ik ben blij dat ik vandaag vrij heb hoef ik niet dalijk de auto te gaan starten en warm draaien en mijn leven te riskeren!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:43 schreef Q. het volgende:
Laat ik me eens ruim op tijd over de ijsbaan het fietspad naar het station begeven. Tot aan gene zijde!
is ie te verlegen of hapt ie niet zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!
Nou ik ben ook weer wakkerEn zit nu alleen met MrCollega op kantoor maar weinig bijzonders aan
En verder heb ik over Fok gedroomd!!
wij te voet naar school en dus niet werken jeejquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik doe daar wel aan, en wij gaan te voet naar school.
en fietsen naar mn werk
http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken, wat is dat?
Goedemorgen trouwens
succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eerst naar de kapper en daarna door naar Antwerpen. Zal wel een leuk ritje worden
Ben er zelf ook nog niet echt op ingegaan hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is ie te verlegen of hapt ie niet zohahaha
wat heb je gedroomd dan? (fok je misschien teveel als je er al over gaat dromen)
suc6 en hoop dat je veilig aankomt danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eerst naar de kapper en daarna door naar Antwerpen. Zal wel een leuk ritje worden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu ga ik, want anders zijn we te laat
als je maar voor je klaar bent met werken een nieuwe date geregeld hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben er zelf ook nog niet echt op ingegaan hahaha![]()
Uhm dat langzaam iedereen overstapte naar de SEX SC
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou. hij is gewoon te voorzichtig
en wss zie ik hem in het weekend weer.
Is je goed recht om te doen en laten wat je wiltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Q. het volgende:
Oh, ik heb besloten dat ik er dit weekend een punt achter ga zetten met mijn scharrel, ze wordt me veel te claimerig. En daar heb ik nu echt even geen zin in. Ook niet in dat negatieve gedoe van haar steeds, kost me veel te veel energie. En die energie kan ik veel te goed gebruiken voor mezelf momenteel.
Zoiets?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef MNR het volgende:
@Q. zou je nog 1 zin in de OP willen zetten dat het geen SC is (pas ik het wel ff aan op Wiki, of doe jij dat?).
Ik moet me nu even focussen op mezelf, ik ga een uitdagende tijd tegemoet met mijn nieuwe baan zometeen en in voorbereiding daarop moet ik alvast goed voorsorteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Is je goed recht om te doen en laten wat je wilt
Leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb mn ski kleren aan en ga sleeen met een vriendin
tot later
mja ze zegt zelf ook dat het niet bekend moet worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.
That will do the trick for nowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Q. het volgende:
Zoiets?
Have funquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb mn ski kleren aan en ga sleeen met een vriendin
tot later
Dappere beslissing Q. Mijn complimenten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Q. het volgende:
Oh, ik heb besloten dat ik er dit weekend een punt achter ga zetten met mijn scharrel, ze wordt me veel te claimerig. En daar heb ik nu echt even geen zin in. Ook niet in dat negatieve gedoe van haar steeds, kost me veel te veel energie. En die energie kan ik veel te goed gebruiken voor mezelf momenteel.
Ik geef alleen maar een update voor mrBox, die is altijd nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef MNR het volgende:
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.
Ik doe nog wel eens goede dingen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dappere beslissing Q. Mijn complimenten!
Ik verwachtte een Kwaakpostquote:
probleem heb ik hier ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte een Kwaakpost
Ik vind ochtenden wel lekker, als ik laat opsta, heb ik altijd t idee dat mn dag weg is
Miet er wel even bij zeggen dat ik de laatste tijd vaker laat slaap, dan is opstaan nogal eens moeilijk
Sorry schat..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte een Kwaakpost
Ik vind ochtenden wel lekker, als ik laat opsta, heb ik altijd t idee dat mn dag weg is
Miet er wel even bij zeggen dat ik de laatste tijd vaker laat slaap, dan is opstaan nogal eens moeilijk
Mja.. jammer, maar ook wel begrijpelijk. Toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik geef alleen maar een update voor mrBox, die is altijd nieuwsgierig
En tja ik ben nog wel van het sneaky effe zoenen in een hoek van het kantoor enzo, maar hij dus niet. In die zin voorzichtig.
Tijd om hem te ontknapen op het kantoor dan!.. Hop niet van dat flauwe en even proeven of zijn koffie hetzelfde smaakte als die van jou!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar een update voor mrBox, die is altijd nieuwsgierig
En tja ik ben nog wel van het sneaky effe zoenen in een hoek van het kantoor enzo, maar hij dus niet. In die zin voorzichtig.
morgequote:
Beter iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sorry schat... ik heb nog te weinig caffiene in mijn bloed om uberhaupt iets nuttigs uit mijn vingers te laten kletteren zo op de vroege ochtend. En daar komt bij dat ik nu voor het eerst in 9 maanden een opdracht heb die echt is wat ik kan en waar ik voor aangenomen ben, en die wil ik wel netjes doen. Plus het schijnt zo te zijn dat ik overdag minder vaak fok moet typen, en niet dat er nu nog mensen mee kunnen kijken net als vorig jaar want ik heb mezelf in het hoekje gezet en het scherm wat ik gebruik heeft dermate kleine letters dat de rest van het pand het toch niet kan lezen zonder vergroot glas
en nu.... KOFFIE!...![]()
(Tegan, avondmensen FTW!)
Nou, daten doe ik momenteel niet aan, stappen ook niet echt veel, verliefd zijn ook niet op t moment, mn ex vervloeken welquote:Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer
Anders boor je even de OP in de grond. Ik heb daar anders mooi wel 3 minuten over gedaan hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer
Nou, daten doe ik momenteel niet aan, stappen ook niet echt veel, verliefd zijn ook niet op t moment, mn ex vervloeken wel, scharrels heb ik geen, sex wel, maar ga ik geen details van geven en die leuke heer krijgen jullie ook niets over te horen
Morgen GFquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Mijn kies doet pijn
En toch zit ik op mijn werk
Maar goede morgen
Hoe ist met B?quote:
Hoe heb je hem leren kennen ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, daten doe ik momenteel niet aan, stappen ook niet echt veel, verliefd zijn ook niet op t moment, mn ex vervloeken wel, scharrels heb ik geen, sex wel, maar ga ik geen details van geven en die leuke heer krijgen jullie ook niets over te horen
Ik dacht er even op in te gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Anders boor je even de OP in de grond. Ik heb daar anders mooi wel 3 minuten over gedaan hoor
Wat heb jij dan een relaxed leventje zeg! Wel de geneugten en niet het gezeik eromheen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En prompt ontvang ik een mailtje van mijn ex, mijn Grote Liefde van 7 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Niet zo bestquote:
Ik las het inderdaad. Succes!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een relaxed leventje zeg! Wel de geneugten en niet het gezeik eromheen!
"leuke heer" klinkt alleen alsof ie al 50 ofzo is, dus of het dat nu is... Maar goed. Blij voor je
En nu ga ik eens naar het werk, ze hebben de A6 maar ff dichtgegooid vanmorgen. Gelukkig heeft dit klote-eiland genoeg uitvalswegen, dus je zou zóóó op een andere manier in Amsterdam geweest zijn.
Nou vooruit omdat je een Eindhovense bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht er even op in te gaan
Das niet de grond in boren hoor
Zozo! Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
En prompt ontvang ik een mailtje van mijn ex, mijn Grote Liefde van 7 jaar geleden
Of het mij leuk lijkt om eens bij te kletsen en een keer een kopje koffie te drinken (hij is vergeten dat ik geen koffie lust) en dat hij vanaf half januari beschikbaar is.
Die had ik even niet aan zien komen, dus moest ik even melden
Mjah ik ben niet zo fan van de tandarts. Loop nu al ongeveer 2 weken met de pijn maar nu wordt ik zelfs 's nachts wakker door de pijn... Not coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet zo bestNog steeds ziek
Maar dat heeft als voordeel dat ik de kou niet in hoef
En jij kiespijn zag ik, zo erg dat je naar de tandarts moet?
Dat heb ik niet verzonnen, maar stond in de OP.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een relaxed leventje zeg! Wel de geneugten en niet het gezeik eromheen!
"leuke heer" klinkt alleen alsof ie al 50 ofzo is, dus of het dat nu is... Maar goed. Blij voor je
En nu ga ik eens naar het werk, ze hebben de A6 maar ff dichtgegooid vanmorgen. Gelukkig heeft dit klote-eiland genoeg uitvalswegen, dus je zou zóóó op een andere manier in Amsterdam geweest zijn.
Dat is idd wel een verrassing!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
En prompt ontvang ik een mailtje van mijn ex, mijn Grote Liefde van 7 jaar geleden
Of het mij leuk lijkt om eens bij te kletsen en een keer een kopje koffie te drinken (hij is vergeten dat ik geen koffie lust) en dat hij vanaf half januari beschikbaar is.
Ik verbaas me altijd op wat voor manier jij toch altijd weer jezelf weet te verbazen over relaties,liefde en ex-en. Dat terwijl ik altijd het idee heb dat je heel goed weet waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
is wel gezellig tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Cool!! Sorry alleen, ik was vergeten dat je geen koffie lust nee...!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het zuiden is goed bereikbaar nu en daar schiet het opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Succes!![]()
![]()
Toch maar naar het zuiden verhuizen...
Ow, je bent er op het schoolplein eentje tegengekomen die je wel aanstond?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verzonnen, maar stond in de OP.
Anders zou ik lekkere jonge vent zeggen
Het is ook niet mijn laatste ex. Het is mijn ex van 7 jaar terug. Heb het destijds uitgemaakt omdat ik echt heel erg last kreeg van bindingsangst. Later natuurlijk (!) spijt van gekregen... maar toen wilde hij mij niet meer terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef automatic_ het volgende:
Zozo! Klinkt leuk!
al zou ik er geen zin in hebben met mijn laatste ex![]()
Oeh, scary! Had je nog wel contact met hem?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier valt het nu wel mee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Nee, het zuiden is goed bereikbaar nu en daar schiet het op
Hmm, dan toch maar gaan manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah ik ben niet zo fan van de tandarts. Loop nu al ongeveer 2 weken met de pijn maar nu wordt ik zelfs 's nachts wakker door de pijn... Not cool
Oh en wees blij dat je de kou niet in hoeft
Ojee... Misschien denkt hij; Ooo MNR is nog wel hopeloos op mij, ik zal der eens mailenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn laatste ex. Het is mijn ex van 7 jaar terug. Heb het destijds uitgemaakt omdat ik echt heel erg last kreeg van bindingsangst. Later natuurlijk (!) spijt van gekregen... maar toen wilde hij mij niet meer terug.
Best wel zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn laatste ex. Het is mijn ex van 7 jaar terug. Heb het destijds uitgemaakt omdat ik echt heel erg last kreeg van bindingsangst. Later natuurlijk (!) spijt van gekregen... maar toen wilde hij mij niet meer terug.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef mrbox het volgende:
Ik verbaas me altijd op wat voor manier jij toch altijd weer jezelf weet te verbazen over relaties,liefde en ex-en. Dat terwijl ik altijd het idee heb dat je heel goed weet waar je mee bezig bent
De tweede kans nu dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ga jij niet twijfelen aan de motieven als je zomaar na 7 jaar een mailtje krijgt? Ik zou dat wel doen eigenlijk. Hoeft natuurlijk niet terecht te zijn dat ik het gelijk in twijfel trek maar ik zou het wel doen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien is zijn relatie over en denkt ie dat MNR vrijgezel is en probeert ie het daar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar ga jij niet twijfelen aan de motieven als je zomaar na 7 jaar een mailtje krijgt? Ik zou dat wel doen eigenlijk. Hoeft natuurlijk niet terecht te zijn dat ik het gelijk in twijfel trek maar ik zou het wel doen...
Het is niet ooit dat we samen koffie hebben gedronken, dus kan het je ook niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Cool!! Sorry alleen, ik was vergeten dat je geen koffie lust nee...![..]
Ik ook iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar ga jij niet twijfelen aan de motieven als je zomaar na 7 jaar een mailtje krijgt? Ik zou dat wel doen eigenlijk. Hoeft natuurlijk niet terecht te zijn dat ik het gelijk in twijfel trek maar ik zou het wel doen...
Af en toe, zo af en aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef Q. het volgende:
Oeh, scary! Had je nog wel contact met hem?
Denk niet dat hij dat denktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef automatic_ het volgende:
Ojee... Misschien denkt hij; Ooo MNR is nog wel hopeloos op mij, ik zal der eens mailen![]()
Ik kan het me niet voorstellen, maar sluit het ook niet uit. Zie wel hoe de koffie gaat verlopen. Ben een vrouw van sparks remember?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
Best wel zonde eigenlijk.. Ga je weer samenkomen met hem?
! Lijkt wel een mode te zijn de laatste tijd, weer terugkomen bij exen van lang geleden.
![]()
Dan is het alleen maar gezelligquote:
twinsparks of gloeipluggen? Heb je snel een bliksem of moet je gewoon eerst warn gegloeid wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, maar sluit het ook niet uit. Zie wel hoe de koffie gaat verlopen. Ben een vrouw van sparks remember?
I knew that already, darling. En daar is helemaal niets mis mee. Spars zijn goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, maar sluit het ook niet uit. Zie wel hoe de koffie gaat verlopen. Ben een vrouw van sparks remember?
Dat kan, je kan er ook gewoon achter zoeken dat t hem leuk lijkt haar weer eens te zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is zijn relatie over en denkt ie dat MNR vrijgezel is en probeert ie het daar?
Kwaak is er weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
twinsparks of gloeipluggen? Heb je snel een bliksem of moet je gewoon eerst warn gegloeid worden
Ik heb nog even wat warme kleding onder m'n pak aangetrokken. Had het gisteren een beetje koud op kantoor. Achter het glas is het wel lekker btw.. Zo maar eens gaan, als ik de koffie op heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
Het is idd een verrassing en het kan ook best gezellig zijn ja.
[..]
Het is niet ooit dat we samen koffie hebben gedronken, dus kan het je ook niet kwalijk nemen
Succes met de file btw
Wat ik denk is dit: het zal wel niet goed gaan in zijn relatie of misschien is hij gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee, jij bent slim, lief, opwindend, onschuldig, geil, intelligent, knap, need to please, maar zéker niet naief! Hoe kom je daar nu bij, controlfreak?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, je kan er ook gewoon achter zoeken dat t hem leuk lijkt haar weer eens te zien
Maar goed, ik ben te naïef volgens jou he
ehm, dan blijf ik nog even langer single als dat de mode wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Best wel zonde eigenlijk.. Ga je weer samenkomen met hem?
! Lijkt wel een mode te zijn de laatste tijd, weer terugkomen bij exen van lang geleden.
Nu ik je verdere reacties lees begrijp ik het wat meer, maar je hebt wel vaker van die opmerkingen als jij je ergens over "verbaast" / laat verassen. Dat ik denk huh waarom verbaast MNR zoiest nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |