ik nog even langer single als dat de mode wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Best wel zonde eigenlijk.. Ga je weer samenkomen met hem?
! Lijkt wel een mode te zijn de laatste tijd, weer terugkomen bij exen van lang geleden.
Nu ik je verdere reacties lees begrijp ik het wat meer, maar je hebt wel vaker van die opmerkingen als jij je ergens over "verbaast" / laat verassen. Dat ik denk huh waarom verbaast MNR zoiest nogquote:
Nu pas naar kantoor? Is dat niet erg laat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog even wat warme kleding onder m'n pak aangetrokken. Had het gisteren een beetje koud op kantoor. Achter het glas is het wel lekker btw.. Zo maar eens gaan, als ik de koffie op heb.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim, lief, opwindend, onschuldig, geil, intelligent, knap, need to please, maar zéker niet naief! Hoe kom je daar nu bij, controlfreak?!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen !
Vandaag kan weleens een mooie dag worden, ga vanavond zoals elke dinsdag bij vrienden eten, en daar kan ik het tel.nr krijgen van de mooie dame die ik de afgelopen maanden steeds leuker begin te vinden. (dat is de beste vriendin van de vriendin van 1 van mijn beste vrienden…)
Die was schijnbaar ook erg positief over mij na oudejaarsavond, dus ik ga de stoute schoenen maar eens aantrekken en haar bellen om mee uit te vragen.
Ja, dat is vrij laat. Maar m'n secretaresse is er ook nog niet en een andere collega is ziek en alles wat ik op kantoor doe, kan ik ook thuis en in de auto. (Lang leve mobiel en thuis werken). Desalniettemin moet ik er wel zo vandoor. Paar belangrijke meetings vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu pas naar kantoor? Is dat niet erg laat?
Ik krijg meteen vreemde gedachten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dat is vrij laat. Maar m'n secretaresse is er ook nog niet en een andere collega is ziek en alles wat ik op kantoor doe, kan ik ook thuis en in de auto. (Lang leve mobiel en thuis werken). Desalniettemin moet ik er wel zo vandoor. Paar belangrijke meetings vanmiddag.
En ze hadden de A6 afgesloten vanmorgen, dus geen zin om vroeg in de auto te stappen en op dezelfde tijd aan te komen, als dat ik nu ga doen..
Groot gelijk, en je lag er ook vrij laat in gisteren...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dat is vrij laat. Maar m'n secretaresse is er ook nog niet en een andere collega is ziek en alles wat ik op kantoor doe, kan ik ook thuis en in de auto. (Lang leve mobiel en thuis werken). Desalniettemin moet ik er wel zo vandoor. Paar belangrijke meetings vanmiddag.
En ze hadden de A6 afgesloten vanmorgen, dus geen zin om vroeg in de auto te stappen en op dezelfde tijd aan te komen, als dat ik nu ga doen..
Ow ja, ik ga vandaag ook definately handschoenen kopen. Mijn handen doen echt te pijn!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog even wat warme kleding onder m'n pak aangetrokken. Had het gisteren een beetje koud op kantoor. Achter het glas is het wel lekker btw.. Zo maar eens gaan, als ik de koffie op heb.
Uhu, want hij vond het jammer dat er geen foto's bij de sollicitatiebrieven zaten, zodat ie iedereen moest laten komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg meteen vreemde gedachten...
Waarom zou het mij niet verrassen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef mrbox het volgende:
Nu ik je verdere reacties lees begrijp ik het wat meer, maar je hebt wel vaker van die opmerkingen als jij je ergens over "verbaast" / laat verassen. Dat ik denk huh waarom verbaast MNR zoiest nog![]()
Omg, wat een muts is het soms hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uhu, want hij vond het jammer dat er geen foto's bij de sollicitatiebrieven zaten, zodat ie iedereen moest laten komen
Ik gok op een lekker wijf
+ twee suiker las ik net in een ander topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, ik ga vandaag ook definately handschoenen kopen. Mijn handen doen echt te pijn!
Koffie zwart?
Hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
+ twee suiker las ik net in een ander topic
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uhu, want hij vond het jammer dat er geen foto's bij de sollicitatiebrieven zaten, zodat ie iedereen moest laten komen
Zeg, ik moet ernaar kijken en mee werken ja!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg, wat een muts is het soms he
Twee vrouwen solliciteren voor secretaresse. Wie krijgt de baan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede morgen trouwens.
Zo nog maar eens het CWI proberen te bellen en vanmiddag langs een paar uitzendbureau's gaan en vanavond met mij vader gaan praten.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twee vrouwen solliciteren voor secretaresse. Wie krijgt de baan?Hmzz, nee, dat gaat bij mij niet op. Ik val niet op hele grote tieten. Een vrouw is meer dan alleen de tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede morgen trouwens.
Zo nog maar eens het CWI proberen te bellen en vanmiddag langs een paar uitzendbureau's gaan en vanavond met mij vader gaan praten.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik vind het niet meer dan normaal dat je het zo doet, zou ik ook doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Zeg, ik moet ernaar kijken en mee werken ja!![]()
Dan kan ik beter ervoor zorgen dat het een aangenaam plaatje is
Tis goed schatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Zeg, ik moet ernaar kijken en mee werken ja!![]()
Dan kan ik beter ervoor zorgen dat het een aangenaam plaatje is
Oke dus jij bent geen borstenman dus. Meer een billenman dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, nee, dat gaat bij mij niet op. Ik val niet op hele grote tieten. Een vrouw is meer dan alleen de tieten.
Een alles manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dus jij bent geen borstenman dus. Meer een billenman dan?
Ja, jij valt ook op vrouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je het zo doet, zou ik ook doen
inmiddels wel en dat is ze jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tis goed schat![]()
Heb je ook gevraagd of ze single is?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dus jij bent geen borstenman dus. Meer een billenman dan?
Wat auto zegtquote:
Haha oke.quote:
Das toevallig, ik hèb alles !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij valt ook op vrouwen
[..]
inmiddels wel en dat is ze ja![]()
[..]
[..]
Wat auto zegt
Nee, ik houd werk en privé wel gescheiden. Ook al is het een aangenaam plaatje, daar begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke.
Nou, dan weten we wat er binnen nu en een x aantal tijd gaat gebeuren
Neuken dan maar??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toevallig, ik hèb alles !
Ahh ok, duidelijk. Werk ze!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
DIt specifieke geval is de verassing begrijpelijkquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef Adolecens het volgende:
Nee, ik houd werk en privé wel gescheiden. Ook al is het een aangenaam plaatje, daar begin ik niet aan.
Neuken dan maar??![]()
En nu ben ik weg!
ja maar ik kijk ook naar totaal plaatje en niet 1 dingquote:
Hey meisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
Zoooo Knuffelzacht is weer van de partij
Voor cue, stuur MrCollega ondeugende mailtjesIk hou ook van stoute stiekume dingen en zou zo iemand die dat helemaal niet heeft echt niet trekken
De mail wordt in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey meis
Hij is er toch niet echt van. Gelijk zo van: maar de mail wordt ook in de gaten gehouden. Dus ach. Van het weekend doen we weer ons ding
Hey, ik ben single, ik mag doen en laten wat ik wil. Ik ben altijd wel in voor een afspraakje en hey ik vind het gewoon leuk en vleiend dat hij me vraagt om wat te gaan drinken. Wie ben ik om mezelf dat pleziertje te ontzeggen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef mrbox het volgende:
DIt specifieke geval is de verassing begrijpelijk![]()
Prima instelling!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, ik ben single, ik mag doen en laten wat ik wil. Ik ben altijd wel in voor een afspraakje en hey ik vind het gewoon leuk en vleiend dat hij me vraagt om wat te gaan drinken. Wie ben ik om mezelf dat pleziertje te ontzeggen?
Enne.. verder loop ik niet op de zaken vooruit. En als ik er een voorgevoel over mag uiten, vermoed ik dat het een leuk weerzien wordt en dat er verder helemaal niets is. Anders zou ik nu wel zenuwachtig zijnWe zullen zien of ik het daarbij bij het juiste eind heb. Ik denk van wel
Tja ach.. sommigenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De mail wordt in de gaten gehouden
Hotmail, gmail, yahoo mail..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey meis
Hij is er toch niet echt van. Gelijk zo van: maar de mail wordt ook in de gaten gehouden. Dus ach. Van het weekend doen we weer ons ding
Ja, kikkers en kussen he?quote:
Psies!quote:
Ik zou zeggen vooral niet gaan forceren, dat werkt toch alleen maar anti.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey meis
Mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey meis
Ziek helaas. Zit hier met lauwe thee en een dekbed over me heen achter de pcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, kikkers en kussen he?![]()
Hoe staat het eigenlijk met jou B?
paranoia ftw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey meis
jij wilt wel erg graag iets met cue'tje doen he?? Het is jammer dat je perse een vrouw zoekt, want ik denk dat er mannen zat hier zijn die best even willen tongworstellen voor gevorderde met je volgens mij.quote:
Ik doelde eigenlijk Singles gerelateerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
Ziek helaas. Zit hier met lauwe thee en een dekbed over me heen achter de pc![]()
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef Howl het volgende:
[..]
En hij weet vast niet dat je op je werk op Fok!forum inlogt en alle details post.
Ja hoorquote:
Een sterke vent zoeken die je omhoog brengtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
wij zitten nu aan de warme choclademelk met slagroom mjam
sleeen is leuk naar beneden maar gvd die berg omhoog he pffff
ben je sterk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een sterke vent zoeken die je omhoog brengt
Als die man erug cute is sta ik daar best voor open hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij wilt wel erg graag iets met cue'tje doen he?? Het is jammer dat je perse een vrouw zoekt, want ik denk dat er mannen zat hier zijn die best even willen tongworstellen voor gevorderde met je volgens mij.
Je staat zelf vooraan in de rij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij wilt wel erg graag iets met cue'tje doen he?? Het is jammer dat je perse een vrouw zoekt, want ik denk dat er mannen zat hier zijn die best even willen tongworstellen voor gevorderde met je volgens mij.
Ik zou zeggen, doe een oproep en er komt vast wel een reactie op hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als die man erug cute is sta ik daar best voor open hoor
nee ik moet nog werken vandaag!.. Zit wel in Den Haag, dus het is relatief dichtbij. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je staat zelf vooraan in de rij?
Heb jij zo'n slechte conditie dan, moet je wat aan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
wij zitten nu aan de warme choclademelk met slagroom mjam
sleeen is leuk naar beneden maar gvd die berg omhoog he pffff
Ik prefereer een vrouw... maar zoals ik zei, mocht ik een jongen tegenkomen die cute is dan wil ik best een potje tongworstelen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een oproep en er komt vast wel een reactie op hoor
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee ik moet nog werken vandaag!.. Zit wel in Den Haag, dus het is relatief dichtbij. Dat dan weer wel
kom je hierheen ik ga strakjes weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kan wel een vrouw omhoog tillen ja
euh op een gegeven moment wordt je er ECHT wel moe vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij zo'n slechte conditie dan, moet je wat aan doen![]()
Moet je rond 12:45 komen, dan zitten we met zijn alle in de kantine te etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Waar in Den Haag zit je nu? Kom ik langs, pak ik je op je bek waar je collega's bij zijn en dan loop ik weer weg
Daarom hebben ze in de alpen ook skiliften uitgevondenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh op een gegeven moment wordt je er ECHT wel moe van
maar tis zo leuk naar beneden WHOEIIIIIIIIIIIIIIIII
Waar is hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom je hierheen ik ga strakjes weer
indischewijk als bij hotel des indes? of hoe je dat ook schrijft...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Moet je rond 12:45 komen, dan zitten we met zijn alle in de kantine te etenOh en hoek schippers/indische wijk
Nee, dat valt best mee iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Adolecens het volgende:
Zo, op kantoor...
Rit ernaar toe viel me niks tegen.
Aha zo'n reserve belgquote:
hey let op wat je zegt hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aha zo'n reserve belg![]()
Dat is wel een eindje rijden vanaf hier![]()
Wou dat ik ook vrij was, kon ik lekker schaatsen. Bergen om vanaf toe roetsjen hebben we helaas niet
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Adolecens het volgende:
Zo, op kantoor...
dag knappe dame!quote:
Heb je idd vlot gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Adolecens het volgende:
Zo, op kantoor...
Want andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey let op wat je zegt he
waar woon jij?
sja limburg he heuvels genoeg
oh geen sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dag knappe dame!
Inderdaad, ben heelhuids aangekomenMaar hier zijn we ook niet ingesneeuwd he, het is alleen erg koud!
wel een hele leuke limboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Want anders![]()
Beetje limbo's plagen, is mooi![]()
Ik woon vlakbij Rotterdam.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Moet je rond 12:45 komen, dan zitten we met zijn alle in de kantine te etenOh en hoek schippers/indische wijk
Uiteraard, had ook niet anders verwacht natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel een hele leuke limbo
rotterdam ben ik wel fan van
ligt misschien aan de mensen waar je mee omgaat danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uiteraard, had ook niet anders verwacht natuurlijk![]()
Ik vind Rotterdam maar stomEr is altijd maar een klote sfeer vind ik
Ik kan wel snel zijnquote:
Ligt meer aan de mensen die in de stad rondlopen. Allemaal zo gehaast en sago. En dan heb je ook nog die ruzie zoekers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt misschien aan de mensen waar je mee omgaat dan
Rotjeknor is leuk om te winkelen... voor de rest altijd blij als ik weer in DH benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja alleen het winkelen is er goed te doen. Tenzij het bijna kerst is ofzo, dan kan je er niet eens fatsoenlijk lopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Rotjeknor is leuk om te winkelen... voor de rest altijd blij als ik weer in DH ben
zeehelden!.. dat was het ja!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ohw wacht schipperswijk=zeeheldenkwartier? daar heb ik nog een jaartje gewoond haha moet er vanmiddag nog heen naar apotheek, vlakbij zoutmanstraat
Import hagenees!!! maar wat voor kunstjes ga je vertonen dan in 1 van de duurste wijken van den haag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeehelden!.. dat was het ja!
Ik woon nog niet zo gek lang hier, en weet nog niet precies hoe alles heet.Afijn daar dus, vlakbij de groot hertoginnenlaan midden tussen de ambassades mag ik dagelijks mijn kunstjes vertonen
Kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
salto's en jonglerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Import hagenees!!! maar wat voor kunstjes ga je vertonen dan in 1 van de duurste wijken van den haag?
Jij doet het gelijk goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in Rotterdam, de tweede en tot nu toe laatste keer dat ik er was, liep ik trouwens wel bijna tegen Willem-Alexander aan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
salto's en jongleren
Oh en iets met internet technieken en php code maken enzo
(en technisch gezien ben ik een geinverteerde expat ook nog, kan ik nog meer tegen me hebben???)
Nou ik ga lunchen... zie je straks, doe je wel ff kauwgompje eerst? Wel lekker fris om te tongworstellen met pepermunt smaak
Denk t niet, volgens mij was die toen OF nog niet, OF pas net in the picture, ik had nog geen kinderen, zal een jaar of 8,5 geleden geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij doet het gelijk goed![]()
Maxima gelijk boos zeker.
Dan moet je vastgebonden worden!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is -10 hier buiten
Ze wilden me voor de slee spannen(mn collega's)
Nog langer dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wennen dan. Ik woon er al mijn hele leven
Ach zolang ik niet Rotterdam hoef te wonen vind ik het best.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Was Willem lex niet wat voor jouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk t niet, volgens mij was die toen OF nog niet, OF pas net in the picture, ik had nog geen kinderen, zal een jaar of 8,5 geleden geweest zijn.
Wij liepen door t museum, beetje rondkijken, ineens overal bewaking, mannen met van die portofoons enzo...
Ik:
Loop ik door, zonder echt te kijken waar ik liep, want ik keek naar die schilderijen, komt hij net het hoekje om en botste ik dus bijna tegen hem aan.
Heb nog sorry gezegd, voordat ik zag wie het was eigenlijk en toen was ie alweer weg.
Ik denk dat het op hem minder indruk heeft gemaakt dan op mijvond het wel grappig
Jeetje toch meer mensen hier die in ZH wonen dan ik dacht hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zolang ik niet Rotterdam hoef te wonen vind ik het best.
Donderdag een sollicitatiegesprek.![]()
Gelijk meelopen op de werkvloer. Dus als er donderdag een explosie in Delft is heb ik iets fout gedaan.
Maar ik heb zin in dat gesprek en ik hoop dat ik wordt aangenomen.
![]()
Ja is leuk toch, kan je lekker opscheppen dat je een aanvaring met willempie gehad hebt. Zei hij nog wel iets terug?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk t niet, volgens mij was die toen OF nog niet, OF pas net in the picture, ik had nog geen kinderen, zal een jaar of 8,5 geleden geweest zijn.
Wij liepen door t museum, beetje rondkijken, ineens overal bewaking, mannen met van die portofoons enzo...
Ik:
Loop ik door, zonder echt te kijken waar ik liep, want ik keek naar die schilderijen, komt hij net het hoekje om en botste ik dus bijna tegen hem aan.
Heb nog sorry gezegd, voordat ik zag wie het was eigenlijk en toen was ie alweer weg.
Ik denk dat het op hem minder indruk heeft gemaakt dan op mijvond het wel grappig
Provincie Utrecht is toch leuker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jeetje toch meer mensen hier die in ZH wonen dan ik dacht haha
Ik denk niet dat je de spelletjes bij -10 wil doen, die ik met je speelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen problemen mee hoor, dat weet je best
Ik woon in Dordrecht. Maar ik had bijna Hagenees geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jeetje toch meer mensen hier die in ZH wonen dan ik dacht haha
Je zet me altijd op de tochtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de spelletjes bij -10 wil doen, die ik met je speel![]()
je loopt nu al te rillen van de kou, als het raam een beetje open staat toch
Nee, hij liep vrij snel en t was misschien iets voor mij geweest, als hij wel iets had gezegdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja is leuk toch, kan je lekker opscheppen dat je een aanvaring met willempie gehad hebt. Zei hij nog wel iets terug?
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb niks geen spannende opwindende berichtjes in mijn PM box...
Welcome to the normal singles lifequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb niks geen spannende opwindende berichtjes in mijn PM box...
naar t vriendelijke gemutliche limboland verhuizen dan maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wennen dan. Ik woon er al mijn hele leven
Wat een eikel, je had nog even "per ongeluk" zijn klokkenspel moeten laten rinkelen met je kniequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij liep vrij snel en t was misschien iets voor mij geweest, als hij wel iets had gezegd
idd, dood normaalquote:
Topic!quote:
Lijkt me leuk. Een probleem volgens mij is daar bijna geen werk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naar t vriendelijke gemutliche limboland verhuizen dan maar
Sinds wanneer ben jij een doorsnee single? Wat is een doorsnee single eigenlijk?quote:
Ook de reden dat ik vanuit Enschede naar het midden desch landsch ben gegaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Een probleem volgens mij is daar bijna geen werk.
Geen idee. Wat is normaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Topic!
Wat is een normal singles life?
Ja dat doe ik misschien nog wel een keer. Vind het daar wel gezelliger. Ik heb al eens geprobeerd om daar te infiltreren via een meid, maar dat was uiteindelijk niks gewordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naar t vriendelijke gemutliche limboland verhuizen dan maar
In de randstad is meer werk maar minder gezelligheid. Helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik vanuit Enschede naar het midden desch landsch ben gegaan.
ja vanaf hier ben je zo in de ardennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat doe ik misschien nog wel een keer. Vind het daar wel gezelliger. Ik heb al eens geprobeerd om daar te infiltreren via een meid, maar dat was uiteindelijk niks geworden![]()
En ik woon dan ook een stuk dichter bij de Ardennen
Ik vind Utrecht anders wel een gezellige stad hoor. Met heel veel lekkere vrouwelijke studentes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de randstad is meer werk maar minder gezelligheid. Helaas
heb ik gehad met Marco Borsato in italiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik:
Utrecht is inderdaad een leuke stad. Maar ik ga misschien in Delft werken. Daar zijn ook veel studenten alleen wat minder vrouwelijke.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht anders wel een gezellige stad hoor. Met heel veel lekkere vrouwelijke studentes..
Dus je was zo onder de indruk van Marco's schoonheid dat je tegen hem aam bent gelopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik gehad met Marco Borsato in italie
wij liepen en hij kwam een winkeltje uit en ik ben letterlijk tegen m opgebotst, zei sorry toen keek ik, moest ff schakelen en was best van mn apropos en zei iets van 'heeee jou ken ik!'
en daarna weer sorry (omdat ik me kan voorstellen dat iemand nie staat te juichen om zo aangestaart te worden wahaha) zn moeder was er bij en die zei 'is niet erg hoor meisje' en lachte vriendelijk hahaha
Ben er nog zeker een halfuur van van slag geweest
Een beetje zoals in Enschede.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Utrecht is inderdaad een leuke stad. Maar ik ga misschien in Delft werken. Daar zijn ook veel studenten alleen wat minder vrouwelijke.
Gelukkig duurde dat leven niet langquote:
euh nee vind m niet zo aantrekkelijk wel een goeie zanger, of nou gewoon goeie liedjes soms, voor elke stemming wel wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je was zo onder de indruk van Marco's schoonheid dat je tegen hem aam bent gelopen.
Van Dale:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef Q. het volgende:
Wat is een doorsnee single eigenlijk?
Maar incl. of excl. FBquote:sin·gle [singĝel] bn, bw zonder partner; alleenstaand
Zooo waar... de meeste vrienden die ik maak wonen buiten de randstad en ik heb een zwak voor brabo accent... mja hier heb ik mijn huis en mijn werk dus 1 2 3 verkassen doe je ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de randstad is meer werk maar minder gezelligheid. Helaas
Dat hele FB-verhaal kan volgens mij echt never werken, er is er altijd wel eentje die gevoelens krijgt.quote:
Nou ja, die Ardennen zijn wel heel erg aanlokkelijk en met een leuke limbo is natuurlijk ook niets misquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja vanaf hier ben je zo in de ardennen
sja via mij infiltreren zal ook wel niets worden vrees ik
Helaas klopt dat. Ik hoop dat ik op mijn nieuwe werk leuke collega's heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje zoals in Enschede.Qua vrouwen was Enschede een slechte keuze om te gaan wonen alhoewel ik er wel heel veel lol heb gehad en het ook wel mis. Een sociaal leven opbouwen is zoooo veel moeilijker als je niet meer studeert...
Waarom niet Marco is ook maar een mens en die gaat ook op vakantie. Volgens mij heeft Marco iets met Italië dus zo vreemd is het niet als jij hem daar bent tegen gekomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee vind m niet zo aantrekkelijk wel een goeie zanger, of nou gewoon goeie liedjes soms, voor elke stemming wel wat.
en ik liep eerst tegen m op en zag toen pas wie t was
verwacht je ook niet zo als je op vakantie bent he
* duimelot bekijkt profiel van JonKel.... erg jong voor een 31 jarige mama van 3 kidsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou ja, die Ardennen zijn wel heel erg aanlokkelijk en met een leuke limbo is natuurlijk ook niets mis![]()
Zeg nooit nooit
Ik heb best leuke collega's met wie ik best veel doe, ook af en toe weekendjes weg, maar je kan niet je hele sociale leven daar aan ophangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas klopt dat. Ik hoop dat ik op mijn nieuwe werk leuke collega's heb.
Ik woon op de grens van Brabant. Een probleem ik ben allergies voor katten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zooo waar... de meeste vrienden die ik maak wonen buiten de randstad en ik heb een zwak voor brabo accent... mja hier heb ik mijn huis en mijn werk dus 1 2 3 verkassen doe je ook niet
Wie wil mij adopteren?(en mijn katjes)
Hoe jong is te jong voor jouw dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot bekijkt profiel van JonKel.... erg jong voor een 31 jarige mama van 3 kids
Kost gewoon wat moeite...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hele FB-verhaal kan volgens mij echt never werken, er is er altijd wel eentje die gevoelens krijgt..
"toyboy"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot bekijkt profiel van JonKel.... erg jong voor een 31 jarige mama van 3 kids
Ik heb ook vrienden overgehouden aan mijn werk. Maar ik zou ook zeker zorgen dat ik vrienden heb buiten mijn werk om.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb best leuke collega's met wie ik best veel doe, ook af en toe weekendjes weg, maar je kan niet je hele sociale leven daar aan ophangen.
ik denk eerder dat ik te oud ben voor iemand rond de 25quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong is te jong voor jouw dan?
Met mijn werk is dat lastig... mensen van mijn werk zijn tenminste op zelfde dagen vrij als ik... lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden overgehouden aan mijn werk. Maar ik zou ook zeker zorgen dat ik vrienden heb buiten mijn werk om.
en voor iemand van (bijna) 32?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ik te oud ben voor iemand rond de 25
Dus ik ben oud genoeg voor jouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ik te oud ben voor iemand rond de 25
Ja daar was ik ook wel achterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet altijd als zij in een andere ploeg dan jouw zitten dan niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met mijn werk is dat lastig... mensen van mijn werk zijn tenminste op zelfde dagen vrij als ik... lol
Ik wilde het niet zeggen... in het laatste geval is het trouwens uiteraard 'dan jij'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Jou = persoonlijk voornaamwoord.
Jouw - bezittelijk voornaamwoord.
Dat was toch niet tegen mij of welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen... in het laatste geval is het trouwens uiteraard 'dan jij'.
Is niet ontopicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Jou = persoonlijk voornaamwoord.
Jouw - bezittelijk voornaamwoord.
De mensen met wie ik omga zitten in dezelfde poule als moiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet altijd als zij in een andere ploeg dan jouw zitten dan niet.
Of wel. Want veel mensen knappen af op taalfouten.quote:
Dan is het wel ontopic, anders komen we nooit aan de m/vquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wel. Want veel mensen knappen af op taalfouten.
Dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wel. Want veel mensen knappen af op taalfouten.
Dat snap ik. Wisselen de ploegen nooit dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De mensen met wie ik omga zitten in dezelfde poule als moi
ER IS HOOPquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
Ware liefde bestaat
Ja mooi, we hebben nu ook wetenschappelijk bewijs
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
Ware liefde bestaat
ok wanneer trek je in?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook wel achter
Maarja als je het niet hardop uitspreekt dan kan het nog
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
Ware liefde bestaat
Neen wij hebben niet de 3 standaard shifts.. ik begin tussen 7uur en 8:30 (maar kan van de zomer ookal vanaf 6:45 worden ingedeeld) bij ons is een poule eigenlijk een instapweek, van hoe de vrije dagen verlopen. Ik zit in instapweek 3/6 want die lopen gelijk aan elkaar en mijn vrienden van het werk zitten ook in stap 3/6 en ik zie ze dus ook regelmatig op het werk omdat onze diensttijden dus beginnen van 6:45 tot 8:30 op 2 mensen na die beginnen pas om 12:45 voor de avond vlucht naar tel avivquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Wisselen de ploegen nooit dan?
Met jou altijd, kom je even koffie drinken, dan vullen we de details verder inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan voel ik me niet te oud
alleen wil ik geen FB
dussuh intresse in vaste relatie !?!
bij zo'n player als jij wil ik t zwart op witquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met jou altijd, kom je even koffie drinken, dan vullen we de details verder in
Iedereen wil ware liefde tegenkomen!! Ik hoop dat ik 1 van die gelukkige ben die na 10jaar nog steeds verliefdquote:
kan t een weekend laterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Van het weekend. Eerst wat administratieve zaken regelen.
Dat zeg ik, we vullen de details dan verder in en kunnen gelijk de koffer in dan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij zo'n player als jij wil ik t zwart op wit
eerst trouwen dus voor je mag neuken
oh kut ik wilde niet meer trouwen...
Hopelijk is die ander dat dan ook nog.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Iedereen wil ware liefde tegenkomen!! Ik hoop dat ik 1 van die gelukkige ben die na 10jaar nog steeds verliefd
Goed nieuws, nu alleen nog vinden die ware liefde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
Ware liefde bestaat
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk is die ander dat dan ook nog..
Oke doen we een weekend later. Lijkt me ook een betere binnenkomerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan t een weekend later
dan heb je niet meteen door dat er ook een stel kindjes rondwandelen
pas als je ingetrokken bent en de geweldige sex hebt meegemaakt
jaja en t weekend erna komt er een ander op bezoek en breek je mijn hartjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zeg ik, we vullen de details dan verder in en kunnen gelijk de koffer in dan!![]()
Aangezien jij niet wilde trouwen
Anders is toch ook geen ware liefde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk is die ander dat dan ook nog..
afgesprokenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke doen we een weekend later. Lijkt me ook een betere binnenkomer
En meer kans op een blijver dan![]()
Oh, ik ook hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
Geloof me ik ben te leuk om te laten schieten
Maar wat vind jij dan van je partner?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
Geloof me ik ben te leuk om te laten schieten
Nee hoor, dat ben ik, niets van te vrezen dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaja en t weekend erna komt er een ander op bezoek en breek je mijn hartje
Blijkbaar vond ik die kut... anders was ik geen single ehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan van je partner?
* Knuffelzacht vraagt zich dan af hoe oud DH is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Den_Haag het volgende:weer een tentamen gehaald. een 7.8! nog 1 tentamen terug en dan is het eerste jaar afgerond
Zo Duimelot met twee mannen te gelijk afspreken toe maar.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ben ik, niets van te vrezen dus
niet zo oud. maar ook niet heel jongquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht vraagt zich dan af hoe oud DH is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja het moet wel wederzijds zijn. Anders heb je nog steeds niks aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ik die kut... anders was ik geen single eh
nee niet met 2 mannen tegelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo Duimelot met twee mannen te gelijk afspreken toe maar.
Ga jij een Harem beginnen ofzo? Zo ja is er dan nog plaats voor mij.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niet zo oud. maar ook niet heel jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik toch ff graven van hoe oud JB ook alweer is...Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Goede strategie. Speeltip 10: spreid je winnenkansen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet met 2 mannen tegelijk
de een is eigenlijk te jong maar is volgens mij geen hartenbreker en zou mij heel gelukkig maken
de ander heeft de juiste leeftijd maar een player
dus ga ik dat jonkie er inluizen en komt ie pas NA de sex erachter dat er ook nog wat kinderen rondrennen maar joh dan is ie al hooked
die ouwegaat gewoon lekker verder met JB
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet met 2 mannen tegelijk
de een is eigenlijk te jong maar is volgens mij geen hartenbreker en zou mij heel gelukkig maken
de ander heeft de juiste leeftijd maar een player
dus ga ik dat jonkie er inluizen en komt ie pas NA de sex erachter dat er ook nog wat kinderen rondrennen maar joh dan is ie al hooked
die ouwegaat gewoon lekker verder met JB
28quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Moet ik toch ff graven van hoe oud JB ook alweer is...
scherpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ik die kut... anders was ik geen single eh
Netjes! Ik heb er morgen weer éénquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Den_Haag het volgende:weer een tentamen gehaald. een 7.8! nog 1 tentamen terug en dan is het eerste jaar afgerond
dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |