ik ben blij dat ik vandaag vrij heb hoef ik niet dalijk de auto te gaan starten en warm draaien en mijn leven te riskeren!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:43 schreef Q. het volgende:
Laat ik me eens ruim op tijd over de ijsbaan het fietspad naar het station begeven. Tot aan gene zijde!
is ie te verlegen of hapt ie niet zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!
Nou ik ben ook weer wakkerEn zit nu alleen met MrCollega op kantoor maar weinig bijzonders aan
En verder heb ik over Fok gedroomd!!
wij te voet naar school en dus niet werken jeejquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik doe daar wel aan, en wij gaan te voet naar school.
en fietsen naar mn werk
http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken, wat is dat?
Goedemorgen trouwens
succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eerst naar de kapper en daarna door naar Antwerpen. Zal wel een leuk ritje worden
Ben er zelf ook nog niet echt op ingegaan hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is ie te verlegen of hapt ie niet zohahaha
wat heb je gedroomd dan? (fok je misschien teveel als je er al over gaat dromen)
suc6 en hoop dat je veilig aankomt danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eerst naar de kapper en daarna door naar Antwerpen. Zal wel een leuk ritje worden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu ga ik, want anders zijn we te laat
als je maar voor je klaar bent met werken een nieuwe date geregeld hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben er zelf ook nog niet echt op ingegaan hahaha![]()
Uhm dat langzaam iedereen overstapte naar de SEX SC
Wel Cue, dat is nu de tweede keer dat je erop terugkomt. Wat verwacht je dan van hem? Wat wil je dat hij doet als jullie met z'n tweeen op kantoor zitten? En hoe is het nu dan tussen jullie? Met "hij is voorzichtig" kunnen we hier helemaal niets. Dat is vaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou. hij is gewoon te voorzichtig
en wss zie ik hem in het weekend weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |